Rickard Schoug

Rickard Schoug

Rickard Schoug är mäklare på Schoug Mäklarfirma

Rickard Schoug har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-05 och har fått 4 omdömen med ett betyg på 4.3. Rickard Schoug har haft 0 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

4 omdömen om Rickard Schoug

Jonas M
Skrev om Rickard Schoug en del av Schoug Mäklarfirma

Vi både köpte och sålde bostad genom Rickard Schoug och är mycket nöjda med hans arbete. Han var påläst, kunnig och trevlig. Vi hade stort förtroende för honom och det arbete han la ner. Vi kan varmt rekommendera Rickard och kommer tveklöst anlita honom om det blir aktuellt i framtiden.

Gunvor P
Köpte sitt hus med hjälp av Rickard Schoug en del av Schoug Mäklarfirma
Naturglimten

Sålt ett fristående hus och köpt en bostadsrätt. Bra bemötande och fick i lugn och ro bilda min egen uppfattning om ev.köp. Ingen uppfattning om min försäljning då den skedde inom ett dygn. Fick hela tiden besked om budgivningen. Allt gick snabbt och smidigt. Kunnig och bra mäklare

Gert A
Skrev om Rickard Schoug en del av Schoug Mäklarfirma

Richard gav ett förtroendeingivande intryck som var positivt för oss som säljare och troligtvis även för köpare.

Martina M
Skrev om Rickard Schoug en del av Schoug Mäklarfirma

De var alltid tillgängliga och hjälpsama. Rickard har visat från själva början att han är proffs och även hans kollegor. Tyvärr det blev inte försäljning pga ändrade familjeförhållande

Stefan A gillar detta