Alla kategorier Gym Stockholms län Stockholm Kungsholmen Sats Fridhemsplan

Sats Fridhemsplan

Sankt Eriksgatan 34, 112 34 Stockholm — Visa karta

Grunden till SATS lades i Norge 1995 och konceptet har sedan vuxit till övriga nordiska länder genom förvärv av de marknadsledande aktörerna i Sverige, Danmark och Finland. I Sverige blev träningskedjan Sports Club en del av SATS 1999.

Läs vad 11 kunder tycker om Sats Fridhemsplan

• Pernilla S
    Pernilla S skrev om Sats Fridhemsplan
    Håller med Amanda. Mycket jobbiga säljare, lägg av liksom. Läs mer
  • Amanda F
    Amanda F skrev om Sats Fridhemsplan
    Jag tycker att SATS Kungsholmen har en helt ok lokal om man jämför med andra anläggningar på Kungsholmen. Tyvärr håller personalen inte samma standard, säljarna är obehagligt påstridiga och det liksom kryper i kroppen av obehag när de ringer. Usch, drar ner poängsättningen till en 2:a! Läs mer
  • Fritjof A
    Fritjof A skrev om Sats Fridhemsplan
    Ganska bra gym, men inte mer än så. Riktigt trevlig personal lyfter stället. Läs mer
    Sim V gillar detta
  • Matte
    Matte skrev om Sats Fridhemsplan
    Stort gym med två våningar. Bra utbud på maskiner och fria vikter. Dock väldigt dålig luft på nedre plan där hantlar, bänkpress m.m finns. De flesta i personalen är trevliga. Dock har det alltid varit nån snubbe som hängt i kassan varje gång jag varit där. Han står alltid och flirtar med samma tjej och man får liksom tränga sig fram för att få sitt kort draget. Något bättre öppettider än Friskis-gymmen. EXTREMT dyr gymkedja och rekommenderas inte för oss som endast vill köra i gymmet. Förstår mig inte på de som betalar så mycket för SATS, när det finns bättre gym som är mycket billigare!? Läs mer
  • Jessica
    Jessica skrev om Sats Fridhemsplan
    Källarlokal med en del bra instruktörer, ofräsh cykelsal tre våningar under marken, okej omklädningsrum (bastun är dock ofta trasig). Läs mer
  • Harry B
    Harry B skrev om Sats Fridhemsplan
    Sveriges trevligaste personal! Alltid lika kul att möte era leenden på morgonen. Läs mer
  • Monica C
    Monica C skrev om Sats Fridhemsplan
    Tycker att personalen är helt underbar på denna anläggning. Speciellt Andreas Kågeman min personliga tränare! Läs mer
  • Kevin
    Kevin skrev om Sats Fridhemsplan
    En helt ok Sats-anläggning i stockholm. Personalen är dock otrevlig och dryg med falska leenden. Men bara ignorera dom och gå in och träna i gymet. Läs mer
  • Johan C
    Johan C skrev om Sats Fridhemsplan
    Flyttat runt en del i stan genom åren och jag har provat på flertalet SATS anläggningar. Här finns alla åldrar och typer, det är oftast en trevlig stämning, känns lite mer som Dalarna än Stureplan om du hajjar jämförelsen.. :) ..och en kall öl i ångbastun är inte fy skam, om man nu får dricka öl där? *s* Läs mer
  • Joakim L
    Joakim L skrev om Sats Fridhemsplan
    Jag tränar på SATS Fridhemsplan, passar perfekt då det är på vägen hem från jobbet. Ibland kan jag tycka att personalen är lite stroppiga, säger inte hejdå alltid när man går och sådär, som dom är extremt bra på att göra vid SATS Söder, men här känns det iaf mer äkta. Jag gillar upplägget med lösa vikter nere, och maskiner uppe, folket som går hit är jordnära upplever jag det som, och stämningen är riktigt bra! Ångbastu har dom också, vilket är ett stort +! Läs mer
    Justus B, Johan C gillar detta
  • Nils G
    Nils G skrev om Sats Fridhemsplan
    Helt ok gym, ofta mycket folk när jag tränar, vid 18 tiden, men det är det väl på de flesta gym iofs. Riktigt härligt att de har både vanlig bastu och ångbastu! ivarjefall på herrarnas, damernas vet jag inte. Läs mer

Bästa företagen inom gym i Stockholm:

Olle L Olle L tycker:
“Anna har ett trevligt bemötand...” Läs mer

Lästmakargatan 10, 11144, STOCKHOLM