Alla kategorier Frisör Västmanland Västerås Salong Linnéa

Linnégatan 2, 722 15 Västerås — Visa karta

Torsgatan 1, 11123, STOCKHOLM
Frisör Martina Segerstedt
Johanna A:
Jätteduktig och trevlig! Blev rekordnöjd med min slingning/toning och kommer absolut gå till Martina även nästa gång!

Frisörer nära Salong Linnéa:

Jakobsbergsplatsen 1 A, Västerås
Välkommen till Salong Wague, en skönhetssalong där du hittar frisörer, sjuksköte... Läs mer ›
Ewa C:
++++++ toppen!!!! Rekommenderas

Östermälarstrands allé 144, Västerås
Varmt välkommen till Salong Complete i Västerås. Här tar vi hand om dig och ger ... Läs mer ›
Elisabeth J:
Jag blev väldigt nöjd. Fick bra tips och råd som jag tog till mig. Kommer gärna tillbaka.

Läs vad 1 kund tycker om Salong Linnéa

• Maria G
    Maria G skrev om Salong Linnéa
    Marie på Salong Linnea förstörde mitt hår. Rekommenderar verkligen inte denna frisörssalong. Min hårfärg blev helt annorlunda mot det jag önskade mig och efter besöket har jag tappat massor av hår.

Personalen är inte så sociala som frisörer brukar vara och mitt intryck är att de är oproffesionella i sitt yrke. Har de ens utbildningen som krävs kan man fråga? Några dagar efter mitt besök fick jag reda på att några av mina vänninor också fått ett dåligt intryck av denna salong. Önskar jag blev tipsad innan jag gick dit.

Går numera till en trevlig frisörssalong i de mer centrala delarna av stan.

Linnégatan 2, 722 15 Västerås