Alla kategorier Sängar Skåne Malmö Sängbutiken

Sängbutiken

Topplocksgatan 9A, 212 41 Malmö — Visa karta

Välkommen till Sängbutiken i Toftanäs!

Här möts du av sängexperter som sätter stort värde på personlig kontakt och service. Vi hjälper dig gärna hitta den säng som passar just dig. Målet är att leverera hög kvalitet och service, samt en god natts sömn, till förmånligt pris.

Att köpa en säng är ett viktigt beslut som du ska leva med länge. Därför tycker vi det är viktigt att du känner dig trygg och nöjd med ditt köp och vi finns här för att stödja och vägleda dig i ditt val.

Vi levererar sedan sängen hem till dig, monterar på plats och tar med oss din gamla säng. Enkelt och smidigt för dig!
Lör-Sön: 11:00-16:00

Läs vad 184 kunder tycker om Sängbutiken

• 2019-01-11

Micke L skrev om Sängbutiken
    Tackar för bästa servicen på mitt säng köp.
    Ni är bäst!!!!

Sven J skrev om Sängbutiken
    Kundvänlig och kunnig personal
    Vi köpte Ekens ställbara sängar. Läs mer

Anna B skrev om Sängbutiken
    Köpte en säng och har genom hela processen från första besök till leverans av säng varit mkt nöjd vid varje kontakt med butiken. Kan varmt rekommendera till andra som går i köptankar om ny säng! Läs mer

Mimmi H skrev om Sängbutiken
    Vi köpte en dubbelsäng, ställbara sängar. 2*105 cm
    Vi fick mycket bra service och information om sängarna när vi var i butiken. Trevliga säljare som lyssnade på våra behov utan att bara vilja sälja på oss några sängar.
    Mycket bra service med hemkörning och transport av gamla sängar.,
    Ett minus som vi inte var nöjda med var att vi fick betala för att personalen inte fick upp sängen på andra våningen i en normal trappa. De var tvungna att skruva av 4 skruvar och de skulle vi betala 1500 kr. Inte ok tyckte vi..
    Annars är vi mycket nöjda och sängarna är jättesköna! Läs mer

Henrik T skrev om Sängbutiken
    Sänggavel

Trevligt bemötande från personalen i butiken.

Hitta rätt produkt till ett bra pris Läs mer

Sybille K skrev om Sängbutiken
    Väldigt kunnig och trevlig personal med stor servicetänk. Man blir inte påsnackat något och man känner att personalen verkligen bryr sig om kundens önskemål för att erbjuda rätt produkt. Skall vi köpa säng eller tillbehör i framtiden så bara i Sängbutiken! Läs mer
  • 2018-11-20

Gunilla B skrev om Sängbutiken
    Jag har köpt en säng och lakan till den
    Jag blev vänligt bemött
    Mina förväntningar var att få en skön säng med passande lakan vilket företaget levt upp till.
    Tack jag är nöjd och sover gott Läs mer

Elin L skrev om Sängbutiken
    Säng, kunnig engagerad butikspersonal. Inte varit i butiken innan men kändes som en bra butik med gedigna säng tillverkare. Jag är väldigt nöjd, känns proffsig och trygg affär. Läs mer

Thomas S skrev om Sängbutiken
    Mycket bra och informativt bemötande i butiken, och leveranser enligt plan. Läs mer

Emanuele A skrev om Sängbutiken
    Jag köpte en dubbelsäng typ kontinental säng från Jensen. Jag har nu haft det i cirka två månader och är mycket nöjd med den. På Sängbutiken fick jag en väldigt bra bemötande. Väldig trevliga och kunniga människor där. Fick alla möjliga information jag behövde och kände mig välkommen. Tack! Läs mer

Mikael S skrev om Sängbutiken
    Personal fick mig att fundera en extra gång på en ställbar säng.
    Jag hade betalat för en kontinentalsäng. Men jag ändrade mig efter en vecka och vi hittade en bra lösning på ställbara sängar. Super glad att jag hittade rätt. Det är en djungel att välja rätt. Läs mer

Madelene S skrev om Sängbutiken
    Fantastiskt bra service. Så nöjd med mitt köp! Läs mer

Lise W skrev om Sängbutiken
    Köpte en säng på distans åt en bekant. Bra service och pris. Nya sängen kom på plats och gamla tog det med sig. Är väldigt nöjd. Läs mer
  • Cecilia P

2018-11-18

Cecilia P skrev om Sängbutiken
    Kanontrevlig och kunnig personal. Bästa sängbutiken i Malmö. Vi var på flera sängbutiker med de kan inte jämföra sig med sängbutiken. i bemötande , kunnande och hjälpsamhet. Kan verkligen rekommenderas. Läs mer

Eva M skrev om Sängbutiken
    Jag köpte en ställbar säng som jag är mycket nöjd med. Jag var i flera butiker men handlade hos er för att jag fick ett fantastiskt trevligt bemötande Ni var angelägna on att jag skulle köpa rätt säng för mig. Även leveransen och installation sköttes utmärkt. Läs mer

