Alla kategorier Bergvärme Stockholms län Upplands-Bro SÅ VVS & Energi AB Thermia

SÅ VVS & Energi AB Thermia

Stationsvägen 41, 197 30 Bro — Visa karta

Solen värmer berg, luft och vatten. Vi tar hand om denna värme via modern värmepumpsteknik.

Att bruka värmepumpsteknologi för att värma och kyla fastigheter samt för att göra varmvatten har nu skett i hela världen i över 25 år. Ett stort genombrott eller "erkännande" för hur effektiv tekniken är, oavsett om energi hämtas från berg, luft eller vatten, kom år 2007 när Energimyndigheten klassade energi från värmepumpar som förnyelsebar.
Girovägen 11, 17562, JÄRFÄLLA
Kyl & Värmepumpservice IVT Center
Lars E:
Mycket proffsigt och trevlig personal Är mycket nöjd och rekommenderar Detta företag varmt

Bergvärmeinstallatörer nära SÅ VVS & Energi AB Thermia:

Ullevivägen 8, Bro
Claes R:
Jag tycker att Evepe levererar och är kunniga. Jag är nöjd med min nya värmepump och jag är nöjd med installationen och den service jag fic...

Läs vad 7 kunder tycker om SÅ VVS & Energi AB Thermia

• Daniel J
    Daniel J skrev om SÅ VVS & Energi AB Thermia
    Vi fick ett mycket bra bemötande och faktiskt en bra offert utan massa dolda kostnader och arbetet utfördes snabbt och snyggt, kan inte annat än vara nöjda!
    2013-12-20 Sten T svarar Daniel J
    Hej Daniel,

Kul att du blev så nöjd! Välkommen åter!

• Theodor T
    Theodor T skrev om SÅ VVS & Energi AB Thermia
    Har bara bra erfarenheter av så vvs och energi. Punktliga och kunniga. Som David nedan skrev, så som riktiga hantverkare ska vara. Rekommenderas.
    2013-12-20 Sten T svarar Theodor T
    Hej Theodor,

Tack för de fina orden! Du är alltid välkommen att kontakta oss igen!

• Stefan D
    Stefan D skrev om SÅ VVS & Energi AB Thermia
    Sten-Åke är väldigt duktig och kunnig. Har rekommenderat honom till flera av mina vänner och bekanta och alla har varit nöjda. Ärlig prissättning och kommunikation hela vägen.
    2013-12-20 Sten T svarar Stefan D
    Hej Stefan,

Tack för ditt fina omdöme! Välkommen åter!

• Mats L
    Mats L skrev om SÅ VVS & Energi AB Thermia
    Vilken tur att något inte gick snett vid installationerna hos er som är nöjda. Då hade ni fått uppleva en annan sida av denna firma. Jag hade tyvärr oturen att hamna i det läget. De skyller ifrån sig och beter sig som pajasar. Jag skulle vilja varna er som funderar på att anlita dem. Leta vidare är mitt bästa råd.
    2013-12-20 Sten T svarar Mats L
    Hej Mats,

Då var denna tråkiga historia till ända. Vår branschorganisation SVEP har nu sagt sitt i detta ärende och det med stor lättnad vi mottog deras besked! Dem ger SÅ VVS och Energi rätt i sak och lägger inte skulden på oss för felen på ditt befintliga värmesystem. Mvh, Sten-Åke
    2014-01-26 Mats L svarar Sten T
    Den må vara till ända för er. Själv står jag med en installation som inte är komplett. När jag anlitade en firma för att fixa till ert installationsfel som ni inte ville befatta er med så var de vänliga nog att påpeka att det fattas en shuntventil för kyldriften. Därav vårt problem med kondens när fläktkonvektorn inte är i drift. SVEP gick mycket riktigt på er linje. De anser också att det är helt ok att lämna en installation av nya radiatorer där 70% av dem går åt fel håll. Rättvisa har skipats...
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Jonas D
    Jonas D skrev om SÅ VVS & Energi AB Thermia
    Bytt ut min gamla bergvärmepump mot en ny.
    Arbetet utfördes smidigt och proffesionellt.
    2013-12-20 Sten T svarar Jonas D
    Hej Jonas,

Kul att du är nöjd! Tack för ditt fina omdöme!

Mvh, Sven-Åke
  • David Z
    David Z skrev om SÅ VVS & Energi AB Thermia
    Kompetenta och seriösa. Punktliga. Det man vill ha av en hantverkare.
    2013-12-20 Sten T svarar David Z
    Hej David,

Tack för din rekommendation och det fina betyget vi fick! Välkommen åter!

• Martin H
    Martin H skrev om SÅ VVS & Energi AB Thermia
    Har endast haft kontakt med en av deras säljare, Jan L, när vi skulle handla upp en bergvärmelösning. Vi köpte inte av dem men Jan var mycket kunnig, proffsig, och trevlig. Han lämnade en prisvärd offert och en lista på referenser.
    2013-12-20 Sten T svarar Martin H
    Hej Martin,

Tack för ditt fina omdöme! Kul att du upplevde oss som professionella och seriösa. Du är välkommen att kontakta oss i framtiden om behov uppstår! Mvh, Sten-Åke

Stationsvägen 41, 197 30 Bro