Salong Del rey

Salong Del rey

Ring 070-409 15 36 www.bokadirekt.se
2.6

Salong Del Rey erbjuder alla sina kunder en mängd behandlingar. Hos oss kan du välja bland behandlingar bland pedikyr, nagelförlängning, nagelförstärkning, ögonfransförlängning, behandlingar av förhårdnader i fötter till sköna ansiktsbehandlingar och hårvård/klippning. Läs mer om våra erbjudanden och behandlingar på våran hemsida www.salongdelrey.se

26 omdömen om Salong Del rey

Sara S
Skrev om Salong Del rey

Det värsta jag har varit med om. Vilket skräp kvinna med otrolig fult bemötande. Man betalar pengar för att få skit... Ja har tappat alla fransar nu efter en vecka.. Hon kan inte detta konstigt.. Stäng ner den tjänsten om du läser kommentarerna här..

Viktoria L
Skrev om Salong Del rey

Var en ren jävla madröm För mig att vara där ! Så otroligt otrolig hela tiden och skrek och gnällde på mig att jag inte slappna av , alla fransar tappades dagen efter ! Mitt råd sätt inte foten på De stället ! Ja gick dit dagen efter hon vägrade hjälpa mig utan sa att ja måste betala för påfyllning

Edyta G
Skrev om Salong Del rey

Aldrig mer ...förstår inte varför hon jobbar med fransar..Hon har gjort dåligt jobb och vägrar att rätta till det fruktansvärt människa och kan inte det hon håller på med ...arg som fan ...går aldrig dit .Jag kan förstår om man gör fel men att skita att rätta till det oförskämt .Jag betalade 800 kr dagen efter tappade en del på ett öga för att det kliande och gjorde ont och det gjorde ont under behandlingen också men det var typ mitt fel ..skulle på bröllop och var tvungen att gå till en annan för hon inte ens ville prata...

Viktoria L gillar detta
Cornelia S
Skrev om Salong Del rey

Omg det var det värsta jag har vart med om. Gå inte hit å gör fransar. Hon klagade på att jag spände mig har aldrig hört tidigare. Att ja hade korta fransar, att jag skulle öppna ögonlocken det sved hela tiden aldrig vart med om heller. Och hon satte bara i mitten av ögat och inga fransar längst ut i ögonvrån. Heeelt värdelöst har aldrig vart med om sämre .

Sarah W
Skrev om Salong Del rey

Gjort fransar många år men aldrig råkat ut för något liknande. Kan bara instämma med de flesta andras rätt märkliga upplevelse. Tejp som skavde och hon tejpade upp mina ögonlock så de var halvöppna under sessionen vilket ledde till rodnad och irritation. Blev uppmanad att ständigt slappna av (hur lätt det nu är med halvöppna, upptejpade ögon) och resultatet var lika skralt som servicen. Har av förklarliga skäl valt att aldrig gå tillbaka. Undvik är mitt tips!

Michaela E
Skrev om Salong Del rey

Jag avråder er från att göra fransar här. Det var en hemsk upplevelse. Hon var otrevlig och otroligt oprofessionell. Hon påpekade bara att jag gjorde fel hela tiden "du slappna inte av", "blinka inte så hårt", "nu slösar jag massa tejp på dig", "du får en chans till att slappna av". Jag gick bokstavligen talat där ifrån gråtandes och var helt skakis.

Mauri T
Skrev om Salong Del rey

?? fantastiskt var där på massage hos Migauel och pedikyr efter blev mottagen mycket bra.Både Migauel och Mona var duktiga. Rekommenderar dessa mycket.

Carina A
Skrev om Salong Del rey

Vill varna för att gå dit och göra fransar. Tjata hela tiden om att man skulle höja upp ögonlocken. Fick in limångor i ögonen under hela fransproceduren. Sa till att det svider, svara att det är tejpen som gör det. Ena ögat är knallrött och skaver. Känns som ett sår på hornhinnan. När jag ringer henn anklagar hon mig att det är mitt fel. Slutar med att hon slänger på luren. Jag har gjort fransar i tio år aldrig varit med om nåt liknande. Håller med dom andra som skrivit liknande recensioner. Hon borde inte få utöva detta.