Thomas N skrev om Sängbutiken
    Gott bemötande. Bytte snabbt ut en del som var sönder. Läs mer

John H skrev om Sängbutiken
    Sängar, mycket bra bemött, har handlat där tidigare med samma fina bemötande. Har rekomenderat butiken till andra. Läs mer

Marie J skrev om Sängbutiken
    Jag köpte en dubbelsäng som var höj och sänkbar. Fick provligga i affären medan trevlig och kunnig personal gav råd. Är också nöjd med hemleveransen och installationen Läs mer

Anders O skrev om Sängbutiken
    Kunnig vägledning o bra utbud med smidig leverans Läs mer
  • Faical Y

2018-11-18

Faical Y skrev om Sängbutiken
    Köpte en säng. Personalen är trevlig och hjälpsam och service är super. Läs mer
  • Göran L

2018-11-17

Göran L skrev om Sängbutiken
    Tillfreds bra o vänligt. Bemötande bra kvalitet o priset OK, ara dyr leveranskostnader Läs mer

Leif L skrev om Sängbutiken
    Ekens sängar
    positivt
    bra
    bra bemötande och kunnig personal Läs mer

Ulrik K skrev om Sängbutiken
    Vi blev bemötta på ett fantastiskt sätt av väldigt kunniga säljare, med lång erfarenhet. Kan varmt rekommendera sängbutiken för er som går i sängköpartankar. Allt från köp till leverans sköttes på ett mycket proffsigt sätt. Kommer absolut att vända mig dit nästa gång, när det är dags för ny säng. Läs mer

Martin J skrev om Sängbutiken
    Utmärkt kundmottagande och service Läs mer

Gunilla H skrev om Sängbutiken
    Jag köpte sängar där och blev bemött på ett proffesionellt sätt, även när köper var genomfört Läs mer

Gunilla J skrev om Sängbutiken
    Jag fick ett vänligt bemötande både i butiken och leveransen fungerade , men jag tyckte det var falsk marknadsföring o säga att sängen skulle ha kostat ett pris och då var det inräknat sängkläderna som jag köpte för fullpris
    Gunilla Läs mer

Jerry O skrev om Sängbutiken
    Vi har köpt en Hilding säng, och är mycket nöjda. Vi blev mycket bra bemötta i butiken. Leveransen kom på den tid vi kom överens om. Sängarna bars in på plats och dom gamla sängarna togs med tillbaka.
    Yvonne och Jerry Malm Läs mer

Julia R skrev om Sängbutiken
    Vi besökte sängbutiken för att prova ut och köpa en säng. Vi fick hjälp av en mycket kunnig och trevlig medarbetare i butiken. Vi köpte en säng som levererades ett par dagar senare. Vi betalade ingen kostnad för hemleverans. Sängen monterades hemma hos oss och den gamla sängen forslades bort. Inte heller för detta behövde vi betala något extra.
    Vi är jättenöjda! Och rekommenderar sängbutiken till alla som är i behov av ny säng. Läs mer

Elisabeth J skrev om Sängbutiken
    Köpte en ny 180-säng. Fick mkt bra hjälp att hitta rätt. Personalen är snabba, hjälpsamma, kunniga. Läs mer

Anna J skrev om Sängbutiken
    Köpte en säng. Fick mycket bra hjälp och bemötande av säljpersonal och vi är mycket nöjda. Sängen levererades på angiven tid, de ringde innan leverans. Förväntningarna var höga på butiken och de uppfyllde dem. Läs mer

Ingrid S skrev om Sängbutiken
    Köpte en dubbel säng med hiss funktion, mycket bra köp. Underbar att sova i.
    Blev bemött av en mycket kunnig och trevlig person i butiken. Bra service.
    Mycket bra att de tog med sig min gamla säng utan kostnad. Trevliga killar som installerade sängen.👍 Läs mer
  • Anne-christin C

2018-11-16

Anne-christin C skrev om Sängbutiken
    Vi köpte nya sängar. Vi valde affären efter en annons vi såg i vår dagstidning.
    Vi fick mycket bra hjälp och service i valet av sängar. Känslan när vi gick ut från affären var att vi gjort ett bra köp. Leveransen blev den vecka som vi blev lovade vid köpet. Läs mer
  • 2018-11-15

Christer A skrev om Sängbutiken
    Köpte en ny säng. Jättetrevlig säljare i butiken och trevliga duktiga killar som levererade och monterade den. Läs mer

Johanna A skrev om Sängbutiken
    Vi Köpte en säng i butiken och fick ett trevligt mottagande när vi provade ut sängen. Vi är supernöjda med både service, leverans och den sköna sängen! Läs mer

Joen C skrev om Sängbutiken
    Super bra service.
    Köpte 2 st el sängar.
    Fick prova många olika sängar i olika sov ställningar.
    Mycket nöjd Läs mer
  • Per-henry E

