Alla kategorier Gym Stockholms län Stockholm Norrmalm Sats Vasagatan

Vasagatan 1, 111 20 Stockholm — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Sats Vasagatan

• Jenny S
    Jenny S skrev om Sats Vasagatan
    Väldigt få maskiner som är slitna även nu efter renoveringen. Känns väldigt inriktat på att killar tränar, inte tjejer. Tv apparaterna fungerar inte och duscharna är trötta skolduschar.
    Badet är helt ok. Läs mer
  • Petter B
    Petter B skrev om Sats Vasagatan
    Bra öppettider och trevlig personal.
    Gymmet är lite tråkigt, det är kala vita väggar med lite reklam på, som Sara skriver så skulle de kunna ha fler TV-apparater.
    Flera maskiner är i dåligt skick och det drar ner betyget.
    Det känns inte genomtänkt att man ska gå genom pool-området för att komma till omklädningsrummet. Läs mer
  • Sara S
    Sara S skrev om Sats Vasagatan
    Som medlem på SATS sedan 11 år har jag nu för första gången testat deras mest centrala anläggning. Det blev en blandad känsla. Mysigt och trevligt med bubbelpool och kallbassäng, ok med maskiner och utrymme. Dock pågick renoveringen av duschutrymmet, vilket behövs, så jag hoppas på att det är fräschare nästa gång. Fler TV apparater behövs vid konditionsavdelningen, så kul är det inte att slita med kondition på löpbandet och stirra in i en vägg... Läs mer
  • Matte
    Matte skrev om Sats Vasagatan
    Väldigt litet gym med nyare utrustning dock saknar man en del maskiner, men ändå mysigt och personligt. Plus i kanten för ytan där poolen finns. Trevlig personal. Något bättre öppettider än Friskis-gymmen. EXTREMT dyr gymkedja och rekommenderas inte för oss som endast vill köra i gymmet. Förstår mig inte på de som betalar så mycket för SATS, när det finns bättre gym som är mycket billigare!? Läs mer
  • Anna H
    Anna H skrev om Sats Vasagatan
    Mycket fräscha lokaler mitt i stan. Jag tycker att SATS atlltid brukar innebära bra kvalitet, och personalen är kunnig och trevlig. Läs mer

Bästa företagen inom gym i Stockholm:

Gårdsvägen 10, 16970, Solna