Sats Tule

Läs vad 4 kunder tycker om Sats Tule

• Jonas H

2009-07-02

Jonas H skrev om Sats Tule
    På tok för litet, men fungerar bra för pass och enklare övningar. Lätt att få plats på passen.
    Går hellre hit än till Odenplan som har alldeles för många medlemmar. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Performance Center Lindhagen
    4.9 / 5 i betyg — 162 omdömen
    Badge2019
    "Hege är en extremt kompetent och professionell naprapat som jag vid flera tillfällen har fått mycket god hjälp av. Tack vara den höga kompet"
  • 2009-03-22

Emma K skrev om Sats Tule
    mitt tips för dig som vill komma igång med träningen. Lite mindre center som gör det lättsammare att komma igång inför sommaren Läs mer
  • 2009-01-02

Sara p skrev om Sats Tule
    Trevlig personal och frächt gym. Bra utbud av olika klasser och en trevlig blandning av åldrar. Personalen är mycke trevliga och vet va dom pratar om. (de som inte kan träna hela kroppen där borde lära sig lite mer om träning innan de utalar sig) Läs mer
  • Reco tipsar!
    Egen tid
    4.3 / 5 i betyg — 267 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Supernöjd med Egen Tids gravidyoga! Så skönt att få anpassad rörelse och meditation under en tid i livet när kroppen är i stor förändring. M"
  • Kevin

2008-11-26

Kevin skrev om Sats Tule
    Ett gym som jag tidigare var väldigt missnöjd med, men som har tagit sig själva i kragen och köpt in nya maskiner. Här har dom numera technogyms "Pure strenght" friviktsmaskiner, som även finns på Sats Odenplan. En stor fördel med Tule är att det är mindre folk här (Odenplan kan vara överbefolkat vissa tider på dygnet). Personalen är av varierande kvalitet. Vissa är jättetrevliga, medans andra helt verkar missat vad service innebär (vill inte hänga ut några enskilda personer med namn här än). Hoppas på en förbättring. Läs mer

Bästa Företagen inom gym nära Sats Tule:

Lotta S Lotta S tycker:
“Jag får ofta nackspärr och ryg...” Läs mer
Egen tid (3.2km)