Runö Möten & Events

Runö Möten & Events

Ring 08-555 380 00 www.runo.se
4.0

Runö Möten & Events är en naturlig mötesplats med lantlig inramning, vår halvö i Roslagen är perfekt för konferenser, events, kongresser och möten. Vi har varit verksamma här sedan 1952 och sedan 1990 har vi erbjudit konferenser och minnesvärda möten. Med en eventhall på över 800 kvm och 228 bäddar så har vi goda förutsättningar...

238 omdömen om Runö Möten & Events

Emilia W
Skrev om Runö Möten & Events

För sjätte året i rad har vi genomfört Ungforum på Runö. Årets forum har gått väldigt bra och allt har fungerat mycket gott. Förutsättningarna för året var speciella med nya människor på tre av fem nyckelpositioner. Trots detta blev forumet ett minne för livet för de allra flesta deltagarna. Personalen har varit lösningsfokuserade, hjälpsamma, och trevliga. Bemötandet har varit perfekt. Lätt att få kontakt med de olika funktionerna och glatt humör har präglat kommunikationen från början till slut. De har dessutom varit en...

Svar från Runö Möten & Events

Tack Emilia för den fina rekommendationen.

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

Klas N
Skrev om Runö Möten & Events

Bra bemötande rakt igenom. Man blir ju alltid extra glad när man får mer än vad man förväntat sig. Speciellt kanske att ni kom med ideer vi inte hade tänkt på själva.

Anna M gillar detta
Carl B
Skrev om Runö Möten & Events

En utmärkt upplevelse för mig och mina 90 medarbetare. Bra och SNABB service, bra stöttning med teknisk utrustning och suverän mat.

Svar från Runö Möten & Events

Tack Carl för din fina rekommendation.

Charlotta S
Skrev om Runö Möten & Events

Bra på alla sätt! Hjälpsam personal, fina omgivningar och trevlig miljö. Ganska enkla men funktionella rum.

Anna M och Maria S gillar detta
Anna L
Skrev om Runö Möten & Events

Trevligt bemötande i receptionen. Letade fram hårborstar då jag glömt min, så jag kunde köpa en. God mat. Fick dock vänta lite för länge på middagsmaten. Skön säng.

Svar från Runö Möten & Events

Tack Anna för din rekommendation. Ber om ursäkt att det tog lång tid vid maten. Vi jobbar med våra rutiner kring middagen för att bli mer effektiva.

Maria S
Skrev om Runö Möten & Events

Var med på utvecklingspedagogiks uppstartsdag i augusti. Trevliga events och bra service. Tacksam för er hänsyn till min citrusallergi.

Maria L
Skrev om Runö Möten & Events

Var där via företaget som anordnade sin Kick off där. Kan inte uttala mig så mycket om bemötande. Bodde även på ett annat hotell då det ej fanns plats. Aktiviteten var mycket trevlig och personalen var trevliga.

Henrik P
Skrev om Runö Möten & Events

Bra och professionellt bemötande.

Mikael L
Skrev om Runö Möten & Events

Mycket trevligt ställe med bra personal. Enda minus var den tidiga utcheckningen.

Niclas L
Skrev om Runö Möten & Events

Jag tycker det var topp rakt igenom

Skrev om Runö Möten & Events

Allt bra, lysande konstvandring, men långa köer emellanåt.

Ann-sofie F
Skrev om Runö Möten & Events

Mycket bra bemötande, lätt och enkelt att lösa våra önskemål. Vi hade ett ganska stort event med många medarbetare som deltog och det generella intrycket var mycket positivt. God mat, trevlig anläggning, trevligt bemötande. Ett litet klagomål hörde jag från ett par medarbetare som upplevde att det tog lite för lång tid att beställa från baren, ni hade precis bytt kassasystem så detta var säkert anledningen. Toppen annars!

Svar från Runö Möten & Events

Tack Ann-Sofie för rekommendationen. Tyvärr har det tagit lite längre tid nu när vi som du skriver bytt system. VI hoppas att de kunde ha överseende med detta. MVH Runö Möten & Events

Nina H
Skrev om Runö Möten & Events

Jag var där på kickoff med jobbet. Allt var toppen förutom att middagen tog alldeles för lång tid mellan måltiderna.

Svar från Runö Möten & Events

Tack Nina för din rekommendation. VI beklagar att det tog lång tid under middagen och ska följa upp vad det var som hände.

Lena L
Skrev om Runö Möten & Events

En bra och trevlig upplevelse med god mat, bra rum och trevliga aktiviteter.

Linnéa H

trevlig personal. bra serivce

Sofia R
Skrev om Runö Möten & Events

Jag upplevde omgivningen som väldigt trevlig och inbjudande samt att personalen verkade kunnig, trevlig och hjälpsam. Rummet jag bodde i var rent och påfyllt (handduk, toalettpapper). Bekväm säng. Måltiderna var väldigt generösa och goda!

