Alla kategorier Sängar Skåne Malmö Sängbutiken

Sängbutiken

Topplocksgatan 9A, 212 41 Malmö — Visa karta

Välkommen till Sängbutiken i Toftanäs!

Här möts du av sängexperter som sätter stort värde på personlig kontakt och service. Vi hjälper dig gärna hitta den säng som passar just dig. Målet är att leverera hög kvalitet och service, samt en god natts sömn, till förmånligt pris.

Att köpa en säng är ett viktigt beslut som du ska leva med länge. Därför tycker vi det är viktigt att du känner dig trygg och nöjd med ditt köp och vi finns här för att stödja och vägleda dig i ditt val.

Vi levererar sedan sängen hem till dig, monterar på plats och tar med oss din gamla säng. Enkelt och smidigt för dig!
Lör-Sön: 11:00-16:00

Läs vad 207 kunder tycker om Sängbutiken

• 2019-08-09

Irene L skrev om Sängbutiken
    Köpte en fantastisk (och jättedyr) säng! Alla i butiken var mycket trevliga och vi trivs bra med sängen, men killarna som kom monterade den helt fel, och vi var tvungen att montera den själva från början. Läs mer
    2019-08-09 Sängbutiken svarar Irene L
    Hej Irene
    Vad tråkigt att höra att det blev på det sättet. Ni får gärna kontakta mig för en kompensation.

Trevlig Dag

Hans
    Sängbutiken

Jan-erik E skrev om Sängbutiken
    Jensen kontinentalsäng. Fantastisk sovmiljö. Vi är väldigt nöjda med produkten Läs mer

Margaret A skrev om Sängbutiken
    Utmärkt service och mycket bra varor Läs mer

Birgitta D skrev om Sängbutiken
    Vi köpte ställbara sängar och fick super bra hjälp.
    Snabb leverans och sängar till ett bra pris med hög kvalite Läs mer

Kristina S skrev om Sängbutiken
    Jag har köpt två stycken Ekens ställbara sängar .Personal i butiken är mycket kunnig ,hjälpsam och tillllmötesgående. Läs mer

Daniel G skrev om Sängbutiken
    Proffsigt bemötande i butik och bra service. Rekommenderas varmt. Läs mer

Maria B skrev om Sängbutiken
    Köpte två sängar: En dubbel och en 1,20 inkl klädda gavlar. Proffsigt, trevligt bemötande med tips och råd längs vägen. Serviceminded personal. Och de rådde oss rätt ang produkter för vi sover som stockar! Läs mer

Eva A skrev om Sängbutiken
    Jag köpte en dubbelsäng. Personalen pratar väldigt mycket. Läs mer

Anna-karin P skrev om Sängbutiken
    Vi köpte en ny dubbelsäng. Fick mycket hjälp och proffsigt samt trevligt bemötande. Läs mer

Gertrud N skrev om Sängbutiken
    Vi köpte en kontinentalsäng, och blev trevligt bemötta och säljaren gav oss värdefull information. Leveranstiden hölls och sängen blev monterad på plats och vår gamla säng tog dom med dig
    Fantastisk sevice!
    Sängen infriade våra förväntningar Läs mer

Teresa P skrev om Sängbutiken
    Köpte sängen mycket nöjd med den och servis som jag fått i affären Läs mer

Lilian P skrev om Sängbutiken
    En säng. Mycket väl betjänad. Kom in för en Hilding Anders. Kom ut med en Ekens. Vilket passade min viktklass bättre.
    Utmattade att prova säng, men hjälpen gjorde det lättare att hitta rätt säng. 😁

Så tack så mycket Hans på Sängbutiken Läs mer

Carl-adam L skrev om Sängbutiken
    Trevliga och kunniga säljare, villiga att förhandla inom rimliga gränser. Trevliga och skötsamma montörer, gjorde mer än de som minst kunde förväntas. Läs mer

Tony O skrev om Sängbutiken
    Jättebra service! Bar upp och monterade sängen på andra våningen och tog med den gamla. Supersmidigt! Läs mer

