Alla kategorier Övrigt Västra Götaland Göteborg Salong Del rey

Salong Del rey

Erik Dahlbergsgatan 7A, 411 26 Göteborg — Visa karta

Salong Del Rey erbjuder alla sina kunder en mängd behandlingar. Hos oss kan du välja bland behandlingar bland pedikyr, nagelförlängning, nagelförstärkning, ögonfransförlängning, behandlingar av förhårdnader i fötter till sköna ansiktsbehandlingar och hårvård/klippning. Läs mer om våra erbjudanden och behandlingar på våran hemsida www.salongdelrey.se

Läs vad 18 kunder tycker om Salong Del rey

• Lisa V
    Lisa V skrev om Salong Del rey
    Jag har gått till denna salong flera gånger för att göra mina fransar. Hon är duktig på fransar men väldigt otrevlig. Denna kvinna gör så att man känner sig stressad när hon påstår hela tiden att man blundar, spänner ögonlocken, man ska tvätta ögonfransarna innan besöket med en billig tvål som hon har och gnugga så att flera fransar lossnar och man får knappt andas för allt stör henne. Hon vill att man ska ha ögonen halvöppna så att limmet kommer in och man får röda ögon i flera dagar.

Fransarna lossnar fort efter en vecka och när jag var på återbesök efter tre veckor så klagade hon på att jag hade tappat så många fransar. Jag sa jag vet inte varför de lossnar så lätt då sa hon du ska fråga dig själv varför det blir så! Jag sa det är du som gör fransarna och jag använder ingen maskara eller smink. Då blev hon bara arg.

Jag har bytt salong pga dåligt bemötande, ett ständigt tjat på hur "jobbig" man är som kund för att man spänner sig eller för att man råkar röra lite på armarna. Inte nog med det så var mina ögonlock svullna och röda efter flera dagar. Fransarna blir bra men det är inte värt det.
  • Ann B
    Ann B skrev om Salong Del rey
    Jag har gjort manikyr och ansiktsbehandling på denna salong i mer än 2 år och blir nöjd varje gång, med både behandling och bemötande! Första gången hittade jag den via Groupon, men även första besöket var trevligt, utan några som helst problem,därför har jag bestämt mig att fortsätta, och blev inte besviken. Inga problem med att boka tid och bemötande är alltid professionellt och trevligt. Jag blev riktigt förvånad att läsa alla negativa omdömen här!
  • Linda T
    Linda T skrev om Salong Del rey
    Jag är precis hemkommen efter en ansiktsbehandling på Salong Del rey. Jag hade minst sagt låga förväntningar, snarare farhågor, efter att ha läst salongens omdömen som finns här, men blev verkligen positivt överraskad!
    Ansiktsbehandlingen var ett presentkort från Let's Deal, vilket jag fick frågan om när jag bokade. Det var inget problem att få en tid när jag önskade.
    Behandlngen var verkligen skön och avkopplande, och bemötandet vänligt och proffsigt. Det finns inget att klaga på. Jag kan absolut tänka mig att gå tillbaka för ytterligare behandlingar.
  • Hanna A
    Hanna A skrev om Salong Del rey
    Kan bara hålla med de som gett en etta; det värsta jag upplevt! Kände mig stressad och ovälkommen under hela besöket. Bland det första denna kvinna sa till mig var "så skynda dig, lägg dig här nu så jag kan bli klar för jag har faktiskt en kund efter dig också". Sedan klagade hon hela tiden på att jag spände ögat. Hade hon betett sig proffsigt hade hon dolt sin irritation och förklarat hur jag skulle göra för att blunda och slappna av i ögat medans hon trycker på och öppnar ögat på mig om vartannat. Gå till denna salong om ni vill känna er som ett barn som gjort något riktigt dumt.
  • Karin S
    Karin S skrev om Salong Del rey
    Det värsta jag har varit med om! Har aldrig fått så dåligt bemötande i något annat sammanhang. Hade precis samma upplevelse som Christina S. Jag funderade ett tag på om det var doldakameran eller om det var på riktigt... Om jag så fick behandlingen gratis skulle jag inte gå dit igen. Stay away!!
  • Cristina S
    Cristina S skrev om Salong Del rey
    Varning, fruktansvärt service! Den här kvinnan är så himla otrevlig, tjatade att jag inte avslappnade ögat och att jag somnade hela tiden, men det gjorde jag inte, jag bara försökte slappna av, hon suckade, skällde och fick mig att må dålig, efter mindre än en vecka ramlade fransarna, ringde för att klaga och hon svarade att det var för att jag har dåliga fransar och att det jag betalat var för hennes tid och material, ville jag ha påfyllning för dessa fransar som ramlade så skulle jag betala samma summa som för en ny behandling och sen lade hon på luren, Rekommenderar att inte gå dit!! Sämst på alla sätt!
    B gillar detta
  • Linn E
    Linn E skrev om Salong Del rey
    På Salong del ray har jag inte bara gjort regelbundna fransförlängningar, utan även nagelförstärkning, ansiktsbehandling fix av ögonbryn m.m. Kunde inte vara mer nöjd, då servicen är just vad man som kund betalar för. Man blir trevligt bemött och känner sig varmt välkommen, för att inte tala om att man går därifrån ett snäpp vackrare.
  • Sofia
    Sofia skrev om Salong Del rey
    Jag gjorde mina naglar på salongen och är väldigt nöjd. De blev tunna och fina, det fanns många lack och välja på och de höll jättefint tills utväxten blev för lång. rek. starkt mkt trevlig och söt kvinna. Återbesök - utan tvekan!!!
  • Anna
    Anna skrev om Salong Del rey
    Varning, fruktansvärt! Den här kvinnan är jätteotrevlig och håller INTE vad hon lovat och vad man betalat för! Jag hade köpt en ansiktsbehandling på Groupon på 60 min. Efter 25 min var det klart. Då hade hon smörjt mig med två krämer i ansiktet, inget annat. Jag sa att, var det inte 60 min på behandlingen? Hon svarade att, vet du att den här behandlingen kostar över 600 kr egentligen och tid överväger inte mina produkter som har sådan hög kvalitet. Hon sa att tiden har inte med behandlingen att göra utan det är de fantastiska produkterna som är viktiga. Titta dig i spegeln och se hur bra din hy blivit! Bara lurendrejeri.
    Innan jag ens hade kommit in i dörren när jag kom sa hon att du är väl en sån som bara köpt billigt på Groupon som aldrig kommer tillbaka sen. Hon tjatade också under tiden jag var där om hennes andra tjänster hon erbjuder. Det var det värsta jag varit med om. Blev jätteledsen, då jag väntat på min ansiktsbehandling länge och betalat en hel del för den skiten. Redan när jag bokade tiden i telefonen var hon otrevlig.
  • Maria W
    Maria W skrev om Salong Del rey
    Fruktansvärt otrevlig dam! Precis som föregående med grouponkod bokat tid för fransförlängning. Svårt att få bokat en tid och sedan när man kommer dit blir man otrevligt bemött, anklagad för att ha sagt fel bokstav i koden=ljuga (man kan både råka säga eller höra fel men nädå, jag måste ha gjord det med mening för att tex lura till mig behandlingen lr nåt...)
    Får hela tiden skäll för att jag inte kan slappna av ögonlocken-tror fan d när man bara vill gå hem... Tejpen på vänster öga sitter liiite högt upp vilket väl bidrar till att just d ögat inte vill vara helt stilla... Damen suckar högt och säger att det kommer bli jobbigt för henne att behöva säga till mig hela tiden... Det tog 1 timma istället för 2h.
    Jag trodde också att man gick på salong för att kännsa sig lite fin och bli lite ompysslad... inte att man ångrar att man gick dit och sedan störtar hem för att gråta.
    Rekomenderar INTE!!!!
  • Maja A
    Maja A skrev om Salong Del rey
    Jag också köpt erbjundande på Groupon för fransförlängning. Det var jättesvårt att få en tid och hon var jätte otrevlig. Det tog bara en timme att göra fransarna som i vanliga fall tar två timmar hos alla andra jag har gjort.När jag sa till slut att jag inte var nöjd så var hon väldigt kaksig och otrevlig.Har aldrig blivit så illa bemött.
  • Evelina C
    Evelina C skrev om Salong Del rey
    Hej

