Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Kungsholmen ScissorHands

ScissorHands

Norra Agnegatan 41, 112 29 Stockholm — Visa karta

Välkommen till ScissorHands!

Vi lyssnar på vad du egentligen tycker inför en klippning eller styling. Har du någon gång gått från frisören och känt att det blev lite fel. “Varför var jag inte tydligare med vad jag ville ha?”.
Vi ser till att så inte blir fallet. Genom att lyssna på dig som kund kommer vi överens om bästa sättet att göra dig nöjd. Hos oss hittar du 7 stycken kreativa frisörer som gärna ger dig konsultation kring vilka produkter som passar dig bäst. Vi arbetar med produkter som Olaplex, Kevin Murphy, Sebastian, Revlon, American Crew och mycket mer.

Välkommen in till oss på Norra Agnegatan 41 på Kungsholmen och läs gärna vad våra tidigare kunder tycker om oss!
Lör: 10:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 208 kunder tycker om ScissorHands

Helene K skrev om Bengt ”Kim” Kimby en del av ScissorHands
    Har gått till Kim i över 1 1/2 år nu och klipper alltid topparna samt enkel tvätt/fön. Otroligt trevlig och lyssnar verkligen - vill mitt bästa! Känner mig alltid nöjd. Läs mer

Helen J skrev om Betsy Espinoza en del av ScissorHands
    Duktig frisör. Nöjd med resultatet.
    Bra tips hur jag ska sköta håret.

Inte så pratsam Läs mer

Marie W skrev om Bengt ”Kim” Kimby en del av ScissorHands
    A fantastic haircut! Very happy and have already recommended Kim. Läs mer
  • Ingegärd A

2019-02-17

Ingegärd A skrev om Patrik Wilton en del av ScissorHands
    Färgning av utväxt o klippning. Jag har alltid blivit trevligt bemött hos dem. Patrik har varit min frisör i många år o jag är alltid nöjd när jag går hem från besöket. Läs mer

Patrick E skrev om Bengt ”Kim” Kimby en del av ScissorHands
    Alltid bra resultat när Kim varit framme med saxen 👍 Läs mer

Sussie E skrev om Annica Wilsvik en del av ScissorHands
    Annika räddade mig nyligen från en total badhairday som varat i flera veckor till att bli supernöjd och fin i håret! Alltid bra service, flexibel, lyssnar och kommer med bra tips och råd! Läs mer

Efva H skrev om ScissorHands
    Har fått klippning avstressande frisörer i företaget. Jag är nöjd med bemötande och klippning varje gång. Läs mer

Sara H skrev om Brittmarie Larsson en del av ScissorHands
    Jag har klippt mig hos Britt-Marie i många år och är supernöjd! Alltid ett vänligt bemötande och mycket lyhörd och professionell! Läs mer

Cecilia S skrev om Annelie Norborg en del av ScissorHands
    Klippning och färgning. Mycket kompetent och kunnig. Trevligt bemötande. Lyhörd och ger tips som passar just mig. Levde upp till mina förväntningar på ett utmärkt sätt. Läs mer

Fabian C skrev om Patrik Wilton en del av ScissorHands
    Har klippt mig hos Patrik ett par gånger nu.
    Jag läste om recensionerna på salongen och gick dit. Patrik var avslappnad, lätt att prata med och förstod precis vad jag ville ha. Det gick smidigt, smärtfritt och jag har sedan dess aldrig ens funderat på andra frisörer. Läs mer

Hans M skrev om Annelie Norborg en del av ScissorHands
    Utmärkt service och resultat. Stamkund sedan 1995 Läs mer
  • Martin V

2019-02-15

Martin V skrev om Patrik Wilton en del av ScissorHands
    Jag återkom till Patrik efter att jag varit nöjd med första klippning. Jag blev minst lika nöjd med andra klippningen och kommer återvända.
    Jag beskrev vad jag trodde att jag behövde för att få mitt hår till en frisyr. Patrik omtolkade det och fick till frisyren precis som jag ville ha den. 5/5. Brukar inte bli nöjd efter klippningar annars. Läs mer

Emma N skrev om Annelie Norborg en del av ScissorHands
    Jag är alltid jättenöjd när jag klippt mig hos Annelie! Mycket duktig och trevlig frisör! Rekommenderas varmt. Läs mer

Sandra L skrev om Annica Wilsvik en del av ScissorHands
    Tvätt & fön.
    Supertrevligt frisör och utmärkt resultat. Stoet tack! Läs mer
  • 2019-02-08

Diana L skrev om Patrik Wilton en del av ScissorHands
    Patrik är en mycket duktig, kompetent och trevlig frisör som jag gärna återkommer till! Läs mer
  • 2019-01-22

Lizette O skrev om Betsy Espinoza en del av ScissorHands
    Alltid supernöjd när Betsy har fixat mitt hår! :) Läs mer
  • 2019-01-19

