Alla kategorier Sängar Skåne Malmö Sängbutiken

Sängbutiken

Topplocksgatan 9A, 212 41 Malmö — Visa karta

Välkommen till Sängbutiken i Toftanäs!

Här möts du av sängexperter som sätter stort värde på personlig kontakt och service. Vi hjälper dig gärna hitta den säng som passar just dig. Målet är att leverera hög kvalitet och service, samt en god natts sömn, till förmånligt pris.

Att köpa en säng är ett viktigt beslut som du ska leva med länge. Därför tycker vi det är viktigt att du känner dig trygg och nöjd med ditt köp och vi finns här för att stödja och vägleda dig i ditt val.

Vi levererar sedan sängen hem till dig, monterar på plats och tar med oss din gamla säng. Enkelt och smidigt för dig!
Lör-Sön: 11:00-16:00

Läs vad 68 kunder tycker om Sängbutiken

• Bo L
    Bo L skrev om Sängbutiken
    Vänligt bemötande. Försening i leveransen, men kompensationen för detta. Bra varor.
  • Olof K
    Olof K skrev om Sängbutiken
    Positivt bemötande i butiken med värme, personliga erfarenheter och expertis. Bra råd och trygghet genom hela besöket. Alltid snabb återkoppling inför köp, inför leverans och vid komplettering.
  • Patricio K
    Patricio K skrev om Sängbutiken
    Bemötandet från företaget var mycket trevligt från början till slut. Vi fick svar på alla våra frågor och lite till. Vi fick också intrycket att företaget ansträngde sig att vi skulle kunna få allt information som vi behövde för att kunna göra det bästa inköpt. Vi var mycket nöjda.
  • Rickard A
    Rickard A skrev om Sängbutiken
    Köp av säng i feb , gott bemötande god service bra kvalitet på sängarna nöjd.
  • Maria S
    Maria S skrev om Sängbutiken
    Utmärkt bemötande. Kunniga. Inte påträngande. Gav oss som kunder utrymme att reflektera. Kändes inte som ni var ute efter våra pengar utan det var viktigt att även VI var nöjda med den säng vi tillslut valde. Killarna som levererade och monterade sängen var professionella, artiga och sympatiska!
  • Stefan R
    Stefan R skrev om Sängbutiken
    Vänligt och proffsigt bemötande från början till slut.
    Vi är jättenöjda med vårt köp!
  • Gabriella B
    Gabriella B skrev om Sängbutiken
    Köpte en säng och fick den levererad hem. Jättetrevlig säljare i butik. Mycket hjälpsam och gav goda råd. Leveransen gick bra. Fick den levererat när vi ville och hjälp med att sätta ihop den!
  • Pia S
    Pia S skrev om Sängbutiken
    Trevligt och kunnigt! Inte påstridigt utan känsla för att köparen behöver lite tid utan personal. Sängen var jätteskön!
  • Michael L
    Michael L skrev om Sängbutiken
    Mycket fint bemötande i butik, fick sängen hemkörd och monterad.
  • Bosse B
    Bosse B skrev om Sängbutiken
    Köpte nya bäddmadrasser
    Fick mycket bra upplysnigar om vilka som
    vi skulle sova bäst i
  • Lennart B
    Lennart B skrev om Sängbutiken
    Är nöjd med köpet av sängar hos Sängbutiken mycket tack vare kunnig och tillmötesgående personal. Kan rekommendera företaget.
  • Agneta A
    Agneta A skrev om Sängbutiken
    Proffesionellt bemötande genomgående. Vi köpte på säljarens rekommendation två ställbara sängar i stället för en kontinental. Vi fick också tips om madrasskydd som vi köpte. Sängarna är fantastiskt sköna.
    Trevlig och kunnig säljare utan att på något sätt vara påstridig.
  • Ann-christin P
    Ann-christin P skrev om Sängbutiken
    Mycket nöjd både med våra sängar och företagets bemötande. Fantastisk personal.
  • Carina P
    Carina P skrev om Sängbutiken
    Mycket Bra säljare, snabb leverans jag är mycket nöjd
  • Linnea B
    Linnea B skrev om Sängbutiken
    100% bra. Väldigt bra bemötande, bra priser och även så servicen efter köp.
  • Jenny H
    Jenny H skrev om Sängbutiken
    Bemötandet var mycket bra. Servicen vid leveransen var suverän, de fixade och hjälpte till att ta bort kartonger mm.
  • Anna F
    Anna F skrev om Sängbutiken
    Trevligt och proffsigt bemötande.
  • Anita A
    Anita A skrev om Sängbutiken
    Vi har köpt säng till vår son
    Köpt lakan kuddar
    Även fått beställt lakan och örngott till stora kuddar
    Jättefin service
    Alla i affären är tillmötesgående
    Rekommenderat sängbutiken till många utav vännet alla är nöjda
    Bra leveranstid bra priser
  • Ann-kristin I
    Ann-kristin I skrev om Sängbutiken
    Köpte en Vikingsäng. Var tveksam, kändes inte bra, men fick all hjälp och förklaringar om att jag skulle vänja mig. Var i affären i ett par timmar och testade och ställde en massa frågor. Det visades inga sura miner, utan jag fick verkligen all hjälp jag ville. Är mycket tacksam och trivs nu i min bästa säng någonsin. I Love it!
