Sebe Effektivitet & Balans

Sebe Effektivitet & Balans

Ring 070-408 49 61 www.susannehumanitas.se

Diplomerad massageterapeut och av branschrådet Svensk massage certifierad massör. Utbildad på Axelsons i Stockholm 2006. Har jobbat på länge med massage & friskvård.

8 omdömen om Sebe Effektivitet & Balans

Raquel T
Skrev om Sebe Effektivitet & Balans

Jag arbetar inom restaurang och dem som är inom samma bransch vet hur nacke och axlar påverkas. Jag har gått till ett flertal massörer som verkat kompetenta men inte kunnat ge mig det resultat som Susanne lyckats med. Eftersom Susanne kan kroppens anatomi och har masserat mig har jag även köpt PT-timmar hos henne. Hon har hjälpt mig att bygga upp mina försvagade muskler runt axlar och rygg vilket har gett mig inte bara en snyggare utan också en starkare fysik. Jag rekommenderar henne varmt! Från en mycket starkare och hälsosammare patient :D

Emelie hudterapeut
4.9/5 i betyg av 131 omdömen 4.9 av 131 omdömen

Hennes ansiktsmassage till ansiktsbehandlingen är helt magisk.

Louise H
Skrev om Sebe Effektivitet & Balans

Jag har varit hos Susanne flera gånger och fått massage för min onda rygg och jag går alltid därifrån avslappnad och uppmjukad, för att inte tala om harmonisk eftersom hon är en sån härlig person :) Jag har även bokat personlig träning med henne och hon har tränat mig hårt, gett mig massor med energi och gjort träningen rolig och jobbig på samma gång! Vi lyckades anpassa träningen efter vad jag ville uppnå, och hon brinner verkligen för det vilket smittar av sig! Kan starkt rekommendera :D

Markus U
Skrev om Sebe Effektivitet & Balans

Mycket bra massage! Susanne kan verkligen sin grej!

Theo M
Skrev om Sebe Effektivitet & Balans

Bra massage! Du kommer kanna dig som en helt ny manniska efterat. Mycket kompetent personal!!

Karianne O
Skrev om Sebe Effektivitet & Balans

Jeg kan på det Varmeste rekomandere Susanne som massör, da hun har massert meg mange ganger og "behandlet" min wiphlash skade/muskulatur rundt nakke, skulder og rygg. Har også fått helkroppsmassasje som hun gjör fantastisk bra!!!!!!

Andrea B
Skrev om Sebe Effektivitet & Balans

Kan med värme rekommendera Susanne. Hon har gjort ett fantastiskt jobba med min rygg!!

Lena A
Skrev om Sebe Effektivitet & Balans

Kan varmt rekomendera denna behandling. Har haft besvär med en axel en längre tid men efter Susanne´s behandling har det blivit avsevärt mkt bättre. Ett par gånger så känns det väldigt mkt bättre. Varmt rekommenderas/ Nöjd patient

Lucas E
Skrev om Sebe Effektivitet & Balans

Otroligt mysigt rum som man Blir masserad med avslappnande musik. Det bästa med Susanne som är massör det är att hon kan VÄRKLIGEN sig grej! kan inte vänta tills jag ska dit igen! Mvh En mycket glad kund :P