Sängbutiken

Välkommen till Sängbutiken i Toftanäs!

Här möts du av sängexperter som sätter stort värde på personlig kontakt och service. Vi hjälper dig gärna hitta den säng som passar just dig. Målet är att leverera hög kvalitet och service, samt en god natts sömn, till förmånligt pris.

Att köpa en säng är ett viktigt beslut som du ska leva med länge. Därför tycker vi det är viktigt att du känner dig trygg och nöjd med ditt köp och vi finns här för att stödja och vägleda dig i ditt val.

Vi levererar sedan sängen hem till dig, monterar på plats och tar med oss din gamla säng. Enkelt och smidigt för dig!
Öppet just nu
Lör-Sön: 11:00-16:00

Läs vad 96 kunder tycker om Sängbutiken

• Katrin G
    Katrin G skrev om Sängbutiken
    Mycket trevlig och kunnig personal. Jag var i butiken förra helgen för att beställa transport hem, med installation, en mkt trevlig och kunnig grabb, kan han heta Marcus?.Är själv i service branchen och uppskattar hans agerande med tack och ett handslag, kolla gärna min beställning, super bra bemötande, ge grabben en stor credit för detta , bara superlativ från en nöjd kund, Härligt med positiv personal, service i världsklass!!
  • Isabelle Å
    Isabelle Å skrev om Sängbutiken
    Jag fick väldigt bra hjälp att hitta rätt säng för mig. Personalen har stor kunskap och är serviceminded.
  • Johan G
    Johan G skrev om Sängbutiken
    Suverän service och betjäning vid både köp och leverans.
  • Niklas H
    Niklas H skrev om Sängbutiken
    Bra service och trevligt bemötande. Mindre bra var leveransen var 1,5h försenad och de hörde inte av sig.
  • Yvonne K
    Yvonne K skrev om Sängbutiken
    Hej.
    Blev bemött på ett profsigt och trevligt sätt
    Vid mitt sängköp. Det var toppen med en höj och sänkbar säng. Leveransen sköttes på ett snabbt och bra sätt.
    Helnöjd.
  • Niclas L
    Niclas L skrev om Sängbutiken
    Mycket bra på alla sätt. Kunnig personal, bra sortiment, konkurrenskraftiga priser, god service.
  • Ann-louise B
    Ann-louise B skrev om Sängbutiken
    Mycket bra och fin hjälp när jag köpte en ny säng. Fick hjälp med alla frågor som jag hade.
  • Tony J
    Tony J skrev om Sängbutiken
    Trevlvlig t bemötande vid köp av säng nöjd kund
  • Eva N
    Eva N skrev om Sängbutiken
    Bra leverans
    Trevligt bemötande
    Hjälp med det man önskade
  • Kjell-åke P
    Kjell-åke P skrev om Sängbutiken
    Snabb service kunnig personal som lyssnade på våra behov satte kunden i första rummet tills varan var på plats prisvärt med tanke på kvalité på produkten och servicen
  • Ann-christin A
    Ann-christin A skrev om Sängbutiken
    Trevligt bemötande vid besök i Sängbutiken. Proffesionellt arbete av killarna som monterade ihop sängen i mitt hem !
  • Stefan M
    Stefan M skrev om Sängbutiken
    Köpte en 105 säng. Perfekt bemötande från början till slut. Allt fungerade så som man utlovat i butiken. Kunde inte bli nöjdare!
  • Håkan L
    Håkan L skrev om Sängbutiken
    Från första möte i butik till leverans bra!
  • Barbro B
    Barbro B skrev om Sängbutiken
    Mycket bra service, dom tog sig verkligen tid för en i butiken. Hemkörning, ingick och dom satte ihop sängen dom var mycket bemötande och hjälpsamma. Jag rekomendera att man köper sin säng i en sängbutik
  • Ulla Z
    Ulla Z skrev om Sängbutiken
    Trevlig personal och service. Jag är mycket nöjd med mitt köp
  • Tommy A
    Tommy A skrev om Sängbutiken
    Mycket bra bemötande och personlig service.
  • Stefan E
    Stefan E skrev om Sängbutiken