Johannes K skrev om Sängbutiken
    Mycket trevlig personal i butik, samma upplevelse vid leverans. Läs mer

Joel V skrev om Sängbutiken
    Bra service, snabb leverans, bra pris Läs mer

Alexander N skrev om Sängbutiken
    Köpte en Jensen Diplomat säng. Bra och trevlig personal som kan sina saker. Kommer att handla där även i fortsättningen. Läs mer

Jonas skrev om Sängbutiken
    Var runt hos de olika butikerna som säljer kontinentalsängar och valde köpa från sängbutiken där vi fick bäst service och erbjudande. Några veckor har gått sedan sängköpet och vi är helnöjda. Rekommenderar Sängbutiken! Läs mer

Peter P skrev om Sängbutiken
    Köpte en ny säng. Personalen var mycket trevliga och hjälpsamma. Fick den för ett bra pris och levererad utan problem Läs mer

Ingegerd S skrev om Sängbutiken
    Madrass och madrasskydd genom en vinst. Mycket trevligt bemötande och fin service. Läs mer

Lillian N skrev om Sängbutiken
    Alltid lika trevliga och hjälpsamma, synd att man inte behöver köpa nya sängar lite oftare✌😁😘 Läs mer

Ola T skrev om Sängbutiken
    Hans och Jenny var helt underbara. Sängarna är perfekta. Tusen tack för all hjälp. Ola Läs mer

Sara J skrev om Sängbutiken
    Trevlig försäljare som hjälpte oss att hitta rätt säng. Läs mer
  • 2019-01-11

Micke L skrev om Sängbutiken
    Tackar för bästa servicen på mitt säng köp.
    Ni är bäst!!!!

Sven J skrev om Sängbutiken
    Kundvänlig och kunnig personal
    Vi köpte Ekens ställbara sängar. Läs mer

Anna B skrev om Sängbutiken
    Köpte en säng och har genom hela processen från första besök till leverans av säng varit mkt nöjd vid varje kontakt med butiken. Kan varmt rekommendera till andra som går i köptankar om ny säng! Läs mer

Mimmi H skrev om Sängbutiken
    Vi köpte en dubbelsäng, ställbara sängar. 2*105 cm
    Vi fick mycket bra service och information om sängarna när vi var i butiken. Trevliga säljare som lyssnade på våra behov utan att bara vilja sälja på oss några sängar.
    Mycket bra service med hemkörning och transport av gamla sängar.,
    Ett minus som vi inte var nöjda med var att vi fick betala för att personalen inte fick upp sängen på andra våningen i en normal trappa. De var tvungna att skruva av 4 skruvar och de skulle vi betala 1500 kr. Inte ok tyckte vi..
    Annars är vi mycket nöjda och sängarna är jättesköna! Läs mer

Henrik T skrev om Sängbutiken
    Sänggavel

Trevligt bemötande från personalen i butiken.

Hitta rätt produkt till ett bra pris Läs mer

Sybille K skrev om Sängbutiken
    Väldigt kunnig och trevlig personal med stor servicetänk. Man blir inte påsnackat något och man känner att personalen verkligen bryr sig om kundens önskemål för att erbjuda rätt produkt. Skall vi köpa säng eller tillbehör i framtiden så bara i Sängbutiken! Läs mer
  • 2018-11-20

Gunilla B skrev om Sängbutiken
    Jag har köpt en säng och lakan till den
    Jag blev vänligt bemött
    Mina förväntningar var att få en skön säng med passande lakan vilket företaget levt upp till.
    Tack jag är nöjd och sover gott Läs mer

Elin L skrev om Sängbutiken
    Säng, kunnig engagerad butikspersonal. Inte varit i butiken innan men kändes som en bra butik med gedigna säng tillverkare. Jag är väldigt nöjd, känns proffsig och trygg affär. Läs mer

Thomas S skrev om Sängbutiken
    Mycket bra och informativt bemötande i butiken, och leveranser enligt plan. Läs mer