Erica E
Skrev om Runö Möten & Events

Vi blev superbra omhändertagna.

Petronella W
Skrev om Runö Möten & Events

Oerhört bra vegansk utbud! Även innerligt tacksam för respekten till mon citrusallergi! All cred till dem som har hand om specialkost! I övrigt var jag också nöjd'

Ida G
Skrev om Runö Möten & Events

Trevligt, finns och bra ställe i lugn miljö med goda möjligheter till konferens och avkoppling.

Dan I
Skrev om Runö Möten & Events

En trevlig miljö. Men ingen skön säng

Edna M
Skrev om Runö Möten & Events

Det var väldigr trevligt. Naturen omkring gör sitt och bemötandet av personal likaså! Lokalerna var fantastiska utom att det var för få toaletter

Mattias S
Skrev om Runö Möten & Events

Kickoff. Alla var trevliga. Särskilt i restaurangen.

Annika P
Skrev om Runö Möten & Events

Runö var ett trevligt ställe att ha konferens på med god mat. Kaffet tog slut tidigt när vi konfererade och servicen i receptionen var vänlig men en smula långsam. På det hela taget ett mycket gott intryck dock och jag kan rekommendera Runö Möten & Events

Svar från Runö Möten & Events

Tack Annika för din rekommendation. Beklagar att kaffet tog slut. Vi skall se till att följa upp detta.

Linus B
Skrev om Runö Möten & Events

Trevlig miljö och bra bemötande. Bra möjligheter för stora företag!

Peter S
Skrev om Runö Möten & Events

Jag tycker standarden på hela paketet var bra. Bra ställe för mötet , god mat , bra rum , trevlig kväll och bra frukost.

Per J
Skrev om Runö Möten & Events

Bra ställe att ha företagskick-off på. Personalen vi mötte under dagen var trevlig och hade ett bra bemötande mot oss gäster. Lokalerna fyllde sitt syfte väl!

Anna W
Skrev om Runö Möten & Events

Har fått ett trevligt bemötande.

Anneli N
Skrev om Runö Möten & Events

Det var för mörkt i konferenssalen på morgonen. Maten var god.

Svar från Runö Möten & Events

Tack Anneli för din rekommendation! Vi skall se över ljuset i lokalen ni vistades i.

Henrik J
Skrev om Runö Möten & Events

Trevlig personal och mycket god mat Bra barpersonal som avvisade överförfrisjade personer på kvällen

Annika J
Skrev om Runö Möten & Events

Intressant info om personer inom företaget, överskådligt och informativt, hi-tech och stor underhållning som start. Generöst med mat, dryck, aktiviteter och boende.

Skrev om Runö Möten & Events

Helt ok bra. sen var vi för många från vårat företag .Det är ju inte erat fel .

Svar från Runö Möten & Events

Tack för den fina rekommendationen. Eftersom vår eventhall har större deltagarkapacitet än vad vi har rum har vi nära samarbete med anläggningarna i närområdet för övernattning. Det är vår ambition att de som övernattar på annan anläggning skall ha smidiga och smärtfria transporter emellan.

Marie L
Skrev om Runö Möten & Events

Jag var deltagare på konferens med mitt arbete. Vi hade förutom konferens även aktiviteter och övernattning på Runö Möten & Events. Jag är jättenöjd. Aktiviteten jag gjorde; kajak var jättebra arrangerad med bra ledare. Maten var fantastisk; både lunch, middag och frukost. Personalen hade stenkoll på specialkost. Snabb servering trots att vi var ca 500 personer. Rummet var enkelt, men rent och fyllde sin funktion. Det rum jag övernattade i hade dessutom utsikt över vattnet... Pluspoäng för det!

Svar från Runö Möten & Events

Tack för din fina rekommendation. Hoppas att vi får se dig här igen!

Helén J
Skrev om Runö Möten & Events

Trevlig vistelse. God mat och dryck. Bra underhållning. Roliga aktiviteter. Sanitetspåsen på toaletten var inte tömd när jag fick rummet. Inte så trevligt.

Svar från Runö Möten & Events

Tack Helén för din rekommendation. Vi ber så hemskt mycket om ursäkt för detta och hoppas att vi överträffar dina förväntningar om du kommer hit igen.

Anne B
Skrev om Runö Möten & Events

Det var bra från början till slut, kanske minus att alla inte kunde bo på samma ställe men det är inte erat fel.

Svar från Runö Möten & Events

Tack Anne för din fina rekommendation. Eftersom vår eventhall har större deltagarkapacitet än vad vi har rum har vi nära samarbete med anläggningarna i närområdet för övernattning. Det är vår ambition att de som övernattar på annan anläggning skall ha smidiga och smärtfria transporter emellan.

