Sats Sports Club Sweden AB - Sats Vasagatan

3.2

6 omdömen om Sats Sports Club Sweden AB - Sats Vasagatan

JOHAN L
Skrev om Sats Sports Club Sweden AB - Sats Vasagatan

Bästa gymmet och personalen! :)

Performance Center Lindhagen
4.9/5 i betyg av 282 omdömen 4.9 av 282 omdömen

Jag går en gång i veckan och alltid blir på det bästa sättet välkomnande Genom min rehab valde jag henne, knappt kunde gå eller röra min k

Jenny S
Skrev om Sats Sports Club Sweden AB - Sats Vasagatan

Väldigt få maskiner som är slitna även nu efter renoveringen. Känns väldigt inriktat på att killar tränar, inte tjejer. Tv apparaterna fungerar inte och duscharna är trötta skolduschar. Badet är helt ok.

Petter B
Skrev om Sats Sports Club Sweden AB - Sats Vasagatan

Bra öppettider och trevlig personal. Gymmet är lite tråkigt, det är kala vita väggar med lite reklam på, som Sara skriver så skulle de kunna ha fler TV-apparater. Flera maskiner är i dåligt skick och det drar ner betyget. Det känns inte genomtänkt att man ska gå genom pool-området för att komma till omklädningsrummet.

Egen tid
4.4/5 i betyg av 356 omdömen 4.4 av 356 omdömen

Nu har det gått ett par veckor av både gruppass och egna pass hemma med hjälp av Egen Tids digitala prenumeration och jag känner bara värme

Sara S
Skrev om Sats Sports Club Sweden AB - Sats Vasagatan

Som medlem på SATS sedan 11 år har jag nu för första gången testat deras mest centrala anläggning. Det blev en blandad känsla. Mysigt och trevligt med bubbelpool och kallbassäng, ok med maskiner och utrymme. Dock pågick renoveringen av duschutrymmet, vilket behövs, så jag hoppas på att det är fräschare nästa gång. Fler TV apparater behövs vid konditionsavdelningen, så kul är det inte att slita med kondition på löpbandet och stirra in i en vägg...

Matte
Skrev om Sats Sports Club Sweden AB - Sats Vasagatan

Väldigt litet gym med nyare utrustning dock saknar man en del maskiner, men ändå mysigt och personligt. Plus i kanten för ytan där poolen finns. Trevlig personal. Något bättre öppettider än Friskis-gymmen. EXTREMT dyr gymkedja och rekommenderas inte för oss som endast vill köra i gymmet. Förstår mig inte på de som betalar så mycket för SATS, när det finns bättre gym som är mycket billigare!?

Anna H
Skrev om Sats Sports Club Sweden AB - Sats Vasagatan

Mycket fräscha lokaler mitt i stan. Jag tycker att SATS atlltid brukar innebära bra kvalitet, och personalen är kunnig och trevlig.