  • Johnny A
    Johnny A skrev om Sängbutiken
    Vi köpte/beställde en hilding dubbelsäng på Villamässan i Malmö. Säljaren som tog hand om oss var mycket trevlig och hjälpsam. Informerade på ett bra sätt om sängen vi var intresserade av. Leveransen av sängen var jättebra, killarna som kom med den var oxå trevliga - fast dom hade det kämpigt att få upp sängen på 2:a vån. Men med gemensamma krafter, jag skruvade ner en del av en spaljé i trappan, så gick det bra.
  • Radu P
    Radu P skrev om Sängbutiken
    Bra brmötande, förklaring och helhets syn!!!
  • Ann-louise L
    Ann-louise L skrev om Sängbutiken
    Vi köpte ny säng. Vi fick prova olika sängar o fick hjälp med kuddar. Vi blev väldigt väl omhändertagna o är mycket nöjd med sängen o kuddarna. Mycket hjälpsam o duktig personal.
  • Anna L
    Anna L skrev om Sängbutiken
    Det var en proffesionellt säljare som kunde sin sak! Vi köpte 2 ekensängar höj o sänkbara. Han tog god tid på sig med oss. Vi är väldigt nöjda med sängarna. Även killarna som levererade o slet med att bära upp dem till vår ovanvåning var väldigt artiga o trevliga!
  • Tomas J
    Tomas J skrev om Sängbutiken
    Vi köpt sängar mycket bra bemötande både vid köp och leverans
  • Stina G
    Stina G skrev om Sängbutiken
    Trevlig säljare. Vi köpte 2 sängar plus madrasskydd och formsydda underlakan. Fick leverans ca som utlovat utom 2 lakan som kom mkt senare (men det var inget problem). Har tagit lång tid för oss att vänja oss vid sängarna men tror de fungerar. Har fått råd av säljaren att byta till plattare kudde för att inte få ont i ryggen. Är mkt nöjda med motorfunktionen.
  • Tomas O
    Tomas O skrev om Sängbutiken
    Köpte en säng, som tog mycket längre tid att levereras än enligt uppgift. När sängen levererades hade den först felaktigt packats upp hemma hos en annan kund. Uppskattar dock kompensationen i form av ett sängöverdrag.
  • Helena H
    Helena H skrev om Sängbutiken
    Vi fick mycket bra och proffessionell hjälp att välja säng. Sen uppstod lite missförstånd från vår sida om vad som ingick i köpet och då fick vi fantastisk kompensation från säljaren, trots att det absolut inte var hans fel. Leveransen och all kommunikation kring leverensen var perfekt. Männen som kom med sängen gjorde också ett perfekt jobb. Vi är jättenöjda!
  • Lennart S
    Lennart S skrev om Sängbutiken
    Köpt sängar. Mycket bra bemötande.
  • Kerstin F
    Kerstin F skrev om Sängbutiken
    Köpt säng och sänggavel. Tittade runt i olika affärer men valde att handla i Sängbutiken. Mest för att jag där fick bra förtroende för personalen och mycket trevligt bemötande. Hans ansträngde sig verkligen för att fixa en sänggavel som normalt inte tillverkas i det mått jag ville ha (som jag förstod det). Tyvärr blev det reklamation på sängen men det fixade Sängbutiken galant. Mycket nöjd.
  • Carl P
    Carl P skrev om Sängbutiken
    Sängen är jättesköööööön skön skön.
  • Asa P
    Asa P skrev om Sängbutiken
    Vi har med glädje valt Sängbutiken för inköp av våra 7 sängar. Bemötandet var väldigt vänligt och kunnigheten stor, av både Mersiha och Hans. Det känns skönt och tryggt att ha köpt våra sängar på Sängbutiken. Fantastisk service och trevliga leenden!
    Vi ser fram emot leveransen och att få sova i de fina sängarna!
  • Tommy W
    Tommy W skrev om Sängbutiken
    Trevlig personal, fint bemötande och kunniga svar på våra frågor
    Leverans inom utlovad tid, och en bra produkt.
  • Mats L
    Mats L skrev om Sängbutiken
    Mycket bra och servicemindet bemötande vid inköp av ny säng
  • Anette A
    Anette A skrev om Sängbutiken
    Kunnig och vänlig personal som visade sängen på ett utmärkt sätt!
  • Gunilla A
    Gunilla A skrev om Sängbutiken
    Bra bemötande från utprovning till leverans.
  • Galina E
    Galina E skrev om Sängbutiken
    Hela sängupplevelsen är ett stort plus,från affären och mottagandet där,till färdigmonterat.Sängen är helt underbar att ligga i,nu när kroppen vant sig.
    Ett litet minus,inga beninfästningar var medlevererade men det fixade pojkarna på mindre än en timme.
  • Maria V
    Maria V skrev om Sängbutiken
    Mycket positiv upplevelse. Bra information och service. Kan absolut rekommendera SÄNGBUTIKEN. Men
  • Christian P
    Christian P skrev om Sängbutiken
    Mycket vänlig och tillmötesgående säljare. Var inte ute efter att " lura" oss på att köpa något vi inte är behov av.

