Amanda Kupari

Amanda Kupari

Amanda Kupari en del av Salong Creatif

Vår tanke är att vara lyhörda, ge råd och bästa möjliga service i en lugn och avslappnande miljö.

Vårat sätt att jobba grundar sig på helhetsupplevelse. Du ska kunna känna dig trygg och bekväm i våra händer. Du kan även avnjuta något härligt gott från vår meny att dricka. Sedan gör vi alltid en avslappnande huvudmassage i samband med shampoonering. Tips om stil, färg och form är självklart.

27 omdömen om Amanda Kupari

Sedan starten hos Reco 2013
Ann B
Skrev om Amanda Kupari en del av Salong Creatif

Lysande på kundvård och omhändertagande. Kommer med egna idéer men avgörandet är alltid mitt

Erika L
Skrev om Amanda Kupari en del av Salong Creatif

Amanda är en fantastiskt duktig frisör, jag är aldrig besviken då jag fixat mitt hår hos henne. Hennes känsla för färg och styling är outstanding, samt att hon alltid är ärlig och ger konkreta tips för hårets bästa. Jag går alltid tillbaka till henne!

Ellen A
Skrev om Amanda Kupari en del av Salong Creatif

Amanda är en otroligt skicklig frisör och har talang för att skapa just den färg du önskar. Ger alltid bra råd och förslag - och får alltid fram fantastiska resultat! Kommer aldrig gå någon annanstans igen!

Kajsa B
Skrev om Amanda Kupari en del av Salong Creatif

Otroligt duktig! Jag går alltid från Amanda helnöjd!

Jenny O
Skrev om Amanda Kupari en del av Salong Creatif

Jag kom hit första gången via rekommendationer från reco. Träffade Amanda som lyssnade, gav råd och var super trevlig! Nu är jag stammis och besöker bara henne! Dessutom är salongen jätte fin och lyxig!

Linnea I gillar detta
Marie H
Skrev om Amanda Kupari en del av Salong Creatif

Fantastiskt bemötande och en frisör som lyssnar på vad man vill göra med håret!

Anna I
Skrev om Amanda Kupari en del av Salong Creatif

Jag har gått till Amanda på salong Creatif sedan några år tillbaka. Är alltid supertönt och kan inte tänka mig gå till någon annan hörsalen. De är helt enkelt bäst.

Caroline R
Skrev om Amanda Kupari en del av Salong Creatif

Hej, Det bästa med Amanda är att hon är genuin, i sig själv och sitt yrke. Hon bryr sig på riktigt om sina kunder och att de ska vara nöjda med sitt besök. Kan ens hår utan och innan och vet hur man vill ha det och ger bra rekommendationer. Inte rekommendationer bara för att sälja mer produkter utan bara för det man faktiskt behöver, om man vill. Det gör att man är nöjd och stannar och hon tjänar därför på det långsiktigt. Hon är duktig och noggrann, och är alltid tillmötesgående och flexibel med tidsbokning.

Anna W
Skrev om Amanda Kupari en del av Salong Creatif

Har varit hos Amanda 3 gånger och är jätte nöjd! Kommer absolut fortsätta att gå hos henne. Är super nöjd med både klippning, färgning och uppsättning!

Ebba K
Skrev om Amanda Kupari en del av Salong Creatif

Alltid nöjd efter ett besök hos supermysiga Amanda!