Fredrik E
Skrev om Runö Möten & Events

Hej! Det som inte var så bra var själva organisationen för utlämningen av nycklar till rummen. Folk fick stå i långa köer i över en timme, vilket drog ner stämningen lite i onödan. Rummen och det övriga var helt OK, en trevlig och bra anläggning för konferenser! //Fredrik

Svar från Runö Möten & Events

Tack Fredrik för din rekommendation. Vi tar med oss din åsikt och skall se till att ytterligare stärka våra rutiner kring utlämningen av nycklar.

Sara S
Skrev om Runö Möten & Events

Runö var ett härligt ställe att komma till, med bra lokaler och god mat. Det enda som drar ner betyget är att övergångarna från ett moment till ett annat tog väldigt lång tid. Ineffektiv utdelning av rumsnycklar till alla, samt på tok för lång tid innan vi fick in all mat.

Svar från Runö Möten & Events

Tack Sara för din rekommendation. Vi tar med oss din åsikt och stärka upp våra rutiner.

Marina S
Skrev om Runö Möten & Events

Var på företagets kick-off med konferens, aktiviteter, middag, underhållning och övernattning. Som helhet en ok upplevelse. Det negativa var att det blev strul med min övernattning som var inbokad sedan länge. Fick ingen ordentlig info, bara att det inte fanns plats, blev skickad fram och tillbaka. Samtidigt som jag såg att andra fick hjälp att boka rum. Bidrog tyvärr till att jag missade en del av eftermiddagens aktiviteter, och att mitt humör gick ner. Löste sig dock efter en bra stund.

Svar från Runö Möten & Events

Tack Marina för din rekommendation. VI tar med oss dina kommentarer och ser till att vi stärker upp våra rutiner vad gäller kommunikationen mellan oss och våra sammarbetspartners.

Carl S
Skrev om Runö Möten & Events

Personalen var på det stora hela trevlig och serviceinriktad, stor stresstålighet. Maten var helt fantastisk! De som arrangerade fotbollen var drivna och roliga.

Malin J
Skrev om Runö Möten & Events

God mat. trevlig personal. Fint rum. fint område. Det mindre bra är köbildningen som blev kring lunchen och köbildningen som blev kring själva incheckning av rum. Ett förslag kan vara att ges möjlighet till att antingen börja ställa sig i kön till maten eller börja med att ställa sig i kön till incheckningen så inte köerna känns så långa. Kön till middagen kändes mycket smidigare dock. Bra underhållning hela kvällen. Överlag är jag mycket nöjd!

Svar från Runö Möten & Events

Tack Malin för din rekommendation. VI tar med oss din åsikt och dina förslag i vårt kontinuerliga förbättringsarbete.

Monika H
Skrev om Runö Möten & Events

Jag tycker det var en bra dag/ kväll på Runö möten och events

Skrev om Runö Möten & Events

långa köer till lunch. ok konstguidning. Men det fanns inte så många aktiviteter att välja på.

Svar från Runö Möten & Events

Tack Lena för din rekommendation. Vi tar med oss förbättringsmöjligheten vid luncherna. Vi ser över vårt aktivitetsutbud och hoppas att vi får se dig här igen och då kunna erbjuda ett större utbud.

Marie R
Skrev om Runö Möten & Events

Trevlig och hjälpsam personal. Jag var orolig för maten då jag har speciell kost. Det var onödigt, då maten fungerade utmärkt. Trevlig konstguidning!

Marie L
Skrev om Runö Möten & Events

Mycket trevligt bemötande. Maten var god, hela upplevelsen var trevlig, trevlig personal och trevligt arrangemang.

Kjell V
Skrev om Runö Möten & Events

mycket bra och trevlig personal :-)

Evelina M
Skrev om Runö Möten & Events

Väldigt trivsamt och bra upplevelse . Rekommenderar!

Mathilda Z
Skrev om Runö Möten & Events

Vi var på Runö med UP-gruppen en heldag. Trevligt läge (naturnära) och fin service. framförallt fantastisk serveringspersonal vid middagen på kvällen!

Oliver R
Skrev om Runö Möten & Events

Jag hade det jättebra! Bra service och bra mat.

Malin G
Skrev om Runö Möten & Events

Min upplevelse av Runö var mycket bra, gott bemötande, bra service, fina lokaler och en fantasik fin ute miljö!

Jenny B
Skrev om Runö Möten & Events

Fin och trevlig anläggning, bra anordnat.

Birgitta A
Skrev om Runö Möten & Events

eftersom jag själv var med som anställd till ett företag så vet jag inte så mycket om beställning mm. Men som gäst tcker jag stället var underbart med vacker natur och god mat. Det var en mycket bra dag för mig.