Bengt ”Kim” Kimby

Bengt ”Kim” Kimby

Bengt ”Kim” Kimby en del av ScissorHands

Hej, jag är en frisör som älskar mitt jobb. Jag försöker göra mina kunder så nöjda det bara går. Dialogen mellan frisör och kund är viktigast för att nå ett så bra resultat som möjligt. Jag klipper alla åldrar och är också en av grundarna till Hårgänget och har haft min egna salong Självfallet Kim’s.

64 omdömen om Bengt ”Kim” Kimby

Sedan starten hos Reco 2018
Teresa J
Skrev om Bengt ”Kim” Kimby en del av ScissorHands

Det är alltid supertrevligt att bli klippt av Kim. Resultatet är en fullträff varje gång. Jag kan verkligen rekommendera honom!

ANNELI H
Skrev om Bengt ”Kim” Kimby en del av ScissorHands

Mitt hår blev klippt som om en 2- åring varit framme med saxen!!! Jag var tvungen att uppsöka ny frisör som försökte ’rädda’ det som gick av håret.. Något så taggigt och ojämnt har jag aldrig råkat ut för USELT är för snällt betyg!

Svar från Bengt ”Kim” Kimby

Hej Anneli! Vad tråkigt att höra att du inte blev nöjd med klippningen. Du skulle ha hört av dig direkt så jag fått chansen att diskutera och åtgärda det på en gång. Självklart strävar jag efter att göra mina kunder så nöjda som möjligt./Kim

Päivi H
Skrev om Bengt ”Kim” Kimby en del av ScissorHands

Den bästa klippningen jag någonsin fått!

Thomas S
Skrev om Bengt ”Kim” Kimby en del av ScissorHands

Gott hantverk och vänligt bemötande.

Micael J
Skrev om Bengt ”Kim” Kimby en del av ScissorHands

Hög kompetens i yrket! Alltid blivit nöjd med Kims klippning. Proffsig och bättre än de flesta andra frisörer jag provat.

Inger R
Skrev om Bengt ”Kim” Kimby en del av ScissorHands

Kim är en skicklig frisör, som lyssnar och kommer med bra förslag. Det är tydligt att han både kan och tycker om sitt yrke. Det märkte jag redan första gången som Kim klippte mig och det anser jag fortfarande efter många år som kund hos Kim.

ARNE G
Skrev om Bengt ”Kim” Kimby en del av ScissorHands

Hårklippning. Kim är mycket bra, trevlig och noggrann och levererar ett utmärkt resultat.

Benny P
Skrev om Bengt ”Kim” Kimby en del av ScissorHands

Bästa frisören i hela Stockholm !! Och jag har testat många.

Albertina H
Skrev om Bengt ”Kim” Kimby en del av ScissorHands

Jag och Kim kunde diskutera tillsammans vad jag ville och vad han tyckte passade bäst för mitt hår och kom väl överens. Han var väldigt effektiv och jag blev jättenöjd med min klippning. Kommer absolut tillbaka!

Joakim M
Skrev om Bengt ”Kim” Kimby en del av ScissorHands

Utmärkt yrkesman, trevlig och personlig