Fredrik F skrev om Patrik Wilton en del av ScissorHands
    Troligtvis bästa klippningen jag fått so far, 10/10 Läs mer
  • 2019-01-18

Camilla L skrev om Annelie Norborg en del av ScissorHands
    Har gått hos Annelie i ca 7 år och känner mig trygg med resultatet och får ett trevligt bemötande i trevliga lokaler. Läs mer
  • 2019-01-17

Åsa N skrev om Annelie Norborg en del av ScissorHands
    Anneli är mycket proffsig och jag kan varmt rekommendera henne till andra. Läs mer
  • 2019-01-17

Marianne B skrev om Betsy Espinoza en del av ScissorHands
    Fantastiskt trevlig och duktig frisör, går alltid därifrån mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-01-16

Tony P skrev om Bengt ”Kim” Kimby en del av ScissorHands
    En mycket erfaren frisör som både kan lyssna vad jag menar, inte vad jag säger men också bara gör bra de gånger jag inte vet hur jag vill ha det. Läs mer
  • 2019-01-16

Christina K skrev om Patrik Wilton en del av ScissorHands
    Jag klippte mig. Fick ett proffsigt bemötande. Bra råd. Lyhörd för mina önskemål och ett bra slutresultat.
    Samt en härlig, mycket trevlig stund. Läs mer
  • Anna K

Anna K skrev om Betsy Espinoza en del av ScissorHands
    Väldigt härlig och duktig!
    Har varit supernöjd båda gångerna, rimliga priser och kommer garanterat fortsätta gå hos henne om det fortsätter såhär pass bra! :-) Läs mer

Ulrika E skrev om Annelie Norborg en del av ScissorHands
    Klippning samt rådgivning angående produkter. Jag hade inte klippt håret på väldigt länge och var sugen på en större förändring. Jag gav Annelie ganska fria händer och är supernöjd. Gillar verkligen att hon vågade klippa ordentligt och det känns som hon visste hur mitt hår funkade trots att det var första gången, proffsigt. Kommer absolut att gå tillbaka. Läs mer

Eva S skrev om Patrik Wilton en del av ScissorHands
    Patrik Wilton är min frisör sedan många år, trots att jag sedan tre år flyttat till Öland. Han är mycket proffsig, är lyhörd för mina önskemål, och jag är mycket nöjd varje gång jag lämnar salongen. Läs mer

Birgitta A skrev om Annica Wilsvik en del av ScissorHands
    Klippning och läggning, effektivt. Läs mer
  • Magnus K

Magnus K skrev om Brittmarie Larsson en del av ScissorHands
    Klippning
    Alltid trevligt bemötande av B-M och hennes kollegor.
    Proffsigt arbete o lyckat resultat.
    Jag är supernöjd! Läs mer
  • Marcus E

Marcus E skrev om Bengt ”Kim” Kimby en del av ScissorHands
    Jag köpte en vanlig klippning, Kim hade genast förslag på vad han trodde skulle passa mig och var väldigt trevlig. Jag blev väldigt nöjd med resultatet. Läs mer

Agnes U skrev om Annelie Norborg en del av ScissorHands
    Jag har gått hos Annelie sen jag var liten och kommer absolut inte byta frisör då jag aldrig går ifrån Annelie missnöjd. Man är alltid fin och fräsch i håret. Annelie är alltid lika trevlig och glad och uppskattar varje gång jag kommer dit. Kundbemötandet på företaget är väldigt högt, alla är lika trevliga och glada. Det är alltid lika fint och fräsch i lokalen och det är hög kvalité på produkterna som används. Läs mer
  • 2019-01-07

Maria F skrev om Patrik Wilton en del av ScissorHands
    Klippning men även färgning som gäller.Han är trevlig, kunnig. Han vet vad han gör det känns när han arbetar. Jag har alltid blivit bra bemött av honom. Jag har aldrig varit missnöjd efter att Patrik gjort något med håret. Han har mitt fulla förtroende.
    Gillar också salongen som helhet. Inte alltför stimmigt. Nära jobbet är ett +. Jag är alltid nöjd efter ett besök hos Patrik och er. Läs mer
  • 2018-12-27

Susanne S skrev om Åsa Snitt en del av ScissorHands
    Jag klipper och tonar håret hos Åsa. Är alltid mycket nöjd när jag lämnar salongen, både med bemötade och utförd tjänst. Åsa är mycket duktigt på att klippa men kanske framför allt är hon duktig på att tona/färga. Läs mer
  • 2018-12-27

Ditte G skrev om Patrik Wilton en del av ScissorHands
    Trevlig & noggrann. Klippte mig i samma frisyr som innan på min begäran. Läs mer
  • 2018-12-24

Lisa E skrev om Annica Wilsvik en del av ScissorHands
    Bästa frisören! Super trevlig och duktig. Lyssnar på kunden Läs mer
  • 2018-12-23

Kerstin R skrev om Annelie Norborg en del av ScissorHands
    Fantastiskt duktig och trevlig Läs mer
  • 2018-12-22

