Alla kategorier Bokföring Stockholms län Sollentuna Serveoffice AB

Hammarbacken 4B, 191 49 Sollentuna — Visa karta

Larsbodavägen 50 nb, 12341, Farsta
BokföringsExperten i Farsta AB
Afrodita K:
Kan varmt rekommendera Bokföringsexperten I Farsta. Vi känner oss trygga med att de tar hand om vår bokföring på ett proffsigt sätt. Perfe...

Bokföringsfirmor nära Serveoffice AB:

Kanalvägen 3A, Upplands Väsby
Pia L:
Underbar personal, alltid ett bra bemötande och det finns inga problem som inte går att lösa.

Läs vad 1 kund tycker om Serveoffice AB

• Tom A
    Tom A skrev om Serveoffice AB
    Tips om Serveoffice AB, genom de generella bestämmelserna för bemanningsbranschen så friskriver sig företaget från allt ansvar om deras konsulter inte är kompetenta. Även om man tydligt specificerat uppdraget i avtalet så gäller inte detta utan genom de generella bestämmelserna för bemanningsbranschen så är kunden ansvarig för konsulten. Detta kan bli besvärligt då konsultchefen inte har någon som helst redovisnings kompetens överhuvudtaget, enligt egen utsago. Samtidigt skall man vara medveten om att ingen kvalitetssäkring sker under uppdraget. Den enda återkoppling som sker är fakturering av konsult timmar.

Så om man skriver ett avtal med en firma för att hyra in en redovisningskonsult se till att bemanningsbranschen bestämmelser inte är med! Men viktigast är nog att be en revisor kontrollera kompetensen på deras utskickade konsulter annars är risken att Ert företag kan råka riktigt illa ut.

Hammarbacken 4B, 191 49 Sollentuna