    Köpte våra sängar här och fick ett trevligt och kompetent bemötande. Bra leveranstid och även där ett bra bemötande.
  • Pia B
    Pia B skrev om Sängbutiken
    Mycket trevligt bemötande o kunnig personal . Leveransen kom i tid. Fantastiskt trevliga killar som monterade sängarna o tog dom gamla med sig så bra service !
  • Elias C
    Elias C skrev om Sängbutiken
    Väldigt trevlig och kunnig personal, allt från första intrycket till leveransen var utmärkt. Dem överträffade mina förväntningar och är väldigt nöjd med sängbutiken.
  • Ingrid W
    Ingrid W skrev om Sängbutiken
    Utmärkt, kunnigt, trevligt bemötande med att köpa nya sängar.
  • Helen L
    Helen L skrev om Sängbutiken
    Mycket trevlig och vänlig personal, blev omhändertagna av Victor i Malmö. Han och kollegan var kvar i butiken efter stängning utan bekymmer för vår shopping av säng och bäddmadrass tog lite tid. De var "jordnära" och "vanliga" och det uppskattade vi!
  • Lisbeth R
    Lisbeth R skrev om Sängbutiken
    Vi har köpt en Jensen dream ställbar säng. Vi fick en fin och kunnig hjälp i butiken och leverans när det var utlovat. Leveransen och hopsättningen av sängarna var proffsigt. Vi är mycket nöjda med sängarnas komfort och sover gott i dem. Tack
  • Susanne N
    Susanne N skrev om Sängbutiken
    Det är mycket bra men lite tråkigt att inte kunna lämna sängen tillbaka som inte funkat men det är förståeligt att inte ta emot men kanske däremot kunna hjälpa till att sälja dessa vidare. Jag sitter på ett problem med just detta. Ny säng som ska säljas för att annan säng ska in i hemmet! Tack för mig!
  • Marianne R
    Marianne R skrev om Sängbutiken
    Perfekt säljare.perfekt montering
  • Kenneth P
    Kenneth P skrev om Sängbutiken
    Ett mycket positivt pch bra bemötande. Vi bjöds på kaffe och provlåg sängarna.Det blev köp och leveransen ingick och fungerade utmärkt
  • Susanne L
    Susanne L skrev om Sängbutiken
    Köp av dubbelsäng. Fick ett bra bemötande av säljaren, gav ett trovärdigt samt service inriktat intryck.
    Likaså vid leverans av sängen. Allt fungerade mycket bra. Helt enligt förväntan.
  • Arne N
    Arne N skrev om Sängbutiken
    Jag fick perfekt bemötande och leveransen i rätt tid. Kan verkligen rekommendera sängbutiken.
  • Karin A
    Karin A skrev om Sängbutiken
    Allt funkade jättebra och jag är sååå nöjd med min nya säng!!!
  • Bo L
    Bo L skrev om Sängbutiken
    Vänligt bemötande. Försening i leveransen, men kompensationen för detta. Bra varor.
  • Olof K
    Olof K skrev om Sängbutiken
    Positivt bemötande i butiken med värme, personliga erfarenheter och expertis. Bra råd och trygghet genom hela besöket. Alltid snabb återkoppling inför köp, inför leverans och vid komplettering.
  • Patricio K
    Patricio K skrev om Sängbutiken
    Bemötandet från företaget var mycket trevligt från början till slut. Vi fick svar på alla våra frågor och lite till. Vi fick också intrycket att företaget ansträngde sig att vi skulle kunna få allt information som vi behövde för att kunna göra det bästa inköpt. Vi var mycket nöjda.
  • Rickard A
    Rickard A skrev om Sängbutiken
    Köp av säng i feb , gott bemötande god service bra kvalitet på sängarna nöjd.
  • Maria S
    Maria S skrev om Sängbutiken
    Utmärkt bemötande. Kunniga. Inte påträngande. Gav oss som kunder utrymme att reflektera. Kändes inte som ni var ute efter våra pengar utan det var viktigt att även VI var nöjda med den säng vi tillslut valde. Killarna som levererade och monterade sängen var professionella, artiga och sympatiska!
  • Stefan R
    Stefan R skrev om Sängbutiken
    Vänligt och proffsigt bemötande från början till slut.
    Vi är jättenöjda med vårt köp!
  • Gabriella B
    Gabriella B skrev om Sängbutiken
    Köpte en säng och fick den levererad hem. Jättetrevlig säljare i butik. Mycket hjälpsam och gav goda råd. Leveransen gick bra. Fick den levererat när vi ville och hjälp med att sätta ihop den!
  • Pia S
    Pia S skrev om Sängbutiken
    Trevligt och kunnigt! Inte påstridigt utan känsla för att köparen behöver lite tid utan personal. Sängen var jätteskön!
  • Michael L
    Michael L skrev om Sängbutiken
    Mycket fint bemötande i butik, fick sängen hemkörd och monterad.
  • Bosse B
    Bosse B skrev om Sängbutiken
    Köpte nya bäddmadrasser
    Fick mycket bra upplysnigar om vilka som
    vi skulle sova bäst i
  • Lennart B
    Lennart B skrev om Sängbutiken
    Är nöjd med köpet av sängar hos Sängbutiken mycket tack vare kunnig och tillmötesgående personal. Kan rekommendera företaget.
  • Agneta A
    Agneta A skrev om Sängbutiken
    Proffesionellt bemötande genomgående. Vi köpte på säljarens rekommendation två ställbara sängar i stället för en kontinental. Vi fick också tips om madrasskydd som vi köpte. Sängarna är fantastiskt sköna.
    Trevlig och kunnig säljare utan att på något sätt vara påstridig.
  • Ann-christin P
    Ann-christin P skrev om Sängbutiken
    Mycket nöjd både med våra sängar och företagets bemötande. Fantastisk personal.
  • Carina P
    Carina P skrev om Sängbutiken
    Mycket Bra säljare, snabb leverans jag är mycket nöjd
  • Linnea B
    Linnea B skrev om Sängbutiken
    100% bra. Väldigt bra bemötande, bra priser och även så servicen efter köp.
  • Jenny H
    Jenny H skrev om Sängbutiken
    Bemötandet var mycket bra. Servicen vid leveransen var suverän, de fixade och hjälpte till att ta bort kartonger mm.
  • Anna F
    Anna F skrev om Sängbutiken
    Trevligt och proffsigt bemötande.
  • Anita A
    Anita A skrev om Sängbutiken
    Vi har köpt säng till vår son
    Köpt lakan kuddar
    Även fått beställt lakan och örngott till stora kuddar
    Jättefin service
    Alla i affären är tillmötesgående
    Rekommenderat sängbutiken till många utav vännet alla är nöjda
    Bra leveranstid bra priser
  • Ann-kristin I
    Ann-kristin I skrev om Sängbutiken
    Köpte en Vikingsäng. Var tveksam, kändes inte bra, men fick all hjälp och förklaringar om att jag skulle vänja mig. Var i affären i ett par timmar och testade och ställde en massa frågor. Det visades inga sura miner, utan jag fick verkligen all hjälp jag ville. Är mycket tacksam och trivs nu i min bästa säng någonsin. I Love it!
  • Johnny A
    Johnny A skrev om Sängbutiken
    Vi köpte/beställde en hilding dubbelsäng på Villamässan i Malmö. Säljaren som tog hand om oss var mycket trevlig och hjälpsam. Informerade på ett bra sätt om sängen vi var intresserade av. Leveransen av sängen var jättebra, killarna som kom med den var oxå trevliga - fast dom hade det kämpigt att få upp sängen på 2:a vån. Men med gemensamma krafter, jag skruvade ner en del av en spaljé i trappan, så gick det bra.
  • Radu P
    Radu P skrev om Sängbutiken
    Bra brmötande, förklaring och helhets syn!!!
  • Ann-louise L
    Ann-louise L skrev om Sängbutiken
    Vi köpte ny säng. Vi fick prova olika sängar o fick hjälp med kuddar. Vi blev väldigt väl omhändertagna o är mycket nöjd med sängen o kuddarna. Mycket hjälpsam o duktig personal.