Varit där i efterhand med frågor och fått kvalitativ hjälp med våra frågor.
  • Camilla N
    Camilla N skrev om Sängbutiken
    Vi har köpt en säng av en helt underbar säljare . En kunnig säljare som såg till kundens bästa. Vi kan varmt rekommendera denna butik...
  • Bo T
    Bo T skrev om Sängbutiken
    Bra bemötande och leverans som förväntat i övrigt
  • Yvonne D
    Yvonne D skrev om Sängbutiken
    Allt var bra tills jag hade bestämt mig och hade betalt. Då var jag inte så intressant längre.
    2017-06-11 Sängbutiken svarar Yvonne D
    Hej Yvonne
    Jag hoppas du sover bra i din säng.
    Vi strävar alltid att ha nöjda kunder men det händer ibland tyvärr att något inträffar som jag inte får reda på.
    Du får gärna höra av dig till mig och förklara vad du menar med att; "jag inte var så intressant längre".

Trevlig Dag

Hans
    Butikschef
  • Pia L
    Pia L skrev om Sängbutiken
    Lämnar gärna mina varmaste rekommendationer till er som vill köpa säng
    Sängbutiken hade toppen bemötande genom hela vårt sängköp😊 Vi skulle egentligen köpa säng på hemmaplan så ville bara titta. Men vi fick hemlevererat och hjälp med installation hemma hos oss. Toppenskönt👍
  • Filippa N
    Filippa N skrev om Sängbutiken
    Jag köpte en dubbelsäng. Bemötandet och servicen var bra, men väntetiden på sängen var lång (ca 8 veckor). Sängarna är mycket sköna och jag är mycket nöjd!
  • Anna K
    Anna K skrev om Sängbutiken
    Den kvinnliga säljaren var oerhört duktig och vi blev super nöjda med vår nya soffa! Hon kunde besvara våra frågor och ge oss råd.
  • Douglas H
    Douglas H skrev om Sängbutiken
    Genomgående proffesionellt. Bra rådgivning och mycket god service.
    Leverans enligt överenskommelse allt var mycket bra.
  • Britt J
    Britt J skrev om Sängbutiken
    Jag har köpt säng och kuddar och har fått ett jättefint bemötande. Vi kommer snart tillbaks eftersom vi behöver byta ut fler sängar😊
  • Caroline H
    Caroline H skrev om Sängbutiken
    Fantastiskt bra service och trevlig personal!
  • Marcus H
    Marcus H skrev om Sängbutiken
    Lite lång leveranstid men i övrigt mycket bra. Trevligt bemötande och kunnig personal. Snabb och smidig leverans när sängen väl kom.
  • Conny J
    Conny J skrev om Sängbutiken
    Bra bemötande kunnig personal hel nöjda 😀
  • Gunilla A
    Gunilla A skrev om Sängbutiken
    Mycket trevlig försäljare. Tyvärr var det strul med leveransen av sängen. Det sköts upp vecka efter vecka. När väl sängen kom, var dom snabba o duktiga som monterade sängen.

Topplocksgatan 9A, 212 41 Malmö