Alla kategorier Bokföring Stockholms län Täby Saverstams Redovisning

Saverstams Redovisning

Meteorvägen 44 Lgh 1202, 183 33 Täby — Visa karta

Välkommen till Saverstams Redovisning. Hos oss ser vi till att skräddarsy en lösning som passar dig bäst! När du eller ditt företag inte har tid eller ork så hjälper vi dig med det administrativa. Vi genomför Redovisning, Bokföring, Bokslut och Deklarationer. Saker som är viktiga att de blir rätt. Vi på Saverstams Redovisning har 8 år i branschen och ser till att vara uppdaterade på de förändringar som sker i regelverken när det kommer till bokföring. Vi ser till att du alltid får en säker hantering av dina räkenskaper, oavsett om du är ett stort eller litet företag. Vi arbetar även på engelska och tyska vid behov. Hör av dig eller besök vår hemsida som du finner här ovan.
Öppet just nu
Mån-Sön: 09:00-20:00

Läs vad 7 kunder tycker om Saverstams Redovisning

• Payam N
    Payam N skrev om Saverstams Redovisning
    Deklaration privat , fastighet försäljning för deklaration. Vi kontaktades via mail, ärendet sköttes digitalt och smidigt. Vi blev jätte nöjda med kunskap, kunnighet och noggrannhet. Jätte nöjda! Tack. Läs mer
  • Erik D skrev om Saverstams Redovisning
    Blev bemött på bästa vis.
    Otroligt serviceminded och kunnig. Har bara positivt att säga. Läs mer
  • Daniel O skrev om Saverstams Redovisning
    Bra och kunnig Pålitlig rekommenderas Läs mer
  • Sachiko A
    Sachiko A skrev om Saverstams Redovisning
    Jag kom i kontakt med Ludwig eftersom jag behövde någon som förklarar på ett förståeligt sätt hur bokföring för en enskild firma fungerar samt hjälper mig med min skatt- och momsdeklaration.

Ludwig är mycket tålmodig och tar sig alltid tid att svara på alla mina frågor. Han är dessutom snabbt tillgänglig via mejl, telefon och sms. Jag har alltid fått bra information och man kan ha en bra och ärlig dialog med honom ang. bästa lösning för sin egen firma.

Vårt samarbetet lever upp till alla förväntningar jag hade. Som kund är jag super nöjd och kan rekommendera Ludwigs tjänster till alla. Läs mer
  • Helena M skrev om Saverstams Redovisning
    Jag fick min deklaration gjord smidigt snabbt och utan krångel. Det kommer jag göra igen. Tycker det var billigt. Läs mer
  • Robert B
    Robert B skrev om Saverstams Redovisning
    Saverstam rekommenderas! Med enkel och proffsig ”straight forward” mentalitet levererar byrån redovisningstjänster till bra priser. Läs mer
  • Lena D skrev om Saverstams Redovisning
    Mycket professionell, noggrann, återkopplar snabbt vid frågor, kunnig, pålitlig. Bästa betyg! Läs mer

Meteorvägen 44 Lgh 1202, 183 33 Täby