Alla kategorier Sängar Skåne Malmö Sängbutiken

Sängbutiken

Topplocksgatan 9A, 212 41 Malmö — Visa karta

Välkommen till Sängbutiken i Toftanäs!

Här möts du av sängexperter som sätter stort värde på personlig kontakt och service. Vi hjälper dig gärna hitta den säng som passar just dig. Målet är att leverera hög kvalitet och service, samt en god natts sömn, till förmånligt pris.

Att köpa en säng är ett viktigt beslut som du ska leva med länge. Därför tycker vi det är viktigt att du känner dig trygg och nöjd med ditt köp och vi finns här för att stödja och vägleda dig i ditt val.

Vi levererar sedan sängen hem till dig, monterar på plats och tar med oss din gamla säng. Enkelt och smidigt för dig!
Öppet just nu
Lör-Sön: 11:00-16:00

Läs vad 163 kunder tycker om Sängbutiken

• Göran L
    Göran L skrev om Sängbutiken
    Tillfreds bra o vänligt. Bemötande bra kvalitet o priset OK, ara dyr leveranskostnader Läs mer
  • Leif L skrev om Sängbutiken
    Ekens sängar
    positivt
    bra
    bra bemötande och kunnig personal Läs mer
  • Ulrik K skrev om Sängbutiken
    Vi blev bemötta på ett fantastiskt sätt av väldigt kunniga säljare, med lång erfarenhet. Kan varmt rekommendera sängbutiken för er som går i sängköpartankar. Allt från köp till leverans sköttes på ett mycket proffsigt sätt. Kommer absolut att vända mig dit nästa gång, när det är dags för ny säng. Läs mer
  • Martin J skrev om Sängbutiken
    Utmärkt kundmottagande och service Läs mer
  • Gunilla H skrev om Sängbutiken
    Jag köpte sängar där och blev bemött på ett proffesionellt sätt, även när köper var genomfört Läs mer
  • Gunilla J skrev om Sängbutiken
    Jag fick ett vänligt bemötande både i butiken och leveransen fungerade , men jag tyckte det var falsk marknadsföring o säga att sängen skulle ha kostat ett pris och då var det inräknat sängkläderna som jag köpte för fullpris
    Gunilla Läs mer
  • Jerry O skrev om Sängbutiken
    Vi har köpt en Hilding säng, och är mycket nöjda. Vi blev mycket bra bemötta i butiken. Leveransen kom på den tid vi kom överens om. Sängarna bars in på plats och dom gamla sängarna togs med tillbaka.
    Yvonne och Jerry Malm Läs mer
  • Julia R skrev om Sängbutiken
    Vi besökte sängbutiken för att prova ut och köpa en säng. Vi fick hjälp av en mycket kunnig och trevlig medarbetare i butiken. Vi köpte en säng som levererades ett par dagar senare. Vi betalade ingen kostnad för hemleverans. Sängen monterades hemma hos oss och den gamla sängen forslades bort. Inte heller för detta behövde vi betala något extra.
    Vi är jättenöjda! Och rekommenderar sängbutiken till alla som är i behov av ny säng. Läs mer
  • Elisabeth J skrev om Sängbutiken
    Köpte en ny 180-säng. Fick mkt bra hjälp att hitta rätt. Personalen är snabba, hjälpsamma, kunniga. Läs mer
  • Anna J skrev om Sängbutiken
    Köpte en säng. Fick mycket bra hjälp och bemötande av säljpersonal och vi är mycket nöjda. Sängen levererades på angiven tid, de ringde innan leverans. Förväntningarna var höga på butiken och de uppfyllde dem. Läs mer
  • Ingrid S skrev om Sängbutiken
    Köpte en dubbel säng med hiss funktion, mycket bra köp. Underbar att sova i.
    Blev bemött av en mycket kunnig och trevlig person i butiken. Bra service.
    Mycket bra att de tog med sig min gamla säng utan kostnad. Trevliga killar som installerade sängen.👍 Läs mer
  • Anne-christin C
    Anne-christin C skrev om Sängbutiken
    Vi köpte nya sängar. Vi valde affären efter en annons vi såg i vår dagstidning.
    Vi fick mycket bra hjälp och service i valet av sängar. Känslan när vi gick ut från affären var att vi gjort ett bra köp. Leveransen blev den vecka som vi blev lovade vid köpet. Läs mer
  • Christer A skrev om Sängbutiken
    Köpte en ny säng. Jättetrevlig säljare i butiken och trevliga duktiga killar som levererade och monterade den. Läs mer
  • Johanna A skrev om Sängbutiken
    Vi Köpte en säng i butiken och fick ett trevligt mottagande när vi provade ut sängen. Vi är supernöjda med både service, leverans och den sköna sängen! Läs mer
