Sats Tule

3.8

4 omdömen om Sats Tule

Jonas H
Skrev om Sats Tule

På tok för litet, men fungerar bra för pass och enklare övningar. Lätt att få plats på passen. Går hellre hit än till Odenplan som har alldeles för många medlemmar.

Egen tid
4.4/5 i betyg av 356 omdömen 4.4 av 356 omdömen

Nu har det gått ett par veckor av både gruppass och egna pass hemma med hjälp av Egen Tids digitala prenumeration och jag känner bara värme

Emma K
Skrev om Sats Tule

mitt tips för dig som vill komma igång med träningen. Lite mindre center som gör det lättsammare att komma igång inför sommaren

Sara p
Skrev om Sats Tule

Trevlig personal och frächt gym. Bra utbud av olika klasser och en trevlig blandning av åldrar. Personalen är mycke trevliga och vet va dom pratar om. (de som inte kan träna hela kroppen där borde lära sig lite mer om träning innan de utalar sig)

Performance Center Lindhagen
4.9/5 i betyg av 282 omdömen 4.9 av 282 omdömen

Jag går en gång i veckan och alltid blir på det bästa sättet välkomnande Genom min rehab valde jag henne, knappt kunde gå eller röra min k

ANDREAS N
Skrev om Sats Tule

Ett gym som jag tidigare var väldigt missnöjd med, men som har tagit sig själva i kragen och köpt in nya maskiner. Här har dom numera technogyms "Pure strenght" friviktsmaskiner, som även finns på Sats Odenplan. En stor fördel med Tule är att det är mindre folk här (Odenplan kan vara överbefolkat vissa tider på dygnet). Personalen är av varierande kvalitet. Vissa är jättetrevliga, medans andra helt verkar missat vad service innebär (vill inte hänga ut några enskilda personer med namn här än). Hoppas på en förbättring.