Lisa V
Skrev om Salong Del rey

Jag har gått till denna salong flera gånger för att göra mina fransar. Hon är duktig på fransar men väldigt otrevlig. Denna kvinna gör så att man känner sig stressad när hon påstår hela tiden att man blundar, spänner ögonlocken, man ska tvätta ögonfransarna innan besöket med en billig tvål som hon har och gnugga så att flera fransar lossnar och man får knappt andas för allt stör henne. Hon vill att man ska ha ögonen halvöppna så att limmet kommer in och man får röda ögon i flera dagar. Fransarna lossnar fort efter en...

Ann B
Skrev om Salong Del rey

Jag har gjort manikyr och ansiktsbehandling på denna salong i mer än 2 år och blir nöjd varje gång, med både behandling och bemötande! Första gången hittade jag den via Groupon, men även första besöket var trevligt, utan några som helst problem,därför har jag bestämt mig att fortsätta, och blev inte besviken. Inga problem med att boka tid och bemötande är alltid professionellt och trevligt. Jag blev riktigt förvånad att läsa alla negativa omdömen här!

Linda T
Skrev om Salong Del rey

Jag är precis hemkommen efter en ansiktsbehandling på Salong Del rey. Jag hade minst sagt låga förväntningar, snarare farhågor, efter att ha läst salongens omdömen som finns här, men blev verkligen positivt överraskad! Ansiktsbehandlingen var ett presentkort från Let's Deal, vilket jag fick frågan om när jag bokade. Det var inget problem att få en tid när jag önskade. Behandlngen var verkligen skön och avkopplande, och bemötandet vänligt och proffsigt. Det finns inget att klaga på. Jag kan absolut tänka mig att gå tillbaka för ytterligare behandlingar.

Hanna A
Skrev om Salong Del rey

Kan bara hålla med de som gett en etta; det värsta jag upplevt! Kände mig stressad och ovälkommen under hela besöket. Bland det första denna kvinna sa till mig var "så skynda dig, lägg dig här nu så jag kan bli klar för jag har faktiskt en kund efter dig också". Sedan klagade hon hela tiden på att jag spände ögat. Hade hon betett sig proffsigt hade hon dolt sin irritation och förklarat hur jag skulle göra för att blunda och slappna av i ögat medans hon trycker på och öppnar ögat på mig om vartannat. Gå till denna salong om ni vill känna er som ett barn som gjort något riktigt dumt.

Karin S
Skrev om Salong Del rey

Det värsta jag har varit med om! Har aldrig fått så dåligt bemötande i något annat sammanhang. Hade precis samma upplevelse som Christina S. Jag funderade ett tag på om det var doldakameran eller om det var på riktigt... Om jag så fick behandlingen gratis skulle jag inte gå dit igen. Stay away!!

Cristina S
Skrev om Salong Del rey

Varning, fruktansvärt service! Den här kvinnan är så himla otrevlig, tjatade att jag inte avslappnade ögat och att jag somnade hela tiden, men det gjorde jag inte, jag bara försökte slappna av, hon suckade, skällde och fick mig att må dålig, efter mindre än en vecka ramlade fransarna, ringde för att klaga och hon svarade att det var för att jag har dåliga fransar och att det jag betalat var för hennes tid och material, ville jag ha påfyllning för dessa fransar som ramlade så skulle jag betala samma summa som för en ny behandling...

Linn E
Skrev om Salong Del rey

På Salong del ray har jag inte bara gjort regelbundna fransförlängningar, utan även nagelförstärkning, ansiktsbehandling fix av ögonbryn m.m. Kunde inte vara mer nöjd, då servicen är just vad man som kund betalar för. Man blir trevligt bemött och känner sig varmt välkommen, för att inte tala om att man går därifrån ett snäpp vackrare.