Jag köpte oxå en kupong på Grupon. Efter att han sökt dom på telefon ett par gånger så ringde hon upp å var ganska otrevlig mot mig när jag ville boka en tid. Så de började bra...
    Fick tid först efter 1,5 månader. När jag väl kommer dit är inte bemötandet bättre. Först fick jag frågan om jag hade smink på mig vilket jag inte hade, men hon ville inte tro mig utan frågade 2 gånger till.
    Sedan skulle vi börja, när hon då skall "tejpa" fransarna så tejpar hon mig i ögat å säger att de skall vara så.. ( jag har gjort fransar innan) vilket gör att jag kan inte sluta blinka. Detta gör att jag efter 1 timmas tid fortfarande inte har börjat göra fransarna. Då säger hon till mig att jag kan få fransar på de ögat som inte blinkar och inte på de andra ögat. Då var mitt tålamod slut så jag gick där ifrån, men innan jag lämna salongen för jag en utskällning till att hon faktiskt har en hyra att betala och att jag absolut inte kommer få några pengar tillbaka.

Så var mitt besök i stora drag. Jag kommer kontakta Groupon.
    Inget ställe jag skulle rekommendera till någon!! // Evelina
  • Ragge B
    Ragge B skrev om Salong Del rey
    Riktigt nöjd! Fixat både naglar och ögonfransar där. Prisvärt!Högt rekomenderat
  • Sherin C
    Sherin C skrev om Salong Del rey
    Jag har fixat mina naglar i ca 6 månader och mina naglar har aldrig vart så fräsha som dom är nu. Hade klyvna och gula naglar nu är dom helt vita och väldigt fina med lr utan behandling. Och har haft försträrkning på naglarna som hållt minst i 1 månad varje gång oerhört nöjd och tacksam tack vare mona:) MVH Sherin rosander
  • Rebecca L
    Rebecca L skrev om Salong Del rey
    Jag har gjort ögonfransförlängnig i ca. 5 månader och har blivit oerhört nöjd varje gång. Man blir mycket väl bemött och får en mycket naturligt och snygg look på salong del ray, rekommenderas.
  • Nora E
    Nora E skrev om Salong Del rey
    Fixar alltid mina naglar här och blir alltid lika nöjd. Behandlingen håller i i flera veckor. Får alltid ett fint bemötande och man kan verkligen slappna av hos Salong Del Rey.
  • Sandra R
    Sandra R skrev om Salong Del rey
    Trevlig dam, gjorde mina ögonfransar och dom blev riktigt fina! håller länge.
  • Waleed R
    Waleed R skrev om Salong Del rey
    Väldigt bra bemötande. Blev nöjd med behandlingen.

Erik Dahlbergsgatan 7A, 411 26 Göteborg