Anna N skrev om Åsa Snitt en del av ScissorHands
    Nöjd kund sedan 25 år! Finns aldrig något att anmärka på. Proffsigt och personligt bemötande i balans. Läs mer
  • Christian B

2018-12-22

Christian B skrev om Brittmarie Larsson en del av ScissorHands
    Klippning.
    Kund sedan 20 år o fortsätter hos Britt-Marie så länger hon jobbar Läs mer

Anna-maria J skrev om Patrik Wilton en del av ScissorHands
    Oerhört duktig och noggrann! Går alltid därifrån med ett leende på läpparna och känner mig som en ny människa. Läs mer
  • Benny L

Benny L skrev om Annelie Norborg en del av ScissorHands
    Det finns en anledning till att jag klippt mig hos Scissor Hands och Annelie Norborg i drygt 20 år!! :-) Läs mer
  • Kajsa B

Kajsa B skrev om Annelie Norborg en del av ScissorHands
    Jag började klippa mig hos Annelie för ca 17-18 år sedan och kommer aldrig byta frisör igen. Hon är den första frisören som har förstått sig på mitt hår. Och, hon försöker inte få mig att göra något som inte passar just mitt hår, vilket alla andra tidigare frisörer har försökt sig på och inte lyssnat på min egen erfarenhet (jag lever ju ändå med mitt hår...).

Hon ger även bra råd om produkter och alla produkter som hon har tipsat om har passat mig perfekt.

Vid sidan av det så trivs man som fisken i vattnet i hennes salong och ja, vi har även trevlig pratstunder under klippningen. Kan man önska något mer? Nope. Det är en total tummen upp! :-)/ Kajsa Läs mer

Mona E skrev om Patrik Wilton en del av ScissorHands
    Jag klippte mig hos Patrik, Det har jag gjort i över 30 år. Det säger väl att jag är nöjd med honom. Han är alltid trevlig och man blir lyssnad på vilka önskemål msn har.
    Sammanfattningsvis var jag nöjd med mitt besök. Läs mer
  • Susann A

Susann A skrev om Annelie Norborg en del av ScissorHands
    Klippning. Känns så hemtrevligt nästan att gå till Scissor Hands. Blir alltid trevligt bemött, om inte Anneli är vid stolen är det nästan alltid någon som hälsar på en. Anneli är mycket bra, skicklig, känner mitt hår och bångstyriga fall väl. Hon klipper precis som jag vill trots mina idiotiska och otydliga önskemål. :-) Engagerad och vill att det skall se snyggt ut innan jag är klar. Har ju gått hos Anneli i över 30 år så det säger väl en del. God Jul Läs mer

Ingela E skrev om Annelie Norborg en del av ScissorHands
    Jag klipper mig och färgar håret hos A och blir alltid väl omhändertagen! Kompetent och väldigt trevlig! Fin salong också! Läs mer

Solveig S skrev om Patrik Wilton en del av ScissorHands
    Jag är stamkund hos Patrik Wilton, bästa frisören i stan enligt mitt tycke. Är alltid nöjd när jag går därifrån.
    Jag rekommenderar både Patrik och salongen ScissorHands till mina vänner. Läs mer

Daniel B skrev om Annelie Norborg en del av ScissorHands
    Klipper mig alltid hos Annelie.
    Alltid bra service och utmärkt resultat. Läs mer

Fredrik L skrev om Annelie Norborg en del av ScissorHands
    Herrklippning. Proffesionellt, lyssnade & bemötte mina behov. Utan tvekan en av de bästa frisörerna jag varit hos. Läs mer

Hillevi V skrev om Annelie Norborg en del av ScissorHands
    Jag har klippt mig hos Annelie i några år och blir alltid lika nöjd. Mycket trevlig och kunnig frisör! Läs mer

Charlotte W skrev om Annica Wilsvik en del av ScissorHands
    Mycket trevlig och duktig frisör! Läs mer

Carin W skrev om Bengt ”Kim” Kimby en del av ScissorHands
    Slingor och klippning. Går hos Kim sedan många år. Man känner sig alltid välkommen. Mkt professionell frisör. Alltid nöjd med resultatet. Läs mer

Lolita V skrev om Patrik Wilton en del av ScissorHands
    Patrik är en mycket duktig, lyhörd och trevlig frisör, som jag varmt kan rekommendera. Jag litar på honom till 100% och vid varje klippning kan jag bokstavligen känna hur han går igenom hela håret metodiskt och systematiskt. Allt blir väl genomklippt och inget missas! Dessutom får han mig alltid att skratta, vilket känns härligt avstressande efter en tuff arbetsdag. Jag ser alltid fram emot ett besök hos Patrik och kan inte ens tänka mig att gå till någon annan frisör. No way!

En mycket trogen och nöjd kund,
    Lolita Läs mer

Patrick E skrev om ScissorHands
    Bra och proffsig klippning. Alltid på topp när man går! Läs mer
Annelie Norborg
Patrik Wilton