Alla kategorier Gym Stockholms län Stockholm Norrmalm Sats Hötorget

Sveavägen 20, 111 57 Stockholm — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Sats Hötorget

• Daniel f
    Daniel f skrev om Sats Hötorget
    Gick dit för att kolla möjligheten att duscha där c:a 2 ggr i veckan efter min morgonlöpning till jobbet. Givetvis skulle jag betala för det men kanske inte ordinarie pris. Fick underliga blickar och ett.

-Nej, det går inte.

Det blir inget SATS-kort framöver. Läs mer
  • Matte
    Matte skrev om Sats Hötorget
    Stort gym med en härlig "hardcore/old school"- känsla vilket jag gillar, med lite äldre maskiner. Dåligt med maskiner för underkroppen och ingen riktig benpress-maskin. Olika uppfattning om personalen, en del är trevliga medan andra är nonchalanta och som nämnts tidigare pratar i mobil (!) under sitt receptionspass. Något bättre öppettider än Friskis-gymmen. OTROLIGT irriterande städpersonal som kommer ca 30 minuter innan stängning och börjar städa mitt framför ögonen. Har även hänt att STÄDPERSONALEN (!) frågat om jag var färdig för dagen snart... EXTREMT dyr gymkedja och rekommenderas inte för oss som endast vill köra
    i gymmet. Förstår mig inte på de som betalar så
    mycket för SATS, när det finns bättre gym som är mycket billigare!? Läs mer
    Kevin gillar detta
  • Jakob S
    Jakob S skrev om Sats Hötorget
    Fantastikt gym. Betydligt mer avslappnat än Odenplan och Stureplan. Kanske inte den mest moderna maskinparken, men välhållet och rent och fräscht. Dessutom Kinesis-maskiner och väldigt bra rehabavdelning med sjukgymnaster och naprapat. Läs mer
  • Kevin
    Kevin skrev om Sats Hötorget
    Hyfsad utrustning. Dock har de usla benmaskiner och saknar en benpressmaskin med fria vikter. Mycket stölder och inbrott i skåpen i omklädningsrummen. Nonchalant personal som sitter och snackar i mobiltelefon med pojkvänner under arbetstid och bara väntar på att springa hem såfort de stängt. Läs mer

Bästa företagen inom gym i Stockholm:

Olle L Olle L tycker:
“Anna har ett trevligt bemötand...” Läs mer

Lindhagensgatan 135A, 11215, Stockholm