SafePlate

Englundavägen 5B, 171 41 Solna — Visa karta

Vi på SafePlate vet hur problematiskt det kan vara att bli bestulen på sin nummerskylt. Därför har vi utvecklat en skylthållare i aluminium med unik konstruktion och ett kodlås som hindrar tjuvar från att lägga beslag på din skylt.

Våran skylthållare är enkel att montera, slitstarka och du kan ändra kodlåset så många gånger du önskar. Dessutom erbjuder vi flera designmöjligheter.

Besök vår hemsida och webbshop för att läsa mer. Vi vill hjälpa dig att skydda din identitet och spara både tid och pengar.

Kontakta oss gärna på: info@safe-plate.com
Välkommen till oss!
Öppet just nu
Mån-Tor: 07:00-18:00
Fre: 07:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 33 kunder tycker om SafePlate

• Zartorsht A skrev om SafePlate
    Thank you safepate your product is super good and i will recommend it to everyone i know.
    fast delivery and proper service. Läs mer
  • Per M
    Per M skrev om SafePlate
    Jag köpte 100st Skylthållare från Safeplate som vi ska sälja i Norge och redan är dom slut.
    Toppen produkt.
    Fick super bra bemötande från Safeplate och ser fram emot ett långt sammarbete.
    Super smart produkt som jag tycker att alla bilägare ska ha som bryr sig om sin identitet.
    Jag ger Safeplate 10 av 10 i betyg. Läs mer
  • Sandra K skrev om SafePlate
    Jag är supernöjd med mina nya nummerplåtshållare.
    Snabb leverans och toppen service.
    Tack ska ni ha Safeplate. Läs mer
  • Marcus A skrev om SafePlate
    Måste säga att jag är imponerad av produkten.
    Fantastisk mekanism samt att jag fick produkten 24 timmar efter jag hade beställt den.
    Rekommenderar alla att ha den på sin bil.
    Tack så mycket Safeplate.

Med vänliga hälsningar
    Marcus Läs mer
  • Khalid S skrev om SafePlate
    Är jätte nöjd med mina nya hållare i aluminium.
    Safeplate uppfyllde alla mina förväntningar.
    Smart produkt rekommenderar Safeplate till alla bilägare.😊 Läs mer
  • Ali N
    Ali N skrev om SafePlate
    Bästa produkten på marknaden som skyddar våran identitet.
    Smart lösning och bra konstruktion.
    Jag fick Borra nya hål på min bil för att festa registreringsskylthållaren.
    Det borde ni ta med på monteringsanvisningen då det är bra att kunderna vet om det.
    Rekommenderar produkt till hela Svergies befolkning. Läs mer
  • Björn M
    Björn M skrev om SafePlate
    Jag köpte en Skylthållare med kodlås.
    Hade lite svårt med monteringen men jag kontaktade Safeplate och dom hjälpte mig med det och det gick jätte bra till slut.
    Riktigt bra service och bra bemötande.
    Är jätte nöjd med min nya Skylthållare.
    Rekommenderar Safeplates Skylthållare med kodlås till alla som vill skydda sin identitet. Läs mer
  • Mohammad A
    Mohammad A skrev om SafePlate
    Jag köpte en grym
    registreringsskylthållare från Safeplate och är jätte nöjd med den.
    Super snabb leverans då jag fick mitt paket dagen efter.
    Min upplevelse var jätte bra då jag blivit av med mina regplåtar ett par gånger och äntligen kan man kanske sova gott om nätterna.
    Rekommenderar Skylthållaren till alla som inte vill åka på stora böter samt trängselavgifter som du måste betala.
    Safeplate känns tryggt. Läs mer
  • Saffar P skrev om SafePlate
    Fantastisk bra produkt👍
    Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Fredrik P skrev om SafePlate
    Registreringskylten var super enkel att montera. Bra paketerat och levererades på någon dag, väldigt nöjd med köpet! Läs mer
  • Cassin N skrev om SafePlate
    Kvalitet, grymt bra pris och snabb leverans sammanfattar min upplevelse hos SafePlate Läs mer
  • Almi S skrev om SafePlate
    Köpte mina ny registreringsskylthållare och är jätte nöjd.
    Det var lite svårt och montera fast hållaren på bilen men kontaktade supporten och fick rätt anvisning till slut.
    Super bra bemötande, snabb leverans och rekommenderar produkten starkt. Läs mer
  • Saman M skrev om SafePlate
    Fantastisk bra produkt samt att jag fick mitt paket dagen efter. Läs mer
  • Frank L skrev om SafePlate
    Fantastisk bra produkt samt snabb leverans. Läs mer
  • Nils H skrev om SafePlate
    Är jätte nöjd med min nya registreringsskylthållare.
    Rekommenderar alla och skydda sin registreringsskylt.
    Super snabb leverans. Läs mer
  • Jill  A skrev om SafePlate
    Hej,
    Mitt intryck av denna produkt är utöver alla mina förväntningar.
    Lätt installation snabb leverans och bilen blev väldigt snygg på köpet med dom nya skylthållarna på :D👍🏽 Mitt betyg blir klart en 10.

