Alla kategorier Spa Stockholms län Lidingö Sebe Effektivitet & Balans

Sebe Effektivitet & Balans

Aspnäsvägen 2, 181 43 Lidingö — Visa karta

Diplomerad massageterapeut och av branschrådet Svensk massage certifierad massör. Utbildad på Axelsons i Stockholm 2006. Har jobbat på länge med massage & friskvård.
Gredelbyleden 138, 74171, KNIVSTA

Spa nära Sebe Effektivitet & Balans:

Odengatan 23, Stockholm
Vi har lång erfarenhet inom medicinsk och estetisk hudvård. Läs mer ›
Sara A:
jag vill ta bort min förra kommentar då jag blandande ihop ställena. Men hur gör man det? Jag tycker renew skin var super!

Götgatan 78, Stockholm
Vi har ett brett utbud av skönhetsbehandlingar och generösa öppettider. Välkomme... Läs mer ›
Karolina S:
Ranja är bäst! Professionell, trevlig och nogran! Hygienisk så håller fransarna bättre och man slipper infektioner!

Birger Jarlsgatan 39, STOCKHOLM
Välkommen till vår lugna och privata klinik! Vi erbjuder effektiv hudvård som ge... Läs mer ›
Lina L:
Jättetrevliga och tillmötesgående:-)

Fabrikörvägen 16, NACKA STRAND
Koppla av med en personlig spabehandling hos oss på Njuta Spa och Klinik i Nacka... Läs mer ›
Justyna L:
Super bra och proffesionell service men front desk/bemötande inte så trevligt.

Läs vad 8 kunder tycker om Sebe Effektivitet & Balans

• Raquel T
    Raquel T skrev om Sebe Effektivitet & Balans
    Jag arbetar inom restaurang och dem som är inom samma bransch vet hur nacke och axlar påverkas. Jag har gått till ett flertal massörer som verkat kompetenta men inte kunnat ge mig det resultat som Susanne lyckats med. Eftersom Susanne kan kroppens anatomi och har masserat mig har jag även köpt PT-timmar hos henne. Hon har hjälpt mig att bygga upp mina försvagade muskler runt axlar och rygg vilket har gett mig inte bara en snyggare utan också en starkare fysik. Jag rekommenderar henne varmt!

Från en mycket starkare och hälsosammare patient :D Läs mer
  • Louise H
    Louise H skrev om Sebe Effektivitet & Balans
    Jag har varit hos Susanne flera gånger och fått massage för min onda rygg och jag går alltid därifrån avslappnad och uppmjukad, för att inte tala om harmonisk eftersom hon är en sån härlig person :)

Jag har även bokat personlig träning med henne och hon har tränat mig hårt, gett mig massor med energi och gjort träningen rolig och jobbig på samma gång! Vi lyckades anpassa träningen efter vad jag ville uppnå, och hon brinner verkligen för det vilket smittar av sig! Kan starkt rekommendera :D Läs mer
  • Markus U
    Markus U skrev om Sebe Effektivitet & Balans
    Mycket bra massage! Susanne kan verkligen sin grej! Läs mer
  • Theo M
    Theo M skrev om Sebe Effektivitet & Balans
    Bra massage! Du kommer kanna dig som en helt ny manniska efterat. Mycket kompetent personal!! Läs mer
  • Karianne O
    Karianne O skrev om Sebe Effektivitet & Balans
    Jeg kan på det Varmeste rekomandere Susanne som massör, da hun har massert meg mange ganger og "behandlet" min wiphlash skade/muskulatur rundt nakke, skulder og rygg. Har også fått helkroppsmassasje som hun gjör fantastisk bra!!!!!! Läs mer
  • Andrea B
    Andrea B skrev om Sebe Effektivitet & Balans
    Kan med värme rekommendera Susanne. Hon har gjort ett fantastiskt jobba med min rygg!! Läs mer
  • Lena A
    Lena A skrev om Sebe Effektivitet & Balans
    Kan varmt rekomendera denna behandling. Har haft besvär med en axel en längre tid men efter Susanne´s behandling har det blivit avsevärt mkt bättre. Ett par gånger så känns det väldigt mkt bättre. Varmt rekommenderas/ Nöjd patient Läs mer
  • Lucas E
    Lucas E skrev om Sebe Effektivitet & Balans
    Otroligt mysigt rum som man Blir masserad med avslappnande musik.
    Det bästa med Susanne som är massör det är att hon kan VÄRKLIGEN sig grej!

kan inte vänta tills jag ska dit igen!

Mvh En mycket glad kund :P Läs mer

Aspnäsvägen 2, 181 43 Lidingö