SafePlate

Englundavägen 5B, 171 41 Solna — Visa karta

4.0 i betyg av av 1 omdömen
Vi på SafePlate vet hur problematiskt det kan vara att bli bestulen på sin nummerskylt. Därför har vi utvecklat en skylthållare i aluminium med unik konstruktion och ett kodlås som hindrar tjuvar från att lägga beslag på din skylt.

Våran skylthållare är enkel att montera, slitstarka och du kan ändra kodlåset så många gånger du önskar. Dessutom erbjuder vi flera designmöjligheter.

Besök vår hemsida och webbshop för att läsa mer. Vi vill hjälpa dig att skydda din identitet och spara både tid och pengar.

Kontakta oss gärna på: info@safe-plate.com
Välkommen till oss!

• Reco tipsar!
    Tvedbergs Lås
    5.0 / 5 i betyg — 60 omdömen
    Badge2020
    "Hjälpte oss snabbt och proffsigt med ett kärvande handtag till vår balkongdörr. Kan varmt rekommendera detta låsföretag. Kommunikativa och b"
    NICLAS Å
  • 2018-12-14

Tony Ö skrev om SafePlate
    Köpte låsbara reg.plåtshållare till mig och min dotter. Stölderna verkar öka succesivt. Företaget undervisade mig hur jag kunde följa transporten under leveransen. Förväntningar på något snabbare leverans men det funkade till slut. Läs mer

Bästa säkerhetsföretagen i Solna:

Bernt E Bernt E tycker:
“Vi köpte säkerhetsdörrar till ...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte