Läs vad 62 kunder tycker om Sätra Trafikskola 2

• 2020-05-15
    Jag köpte ett mini paket med bara 10 lektioner och på en sån kort tid har de välutbildade instruktörerna hjälp mig att klara båda teori och körprovet. Personalen är väldigt trevliga och man känner sig välkommen. Prisvärt och effektivt. REKOMMENDERAR STARKT
  • 2020-05-14
    Rekommenderar trafikskolan starkt! Väldigt bra trafiklärare och skola. Lyckades ta körkortet på tre veckor tack vare dem😊
    Gunay A
  • 2020-05-13
    Jag var jättenöjd, kommer rekommendera till alla som vill ta körkortet. Man Lär sig jätte mycket och dem kan förklara på ett sätt som man förstår direkt. Alla är trevliga och roliga.
  • 2020-05-11
    Superbra! Pedagogiska läraren som alltid håller sig lugna med en. De ser till att man känner sig säker och hjälper extremt mycket. Kunde inte förväntat mig mer, tack <3 Bästa körskolan!!!!
    Rana Selin T
  • 2020-04-30
    Jag är så glad och jag tackar alla, speciellt tack till Muhsin som har tagit alla körlektioner med . Kommer rekommendera er starkt till de som ska ta körkort.❤️🌹🙏🏻
    Zahrah A
  • 2020-04-23
    Har tagit körkortet tack vare Yasin. Hade aldrig klarat det utan honom . Han är så duktig att jag behövde ta bara hälften av de lektioner jag tänkte ta. Rekommenderas varmt.
  • 2020-04-09
    De är jätteduktiga lärare. Jag fick lära mig mycket av dem. Kunniga lärare, bästa trafik skolan.
  • 2020-03-09
    Bästa trafikskolan rekommenderar till alla som vill skaffa körkort.
  • 2020-03-08
    Rekommenderar trafikskolan starkt! Väldigt bra trafiklärare och skola👍
  • 2020-03-06
    Bästa trafikskolan!!!
    Bra lärare som kommer med bra tips. Välj Sätra utaan tveeeekan, värt priset rimliga priser med! Man känner sig bekväm med lärarna.
  • 2020-03-04
    Jag är så tacksam för en underbar lärare Yasin alp för en fantastiskt jobb, han har lärt mig grunden och regler tacka för Yasin abi har jag tagit körkortet
    Rekommenderar starkt Sätra trafikskola och min underbara lärare yasin
  • 2020-03-03
    Om ni vill ta körkort snabbt sätra trafikskolan är rätt adress för den.
    skrev om Sätra Trafikskola

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte