Sats Odenplan

Läs vad 6 kunder tycker om Sats Odenplan

• Fritjof A

2010-09-11

Fritjof A skrev om Sats Odenplan
    Helt ok lokaler, schysta träningsredskap.

Dock, om du är en sån som inte lägger minst lika mycket tid på att styla dig innan du går och tränar som innan du går ut på krogen - då är det här garanterat fel gym för dig...

Stureplan by day. I en källare ;) Läs mer
    Sim V gillar detta
  • Reco tipsar!
    Performance Center Lindhagen
    4.9 / 5 i betyg — 162 omdömen
    Badge2019
    "Hege är en extremt kompetent och professionell naprapat som jag vid flera tillfällen har fått mycket god hjälp av. Tack vara den höga kompet"
  • Carin H

2010-09-09

Carin H skrev om Sats Odenplan
    Skaffade ett kort här som jag ångrade nästan direkt (på grund av bristande träningsmotivation, inget fel på anläggningen) och bad att få avsluta inom ångertiden. Allt detta gick att göra via mail. De drog dock pengar under två månader, något som jag påpekade (återigen via mail) och fick åtgärdat och återbetalt inom två dagar. Bra service. Läs mer
  • 2009-03-22

Emma K skrev om Sats Odenplan
    ett av sats bästa center! rymligt, fräscht och trevlig atomsfär Läs mer
  • Reco tipsar!
    Egen tid
    4.3 / 5 i betyg — 267 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Supernöjd med Egen Tids gravidyoga! Så skönt att få anpassad rörelse och meditation under en tid i livet när kroppen är i stor förändring. M"
  • 2008-12-02

Erica J skrev om Sats Odenplan
    Näää... Svettluktande och smutsig källarlokal som ger klaustrofobikänsla. Fullt med folk, räkna med att köa till maskiner. Dessutom massa "show off"-folk som är där för att visa upp sig snarare än att träna. Läs mer
  • Kevin

2008-11-25

Kevin skrev om Sats Odenplan
    Väldigt bra och stort gym som har allt man kan önska sig nästan. Trevliga medlemmar och bra stämning på anläggningen. Vadå bara snobbar? Verkar som de övriga kommentarerna här på sidan är skrivna utav tjejer med väldigt låg självkänsla. Om man har social fobi har man ju inget på ett gym att göra från första början. Läs mer
  • 2008-08-13

Emma R skrev om Sats Odenplan
    Inte trevligt. Känns som de ända välkomna är stureplans-snobbar. Inte äns deras mammor. Inga andra ska dit. Jag går inte dit igen. Läs mer

Bästa Företagen inom gym nära Sats Odenplan:

Lotta S Lotta S tycker:
“Jag får ofta nackspärr och ryg...” Läs mer
Egen tid (3.0km)