Sats Sports Club Sweden AB - Sats Sickla

3.0

6 omdömen om Sats Sports Club Sweden AB - Sats Sickla

Alexander B
Skrev om Sats Sports Club Sweden AB - Sats Sickla

Nej, usch inget ställe att rekommendera. Du möts av en stinkade svettlukt i ett äckligt trapphus till entré och när du äntligen kommer fram till gymmet så är det svindyrt medlemskap 500kr i månaden drygt. För detta är omkläddningsrummen inga höjdare där toaletterna luktar riktigt illa hela tiden!. Men visst själva gymmet duger väl men sunkiga maskiner och dålig service på hantlar etc där vikterna sitter löst. De skulle behöva fräscha upp stället defenitivt med tanke på priset. Undvik också att träna i rusningstider 16-20...

Performance Center Lindhagen
4.9/5 i betyg av 282 omdömen 4.9 av 282 omdömen

Jag går en gång i veckan och alltid blir på det bästa sättet välkomnande Genom min rehab valde jag henne, knappt kunde gå eller röra min k

Christina P
Skrev om Sats Sports Club Sweden AB - Sats Sickla

Tränade här under 2009. Bra utrustning och kunnig personal. Lite dyrt för korten tycker jag och dessutom har ju Friskis och svettis öppnat i närheten. Detta år kör jag nog där istället.

Johan S
Skrev om Sats Sports Club Sweden AB - Sats Sickla

Sats har moderna maskiner och kunnig personal:)

Egen tid
4.4/5 i betyg av 356 omdömen 4.4 av 356 omdömen

Nu har det gått ett par veckor av både gruppass och egna pass hemma med hjälp av Egen Tids digitala prenumeration och jag känner bara värme

Malin T
Skrev om Sats Sports Club Sweden AB - Sats Sickla

Hel ok. Gymmet är najs men entrén är katastrofalt ful och trapporna upp deprimerande grått å smutsigt. Flera bra instruktörer dock. + till dem!

ANDREAS N
Skrev om Sats Sports Club Sweden AB - Sats Sickla

Väldigt fin och ljus lokal med stora fönster och mkt dagsljus. Helt ok gym. Ligger dock inte centralt, så det är inget gym man besöker om man inte råkar ha vägarna förbi.

Marcus L
Skrev om Sats Sports Club Sweden AB - Sats Sickla

Helt okej gym med ganska fina lokaler