  • Joen C skrev om Sängbutiken
    Super bra service.
    Köpte 2 st el sängar.
    Fick prova många olika sängar i olika sov ställningar.
    Mycket nöjd Läs mer
  • Per-henry E
    Per-henry E skrev om Sängbutiken
    Vi köpte ställbara sängar och är mycket nöjda både med service och leverans. Läs mer
  • Lena V skrev om Sängbutiken
    Supetrevlig o kunnig personal. Är jättenöjd med sängen. Läs mer
  • Marie B skrev om Sängbutiken
    Vi köpte sängar med motor.
    Vi besökte butiken vid flera tillfällen innan vi bestämde vilka sängar som passade oss bäst. Vi blev varje gång oerhört väl bemötta, fick bra information och vägledning inför vårt köp.
    Sängbutiken höll vad de lovade vad gäller både köp och leverans.
    Vi är mycket nöjda med upplevelsen kring köpet och det slutliga valet av sängar som vi nu sover mycket gott i!😊 Läs mer
  • Birgitta A skrev om Sängbutiken
    Köpte en säng 120x90. Fick ett proffsigt och vänligt bemötande. Jag är mycket nöjd med mitt köp. Jag rekommenderar butiken på det varmaste Läs mer
  • Pia A skrev om Sängbutiken
    Att köpa säng är inte lätt. Personalen var hur hjälpsamma och trevliga som helst, det är absolut jätteviktigt. Men faktum är att det var personalen på fler ställen vi var. Så vad var det då som gjorde att vi köpte de sängar vi köpte, förmodligen känslan när vi la oss i sängen. Det stod mellan en Ekens och Hilding Anders och och det blev en Ekens - trots att jag gillade tyget bättre på Hilding Anders. Sängbutiken hade ett större utbud av av både sängar och sängben, vilket gjorde det lättare att jämföra de två sängarna. Vi fick ungefär samma erbjudande hos en konkurrent, men de hade inte benen.
    Jag är väldigt nöjd med all hjälp jag fick och sängarna känns riktigt lyxiga i förhållande till våra gamla.... Läs mer
  • Ingrid A skrev om Sängbutiken
    två sängar. mycket bra kvinlig säljare som var mycket duktig allt gick mycket bra från början till slut vi är mycke nöjda med våra sängar Mvh Ingrid Dahlgren Läs mer
  • Micke L skrev om Sängbutiken
    Mycket väl omhändertagen från första besök och framåt
    Resulterade i köp av två ställbara sängar till oss föräldrar och en Continental säng till dottern
    Hemleverans fungerade perfekt
    Vi är väldigt nöjda och mycket tacksamma för all hjälp Läs mer
  • Christer N skrev om Sängbutiken
    Mycket proffesionellt och vänligt bemötande av personalen. Mycket kunnig och förtroendeingivande! Vi köpte en säng och valet blev enkelt tack vare personalens information. Sängen passar oss perfekt och vi är mycket nöjda. Vi kommer att besöka er när vi har behov av något nytt av ert sortiment. Självklart för oss att rekommendera er till vänner som ska köpa sängar. Läs mer
  • Gudrun E skrev om Sängbutiken
    Bra service. Trevligt bemötande. Läs mer
  • Siw S skrev om Sängbutiken
    Känner mig lurad. Köpte sängen på en mässa . När jag sedan berättade att den inte motsvarade mina förväntningar fick jag reda på av säljaren att alla andra kunder tyckte den var bra så jag hade fel. Jag kommer aldrig mer att köpa något i den butiken.
    Den nya sängen är inte bättre än min gamla! Läs mer
    2018-05-17 Sängbutiken svarar Siw S
    Hej Siw
    Vad tråkigt att du upplever det på detta sätt. Vänligen kontakta mig ska vi säkert kunna hitta en lösning.
    Trevlig Dag
    Hans
  • Kenth H
    Kenth H skrev om Sängbutiken
    Skicklig säljare/ägare....Vi skulle bara köpa 2 st madrasser... men när vi gick ut från affären hade vi köpt 2st nya sängar för 30.000 kr. Allt till belåtenhet....bemötande, leverans och framförallt enormt nöjda med sängarna som vi har legat i ca 2 månader. Vi kan varmt rekomdera. butiken
    Kenth o Liselotte Läs mer
  • Frida B skrev om Sängbutiken
    Köpte säng, bäddmadrass och madrasskydd Läs mer
  • Nils J skrev om Sängbutiken
    Köpte säng med hemleverans och montering och återtagande av gammal säng. Allt fungerade perfekt och personal en som levererade var mycket trevliga. Det gäller också säljaren jag beställde av.
    På det hela taget är jag mycket nöjd med såväl sängen som affären.