2018-11-14

Per-henry E skrev om Sängbutiken
    Vi köpte ställbara sängar och är mycket nöjda både med service och leverans. Läs mer

Lena V skrev om Sängbutiken
    Supetrevlig o kunnig personal. Är jättenöjd med sängen. Läs mer
  • 2018-09-01

Marie B skrev om Sängbutiken
    Vi köpte sängar med motor.
    Vi besökte butiken vid flera tillfällen innan vi bestämde vilka sängar som passade oss bäst. Vi blev varje gång oerhört väl bemötta, fick bra information och vägledning inför vårt köp.
    Sängbutiken höll vad de lovade vad gäller både köp och leverans.
    Vi är mycket nöjda med upplevelsen kring köpet och det slutliga valet av sängar som vi nu sover mycket gott i!😊 Läs mer
  • 2018-08-30

Birgitta A skrev om Sängbutiken
    Köpte en säng 120x90. Fick ett proffsigt och vänligt bemötande. Jag är mycket nöjd med mitt köp. Jag rekommenderar butiken på det varmaste Läs mer
  • 2018-05-20

Pia A skrev om Sängbutiken
    Att köpa säng är inte lätt. Personalen var hur hjälpsamma och trevliga som helst, det är absolut jätteviktigt. Men faktum är att det var personalen på fler ställen vi var. Så vad var det då som gjorde att vi köpte de sängar vi köpte, förmodligen känslan när vi la oss i sängen. Det stod mellan en Ekens och Hilding Anders och och det blev en Ekens - trots att jag gillade tyget bättre på Hilding Anders. Sängbutiken hade ett större utbud av av både sängar och sängben, vilket gjorde det lättare att jämföra de två sängarna. Vi fick ungefär samma erbjudande hos en konkurrent, men de hade inte benen.
    Jag är väldigt nöjd med all hjälp jag fick och sängarna känns riktigt lyxiga i förhållande till våra gamla.... Läs mer

Ingrid A skrev om Sängbutiken
    två sängar. mycket bra kvinlig säljare som var mycket duktig allt gick mycket bra från början till slut vi är mycke nöjda med våra sängar Mvh Ingrid Dahlgren Läs mer

Micke L skrev om Sängbutiken
    Mycket väl omhändertagen från första besök och framåt
    Resulterade i köp av två ställbara sängar till oss föräldrar och en Continental säng till dottern
    Hemleverans fungerade perfekt
    Vi är väldigt nöjda och mycket tacksamma för all hjälp Läs mer

Christer N skrev om Sängbutiken
    Mycket proffesionellt och vänligt bemötande av personalen. Mycket kunnig och förtroendeingivande! Vi köpte en säng och valet blev enkelt tack vare personalens information. Sängen passar oss perfekt och vi är mycket nöjda. Vi kommer att besöka er när vi har behov av något nytt av ert sortiment. Självklart för oss att rekommendera er till vänner som ska köpa sängar. Läs mer

Gudrun E skrev om Sängbutiken
    Bra service. Trevligt bemötande. Läs mer
  • 2018-05-15

Siw S skrev om Sängbutiken
    Känner mig lurad. Köpte sängen på en mässa . När jag sedan berättade att den inte motsvarade mina förväntningar fick jag reda på av säljaren att alla andra kunder tyckte den var bra så jag hade fel. Jag kommer aldrig mer att köpa något i den butiken.
    Den nya sängen är inte bättre än min gamla! Läs mer
    2018-05-17 Sängbutiken svarar Siw S
    Hej Siw
    Vad tråkigt att du upplever det på detta sätt. Vänligen kontakta mig ska vi säkert kunna hitta en lösning.
    Trevlig Dag
    Hans
  • Kenth H

2018-05-14

Kenth H skrev om Sängbutiken
    Skicklig säljare/ägare....Vi skulle bara köpa 2 st madrasser... men när vi gick ut från affären hade vi köpt 2st nya sängar för 30.000 kr. Allt till belåtenhet....bemötande, leverans och framförallt enormt nöjda med sängarna som vi har legat i ca 2 månader. Vi kan varmt rekomdera. butiken
    Kenth o Liselotte Läs mer

Frida B skrev om Sängbutiken
    Köpte säng, bäddmadrass och madrasskydd Läs mer

Nils J skrev om Sängbutiken
    Köpte säng med hemleverans och montering och återtagande av gammal säng. Allt fungerade perfekt och personal en som levererade var mycket trevliga. Det gäller också säljaren jag beställde av.
    På det hela taget är jag mycket nöjd med såväl sängen som affären.

/Sune Läs mer

Mats J skrev om Sängbutiken
    Bra säljare som rekomenderade bästa sängen för oss. Vi är supernöjda med sängen, levransen och personalen. Läs mer

Topplocksgatan 9A, 212 41 Malmö