Sofia
Skrev om Salong Del rey

Jag gjorde mina naglar på salongen och är väldigt nöjd. De blev tunna och fina, det fanns många lack och välja på och de höll jättefint tills utväxten blev för lång. rek. starkt mkt trevlig och söt kvinna. Återbesök - utan tvekan!!!

Anna
Skrev om Salong Del rey

Varning, fruktansvärt! Den här kvinnan är jätteotrevlig och håller INTE vad hon lovat och vad man betalat för! Jag hade köpt en ansiktsbehandling på Groupon på 60 min. Efter 25 min var det klart. Då hade hon smörjt mig med två krämer i ansiktet, inget annat. Jag sa att, var det inte 60 min på behandlingen? Hon svarade att, vet du att den här behandlingen kostar över 600 kr egentligen och tid överväger inte mina produkter som har sådan hög kvalitet. Hon sa att tiden har inte med behandlingen att göra utan det är de fantastiska...

Maria W
Skrev om Salong Del rey

Fruktansvärt otrevlig dam! Precis som föregående med grouponkod bokat tid för fransförlängning. Svårt att få bokat en tid och sedan när man kommer dit blir man otrevligt bemött, anklagad för att ha sagt fel bokstav i koden=ljuga (man kan både råka säga eller höra fel men nädå, jag måste ha gjord det med mening för att tex lura till mig behandlingen lr nåt...) Får hela tiden skäll för att jag inte kan slappna av ögonlocken-tror fan d när man bara vill gå hem... Tejpen på vänster öga sitter liiite högt upp vilket väl bidrar...

Maja A
Skrev om Salong Del rey

Jag också köpt erbjundande på Groupon för fransförlängning. Det var jättesvårt att få en tid och hon var jätte otrevlig. Det tog bara en timme att göra fransarna som i vanliga fall tar två timmar hos alla andra jag har gjort.När jag sa till slut att jag inte var nöjd så var hon väldigt kaksig och otrevlig.Har aldrig blivit så illa bemött.

Evelina C
Skrev om Salong Del rey

Hej Jag köpte oxå en kupong på Grupon. Efter att han sökt dom på telefon ett par gånger så ringde hon upp å var ganska otrevlig mot mig när jag ville boka en tid. Så de började bra... Fick tid först efter 1,5 månader. När jag väl kommer dit är inte bemötandet bättre. Först fick jag frågan om jag hade smink på mig vilket jag inte hade, men hon ville inte tro mig utan frågade 2 gånger till. Sedan skulle vi börja, när hon då skall "tejpa" fransarna så tejpar hon mig i ögat å säger att de skall vara så.. ( jag har gjort...

Ragge B

Riktigt nöjd! Fixat både naglar och ögonfransar där. Prisvärt!Högt rekomenderat

Sherin C
Skrev om Salong Del rey

Jag har fixat mina naglar i ca 6 månader och mina naglar har aldrig vart så fräsha som dom är nu. Hade klyvna och gula naglar nu är dom helt vita och väldigt fina med lr utan behandling. Och har haft försträrkning på naglarna som hållt minst i 1 månad varje gång oerhört nöjd och tacksam tack vare mona:) MVH Sherin rosander

Rebecca L
Skrev om Salong Del rey

Jag har gjort ögonfransförlängnig i ca. 5 månader och har blivit oerhört nöjd varje gång. Man blir mycket väl bemött och får en mycket naturligt och snygg look på salong del ray, rekommenderas.

Nora E
Skrev om Salong Del rey

Fixar alltid mina naglar här och blir alltid lika nöjd. Behandlingen håller i i flera veckor. Får alltid ett fint bemötande och man kan verkligen slappna av hos Salong Del Rey.

Sandra R
Skrev om Salong Del rey

Trevlig dam, gjorde mina ögonfransar och dom blev riktigt fina! håller länge.

Waleed R
Skrev om Salong Del rey

Väldigt bra bemötande. Blev nöjd med behandlingen.