/Sune Läs mer
  • Mats J skrev om Sängbutiken
    Bra säljare som rekomenderade bästa sängen för oss. Vi är supernöjda med sängen, levransen och personalen. Läs mer
  • Sabina C skrev om Sängbutiken
    Köpte en kontinentalsäng från väldigt trevlig personal! Läs mer
  • Malin N skrev om Sängbutiken
    Köpte säng till sonen. Utmärkt service från bemötande i butiken till hemleverans av sängen! Läs mer
  • Maria C skrev om Sängbutiken
    Mycket trevligt bemötande.
    Snabb och smidig hemleverans. Läs mer
  • Tobias F skrev om Sängbutiken
    Fin personal med bra priser och utmärkt service. Jag köpte en hildinglar original med en aktsam bäddmadraas och är väldigt nöjd. Läs mer
  • Håkan K skrev om Sängbutiken
    Allt var till belåtenhet, men det var inget konstigt med mitt köp så jag hade inte förväntat mig något annat. Läs mer
  • Bo N skrev om Sängbutiken
    Köpte bedmadraser mycket brabemötande god service bra rådgivning Läs mer
  • Mariora S skrev om Sängbutiken
    Säljarna var trevliga och hjälpsamma. Vi har köpt Jensen kontinental sängar och 2 st. kuddar som vi är jättenöjda med.
    Jag rekommenderar butiken till andra.

Mvh. Marioraå Läs mer
  • Annika A skrev om Sängbutiken
    Jättebra bemötande, professionell personal som verkligen tar sig tid att hjälpa en!
    Vi köpte en dubbel säng, vi är nöjda med den! Allt har gått smidigt från början till slut, leveransen kom som den skulle och varan var den vi skulle ha och allt var bra, leverans personalen var trevlig och ringde innan och berätta de var påväg m.m

Kan verkligen rekommendera denna butik Läs mer
  • Susanne H skrev om Sängbutiken
    Intresserad och vänlig säljare visade olika alternativ, hjälpte oss välja med hänsyn till behov och budget. När vi valt fick vi hjälp hela vägen till utbyte av vår gamla säng och hemkörning och montering av vår nya inom utlovad leveranstid. Bra! Läs mer
  • Sophie L skrev om Sängbutiken
    Personalen i sängbutiken var väldigt tillmötesgående och hjälpsamma. Vi skulle köpa ny säng och fick det gjort trots problem med kreditupplysningsföreraget Läs mer
  • Ingegerd J skrev om Sängbutiken
    Jag är mycket nöjd med besöket i affären och hjälpen vid hemleverensen.Problemet med fel märkt säng löstes proffsigt Läs mer
  • Ebba H skrev om Sängbutiken
    Fantastiskt bemötande och trevlig personal. Otroligt ärliga och det är väldigt uppskattat. Vi har rekomenderat sängbutiken till alla nu. Min säng är fantastiskt skön och alla mina kompisar kommer och sover över hela tiden. ÄLSKAR MIN SÄNG, TACK!!!!

Jag köpte en Hilding. Fick allt precis som jag ville och önskade! Läs mer
  • Einar F skrev om Sängbutiken
    Det var trevligt och personalen var trevliga jAg kan tänka mig att. Komma tillbAka Läs mer
  • Ann-christin J skrev om Sängbutiken
    Jag köpte sängar och jag är mycket nöjd med hjälpen jag fick. Säljarna var jättetrevliga . Läs mer
  • Anna skrev om Sängbutiken
    Vi fick mycket god hjälp av Hans i butik samt bra service av killarna som kom ut och monterade upp sängen. Vi är mycket nöjda!! Läs mer
  • Jan L skrev om Sängbutiken
    Mkt bra bemötande från kunniga säljare. Snabb leverans. Läs mer
  • Leif P skrev om Sängbutiken
    Mycket trevligt bemötande och hjälp med att
    hitta rätt säng. Läs mer
  • Lars Z skrev om Sängbutiken
    Alltid bra service och priser. Jättenöjd med ny Hildingsäng och allt ifrån köp till leverans! Läs mer
  • Veton K skrev om Sängbutiken
    Mycket bra proffsiga personal
    😀😀😀😀 Läs mer
  • Else skrev om Sängbutiken
    Vi är mycket nöjda och upplever sängen som mycket skön.
    Den är allt vi har tänkt oss.
    Vi fick bra hjälp i butiken med att välja vår säng.
    Mycket bra service.
    Hälsosam men inte överdrivet. Läs mer
  • Gabriella L skrev om Sängbutiken
    Bra och tydlig information i butik. Stort + för positivt bemötande av försäljerskan.
    Leveransen gick också bra. Mycket trevliga killar. Noggranna vid uppackning och inne i huset. Läs mer

Topplocksgatan 9A, 212 41 Malmö