Emanuele A skrev om Sängbutiken
    Jag köpte en dubbelsäng typ kontinental säng från Jensen. Jag har nu haft det i cirka två månader och är mycket nöjd med den. På Sängbutiken fick jag en väldigt bra bemötande. Väldig trevliga och kunniga människor där. Fick alla möjliga information jag behövde och kände mig välkommen. Tack! Läs mer

Mikael S skrev om Sängbutiken
    Personal fick mig att fundera en extra gång på en ställbar säng.
    Jag hade betalat för en kontinentalsäng. Men jag ändrade mig efter en vecka och vi hittade en bra lösning på ställbara sängar. Super glad att jag hittade rätt. Det är en djungel att välja rätt. Läs mer

Madelene S skrev om Sängbutiken
    Fantastiskt bra service. Så nöjd med mitt köp! Läs mer

Lise W skrev om Sängbutiken
    Köpte en säng på distans åt en bekant. Bra service och pris. Nya sängen kom på plats och gamla tog det med sig. Är väldigt nöjd. Läs mer
  • Cecilia P

2018-11-18

Cecilia P skrev om Sängbutiken
    Kanontrevlig och kunnig personal. Bästa sängbutiken i Malmö. Vi var på flera sängbutiker med de kan inte jämföra sig med sängbutiken. i bemötande , kunnande och hjälpsamhet. Kan verkligen rekommenderas. Läs mer

Eva M skrev om Sängbutiken
    Jag köpte en ställbar säng som jag är mycket nöjd med. Jag var i flera butiker men handlade hos er för att jag fick ett fantastiskt trevligt bemötande Ni var angelägna on att jag skulle köpa rätt säng för mig. Även leveransen och installation sköttes utmärkt. Läs mer

Thomas N skrev om Sängbutiken
    Gott bemötande. Bytte snabbt ut en del som var sönder. Läs mer

John H skrev om Sängbutiken
    Sängar, mycket bra bemött, har handlat där tidigare med samma fina bemötande. Har rekomenderat butiken till andra. Läs mer

Marie J skrev om Sängbutiken
    Jag köpte en dubbelsäng som var höj och sänkbar. Fick provligga i affären medan trevlig och kunnig personal gav råd. Är också nöjd med hemleveransen och installationen Läs mer

Anders O skrev om Sängbutiken
    Kunnig vägledning o bra utbud med smidig leverans Läs mer
  • Faical Y

2018-11-18

Faical Y skrev om Sängbutiken
    Köpte en säng. Personalen är trevlig och hjälpsam och service är super. Läs mer
  • Göran L

2018-11-17

Göran L skrev om Sängbutiken
    Tillfreds bra o vänligt. Bemötande bra kvalitet o priset OK, ara dyr leveranskostnader Läs mer

Leif L skrev om Sängbutiken
    Ekens sängar
    positivt
    bra
    bra bemötande och kunnig personal Läs mer

Ulrik K skrev om Sängbutiken
    Vi blev bemötta på ett fantastiskt sätt av väldigt kunniga säljare, med lång erfarenhet. Kan varmt rekommendera sängbutiken för er som går i sängköpartankar. Allt från köp till leverans sköttes på ett mycket proffsigt sätt. Kommer absolut att vända mig dit nästa gång, när det är dags för ny säng. Läs mer

Martin J skrev om Sängbutiken
    Utmärkt kundmottagande och service Läs mer

Gunilla H skrev om Sängbutiken
    Jag köpte sängar där och blev bemött på ett proffesionellt sätt, även när köper var genomfört Läs mer

Gunilla J skrev om Sängbutiken
    Jag fick ett vänligt bemötande både i butiken och leveransen fungerade , men jag tyckte det var falsk marknadsföring o säga att sängen skulle ha kostat ett pris och då var det inräknat sängkläderna som jag köpte för fullpris
    Gunilla Läs mer

Topplocksgatan 9A, 212 41 Malmö