S4 Stockholm AB

S4 Stockholm AB

s4stockholm.com
  • Badge2023

Välkommen till S4 Stockholm AB Vi är inte bara byggmästare; vi är historieberättare och bevarare av sekelskiftets skönhet. På S4 Stockholm Renovering är vi stolta över att kombinera traditionellt hantverk med moderna lösningar för att ge liv åt dessa älskade lägenheter. Våra Tjänster Renoveringar med Hjärta Varje sekelskiftets...

12 omdömen om S4 Stockholm AB

Anzhela T
Skrev om S4 Stockholm AB

Vi är vanliga kunder till detta företag. Vi har gjort flera projekt med dem. Vi är nöjda med kvaliteten och kan rekommendera till andra kunder.

Chamon H
Skrev om S4 Stockholm AB

Proffsigt utfört jobb , blev klara enligt tidsplanen,

Christopher Francis T
Skrev om S4 Stockholm AB

Har anlitat S4Stockholm 3 ggr nu och har varit 100% nöjd varje gång. Dom är seriösa, professionella, duktiga och pålitliga. Ska anlita dom igen i framtiden. Tack igen killar!

Julieta L
Skrev om S4 Stockholm AB

Kan varmt rekommendera S4 Stockholm. Dem hjälpte mig att fixa hål i väggen och avsluta en taklist som jag inte klarat av att bli färdig med på över 18 månader. Alex och Petar är trevliga kunniga och super duktiga. Utmärkt kvalitet och lätta att samarbeta med. Bra pris och man känner sig inte lurad!

Ivan R
Skrev om S4 Stockholm AB

Flexibla och proffsiga. Från offerten till genomförande. Är själv inte så enkel som kund. Ändrade mig flera gånger, la till och tog bort. Killarna tog det med gott mod, hjälpte till med tips och råd. Trots mina ändringar blev ombyggnation, (rivning, snickeri, målning enklare el installation)och renovering klara i tid. Mycket nöjd. Kan varmt rekommendera //IR Stockholm

Elin S
Skrev om S4 Stockholm AB

S4 Stockholm med Alex och Petar har gjort flera renoveringar åt mig sedan 2014. Senast i raden en helrenovering av samtliga ytskikt och ändring av planlösning med nya väggar, nytt badrum och kök i vår nya lägenhet. De är alltid lyhörda för vår stil. De är noggranna och låter oss ta alla viktiga beslut som kan påverka slututförandet och ger råd utifrån kompetens, erfarenhet och bra känsla. Vi är alltid nöjda med resultatet. De också trevliga och enkla att jobba med. Mina varmaste rekommendationer!

Dragana L
Skrev om S4 Stockholm AB

Petar och Alex renoverade båda badrummen och målade om nedervåningen samt trappen i vårt hus. Rekommenderar starkt väldigt proffesionella, tidsplanen hölls och resultatet blev fantastiskt! Så nöjda och lyckliga! Stort TACK killar!! De är även VÄLDIGT noggranna och petiga vilket betyder jättemycket och jag och min fru var mållösa när de blev klara. Stora rekommendationer och förtroende för killarna!

Jessica B
Skrev om S4 Stockholm AB

100% mina killar! Petar och Alex har renoverat vårat kök och målat flera av rummen i vårat hus! Även lagt trätrall på vår altan. Jag anlitar dem om och om igen eftersom dem visat att jag kan lita på dem, deras arbete, tidsplanen och omdömet och goda smak/ideer! Tack!!

Johan Salah D
Skrev om S4 Stockholm AB

S4 Stockholm gjorde ett utmärkt jobb när de renoverade vår lägenhet. Mycket bra projektledning och bra utförande på arbetet överlag, från rivning till final finnsh. De var lyhörda och löste alla problem snyggt och i tid

Shirin I
Skrev om S4 Stockholm AB

Vi anlitade S4 för renovering av vår lägenhet. Supernöjda både med planering och arbetet. S4 var snabba på att svara på frågor och funderingar. Tydlig kommunikation och alltid ett professionellt bemötande.De problem som uppstod löstes oftast samma dag eller dagen efter. Budgeten hölls och projektet slutfördes tidigare än planerat. Så vi kan inget annat än att ge våra rekommendationer.

Chamon H
Skrev om S4 Stockholm AB

Håller tidsplanen och jobbar professionellt , sakkunniga i flertalet områden , Golvläggning , kakel , måla , snickra mm, Har anlitat dem igen för renovering i övervåningen, Vad som utmärker är dem håller vad som lovas, samt kommer med goda idéer, resultat! 💯 procent nöjd !

Sofia Therese B
Skrev om S4 Stockholm AB

Bästa killarna! De renoverade mitt badrum ”by the book” på endast 2,5 veckor. De höll tidsplanen och var mycket professionella på alla sätt. Kunniga, trevliga, pålitliga, hjälpsamma och bra pris gentemot konkurrenterna. Jag är supernöjd och kommer att rekommendera dem till alla! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

First-Name L gillar detta