Seam Redovisning AB

Morabergsvägen 33 B, 152 42 Södertälje — Visa karta

4.9 i betyg av av 37 omdömen
Välkommen till Seam Redovisning!

Som företagare är vi säkra på att du har mycket annat för dig än att bokföra. Ta hand om det du är bäst på så löser vi det vi är bäst på. Spara tid genom att låta oss ta hand om din bokföring - genom digitala molnlösningar. Vi kan hjälpa dig med allt från bokslut, årsredovisningar, konsultation, deklaration, löner, outsourcing och mycket mer. Vi på Seam arbetar med såväl stora som små företag och inom en rad olika branscher.

Välkommen att höra av dig till oss med frågor!

Läs vad 37 kunder tycker om Seam Redovisning AB

• 2019-04-01

Henrik S skrev om Seam Redovisning AB
    Bra service och kompetent personal. Tar sig alltid tid vid frågor. Tryggt. Läs mer
  • Doris H

2019-03-26

Doris H skrev om Seam Redovisning AB
    Helena sköter min bokföring och deklaration sen många år. Har jag några frågor får jag alltid snabb och bra hjälp. Kan verkligen rekommendera Seam! Läs mer
  • 2019-03-25

Elpa Kontorsbutiken Ab skrev om Seam Redovisning AB
    Vi är mycket nöjda med Seam, och skulle varmt rekommendera dem. Läs mer
  • 2019-03-22

Markel N skrev om Seam Redovisning AB
    Har varit kund hos Seam sedan 2000 och alltid fått det bemötande och kompetens jag förväntat mig proffsigt och trevligt Läs mer
  • Andreas F

2019-02-24

Andreas F skrev om Seam Redovisning AB
    Bokföring, bokslut och löner har Seam hjälpt oss med under många år nu. Med sin enkelhet och familjära känsla är dom en nära samarbetspartner till oss som vi kan lita på och som passar vårat bolag väldigt bra. Känns bra att ha dom som vår redovisnings byrå och vi hoppas ha ett fortsatt långt samarbete.
    Trevligt folk som det alltid är skoj att småsnacka lite med om allt möjligt.
    //AF Läs mer
  • 2019-02-20

Mikael H skrev om Seam Redovisning AB
    Bra personligt mottagande, anstränger sig för att tillmötesgå kundens speciella förutsättningar. Läs mer
  • 2019-02-19

Torsten G skrev om Seam Redovisning AB
    bokföringstjänst
    Supertrevligt bemötande, känner mig helt trygg med att jag får bästa hjälpen som går att få.
    Tydligt, flexibelt, noggrant , vänligt, tillgängligt, Högsta betyg på alla sätt.
    Torsten Läs mer

Mikael M skrev om Seam Redovisning AB
    Koll på allt, tillmötesgående och trevliga. Läs mer

Göran P skrev om Seam Redovisning AB
    Snabb fin service av bokföringsmaterialet med bra återkoppling och uppföljning, rekommenderas att anlitas Läs mer

Marie O skrev om Seam Redovisning AB
    Personlig och kompetent personal med bra service och engagemang. Rekommenderas varmt! Läs mer

Sonja A skrev om Seam Redovisning AB
    Hjälp med årsredovisningen
    mycket bra hjälp och stöd i känns så skönt att ha någon att fråga om jag själv inte kan eller förstår Läs mer

Per K skrev om Seam Redovisning AB
    bokföring bra.engagerat ja nöjd Läs mer

Joakim H skrev om Seam Redovisning AB
    Köper hela min bokföring med lönehantering av Seam. De har varit med ända från start och sköter min bokföring på ett utmärkt sätt. Alltid glada, alltid snabba på att ta tag i saker. Levererar efter mina höga förväntningar. Vi är supernöjda! Läs mer

Ann-margret H skrev om Seam Redovisning AB
    Redovisningstjänst, har anlitat Semab i 19 år, har aldrig haft anledning att klaga på något.
    Trevligt bemötande och aldrig sura miner.
    Kan varmt rekommenderas. Läs mer

Lars-erik B skrev om Seam Redovisning AB
    Informationom företagets status.
    utförlig besrkivning.
    Vi diskuterade en ev. nedläggning. Jag fick en relevant och kunnig information. Läs mer
  • Björn J

2019-02-17

Björn J skrev om Seam Redovisning AB
    De sköter min löpande redovisning på ett mycket professionellt sätt, alltid vänligt bemötande Läs mer

Tomas B skrev om Seam Redovisning AB
    Seam hjälper mig med förberedande arbeten för bokslut i mina tre bolag och det har fungerat jätte bra i många år. Snabba svar när man söker dom och förklarar på ett sätt som man även förstår allt på ett bra sätt, alltså inte förmycket facktermer osv.
    Seam är mycket trevliga att samarbeta med. Läs mer

Charlott P skrev om Seam Redovisning AB
    Kunniga, hjälpsamma, trevligt bemötande när de sköter vårt företags löpande bokföring, årsredovisningar och bokslut. Läs mer
  • Pär L

2019-02-17

Pär L skrev om Seam Redovisning AB
    Mycket duktiga och seriösa! Noggranna! Läs mer