Tack så mycket till er alla på Safeplate!

Mvh Jill Läs mer
  • Linnea  M
    Linnea  M skrev om SafePlate
    Oerhört smart grej! Tryggt & enkelt både att beställa och montera,
    tydlig information (skönt för en oteknisk person som jag).
    Har man som jag en gång blivit av med skyltarna så vet man hur jobbigt det är med den krångliga, jobbiga processen..., så nu kan jag sova gott om natten :) Tack för det SafePlate! / Linnea A. Läs mer
  • Dimitris  P skrev om SafePlate
    ....beställning och leverans snabbat och utan problem. Mycket nöjd med produkten.

Toppen Läs mer
  • Matin M
    Matin M skrev om SafePlate
    Mycket bra produkt.jätte nöjd .snabbt och enkelt att beställa online. Läs mer
  • Marco  G skrev om SafePlate
    Vi tycker att detta är ett stort misslyckade projekt för hela svenska folket(((( Läs mer
    2018-03-01 Safeplate S svarar Marco  G
    Hej Marco,
    Tråkigt att höra ditt omdöme då du inte ens köpt produkten.
    Man måste ge allt en chans innan man lägger ett omdöme.
    Gå gärna in och beställ en Safeplate Skylthållare så lovar jag att du inte blir besviken.
  • Hugo N
    Hugo N skrev om SafePlate
    Jag tycker det gick enkelt och snabbt att beställa. Det finns vad jag vet inga liknande produkter på marknaden och den kommer komma till stor nytta då jag har blivit av med regplåt till bilen tidigare! Därför är jag nöjd och kan sova tryggt vetandes att min regplåt kommer vara där när jag vaknar igen.. Läs mer
  • Jonathan  B skrev om SafePlate
    Väldigt bra produkt. Snabb leverans och väldigt hjälpsam kundservice 👍👍👍 Läs mer
  • Sara  B skrev om SafePlate
    Har blivit av med min skylt tidigare och det är en rätt jobbig process. Hur smidigt som helst att beställa den nya skylthållaren som håller tjuven borta! Läs mer
  • Shanja  G skrev om SafePlate
    Safeplate har varit fantastiska enda från början, supersnabb levereras fick min order redan efter 1 dag! Monteringen av registreringsskylten var inte alls krånglig, vilket blir ett extra stort plus! Läs mer
  • Monica  H skrev om SafePlate
    Känns så tryggt att ha en skylt som inte kan bli snodd, vilket jag fick uppleva för ett par år sen. Läs mer
  • Jeanette  H skrev om SafePlate
    Efter att två ggr blivit bestulen på vår registreringsskylt fick jag nu tag på denna. Är väldigt nöjd och känner mig trygg med ett bra köp! Läs mer
  • Emy  R skrev om SafePlate
    Underbart! Bra marknadsföring som fångar allas uppmärksamhet Läs mer
  • Yashar  M skrev om SafePlate
    Hej! Jätte trevlig personal och trevligt bemötande,mycket bra service. Företaget ger en inledande förklaring om produkten vilket gör det enkelt för kunden att förstå och använda. Jag ger Safeplate 10 av 10🌟. Läs mer
  • Adam  A skrev om SafePlate
    Jätte nöjd med min nya skylthållare rekommenderar den starkt till alla.
    Få stop på tjuvarna. Läs mer
  • Gösta  P skrev om SafePlate
    Fantastiskt bra produkt samt smart konstruktion. Läs mer
  • David  B skrev om SafePlate
    Grym registreringsskylthållare rekommenderar den starkt till hela Sveriges befolkning är super nöjd dessutom var det snabb leverans. Läs mer
  • Sean skrev om SafePlate
    Snabb leverans! Och äntligen en produkt som hjälper till att hålla klåfingriga tjuvar borta från min bil. Läs mer
  • Erica  W skrev om SafePlate
    Jag fick ett super bra kundbemötande och service och ytterligare info om produkten.
    Jag är nöjd med mitt köp och det känns nu säkert att parkera bilen Läs mer

Englundavägen 5B, 171 41 Solna