Peder P skrev om Seam Redovisning AB
    Trevlig personal
    jag bara mycket gott att säga om Seam
    bra service mm Läs mer

Torben B skrev om Seam Redovisning AB
    Köper redovisningstjänster, bokslut, rådgivning. Mycket nöjd med bemötande och utförande av tjänsten, känner mig trygg. Kan varmt rekommendera SEAM! Läs mer

Reima L skrev om Seam Redovisning AB
    Bokföring.
    Utmärkt och korrekt.
    Jag hade höga förväntningar som företaget levde upp till. Läs mer

Johan M skrev om Seam Redovisning AB
    Har under många år använt mig av SEAM Redovisning AB.
    Kan efter dessa år säga att dom levererar en god produkt som motsvarar kundens förväntningar. Läs mer

Per H skrev om Seam Redovisning AB
    Seam anlitar vi för redovisning och lönetjänster. Vi har alltid blivit bemötta av glad och väldigt kunnig personal. Vi har höga förväntningar och de levererar alltid.
    Vi är väldigt nöjda!

VD
    Per Halleskog Läs mer
  • Madeleine H

Madeleine H skrev om Seam Redovisning AB
    Dom sköte skatten och momsen. Årsredovisning .Bemötandet mellan dem och mig som kund har alltid varit bra. Noggranna och snabba, trevliga.Är väldigt nöjd som kund. Rekommenderar dem varmt till andra. Läs mer

Anne G skrev om Seam Redovisning AB
    Bokföring ,lön mm, haft tjänsten i många år och det säger väl mycket .Dom är alltid service maided o kunniga ,vi är mycket nöjda m Seam Läs mer

Johan N skrev om Seam Redovisning AB
    Vår bostadsrättsförening är kund hos Seam och vi är väldigt nöjda med deras tjänster. Seam står för väldigt bra bemötande samt stor kunnighet inom ekonomi och bokföring. Vi rekommenderar Seam till nya kunder! Läs mer

Anne S skrev om Seam Redovisning AB
    Seam har varit vår redovisningskonsult i många år och sköter våra bokslut, årsredovisningar, deklarationer etc etc. Seam har mycket kunnig och serviceinriktad personal, man kan alltid vända sig dit om man behöver hjälp med något eller svar på en fråga.Vi känner oss mycket trygga i vår relation till Seam och dom lever upp till de förväntningar vi har och vi kommer anlita dom i framtiden. Vi vill också varmt rekommendera dom till andra. Läs mer
  • Kenneth B

Kenneth B skrev om Seam Redovisning AB
    Har enskild firma med all bokföring in i fortnox där SEAM tar hand om rubbet.Allt flyter på som det ska. MYCKET NÖJD MED MINA BOKFÖRINGS TJEJER. ;-) Läs mer

Fredrik J skrev om Seam Redovisning AB
    Seam har skött vår bokföring under många år. Mycket professionella, noggranna och hjälpsamma.
    Rekommenderas Starkt! Läs mer
  • Laurence I

Laurence I skrev om Seam Redovisning AB
    Jag har använt mig av SEAM sedan starten av min firma. Personlig service- och väl utfört arbete varenda gång! De kan sitt jobb och jag behöver mer eller mindre bara luta mig tillbaka och finna tryggheten i att dem vet vad dem gör. Jag är mer än nöjd - jag är trygg!

Rekommenderas starkt år efter år!

Laurence Läs mer
  • Mårten R

Mårten R skrev om Seam Redovisning AB
    Redovisning, bokslut, rådgivning
    Väldigt bra bemötande
    Levererade med beröm godkänt
    Mycket kompetenta, noggranna, trovärdiga, kvalitetsmedvetna, sociala Läs mer

Olov N skrev om Seam Redovisning AB
    SEAM sköter mitt företags ekonomi med MVG.
    Dom är mycket noggranna och hjälpsamma. Läs mer

Nils E skrev om Seam Redovisning AB
    SEAM har skött vår löpande redovisning i flera år och vi har alltid blivit väl bemötta och fått mycket bra personlig service!
    Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Anne-marie P

Anne-marie P skrev om Seam Redovisning AB
    De är vårt redovisningsföretag som alltid har mycket god service och alltid har ett professionellt och tillmötesgående bemötande.
    De hjälper till med stort som smått med samma engagemang och uppdaterar alltid när det kommer nya direktiv som vi behöver ha kännedom om.
    Vi är mycket nöjda på alla plan med Seam Redovisning

VH
    AnneMarie Pierrau / Peros skolteknik AB Läs mer

Jimmy S skrev om Seam Redovisning AB
    Seam Redovisning ger oss alltid professionell hjälp och har verkligen ordning och reda på allt. Återkopplar alltid snabbt och lätta att ha att göra med. Inga frågor är för dumma utan går alltid att bolla nya idéer och tankar. Läs mer

Kalle E skrev om Seam Redovisning AB
    SEAM har tagit hand om min bokföring de senaste tio åren, och jag har enbart gott att säga om dom. Snabba, noggranna, trevliga att jobba med! Läs mer
4.6 / 5 i betyg — 25 omdömen
Kanalvägen 3A, 19461, Upplands Väsby