Alla kategorier Dator Stockholms län Nacka Sickla

Sickla

Siroccogatan 5, 131 54 Nacka — Visa karta

Hemelektronikkedja med lägre priser och bättre service. Köp hemelektronik billigt direkt på nätet eller i något av våra varuhus. Köp TV, DVD, digitalkameror, mobiltelefoner, datorer, vitvaror mm billigt hos oss.
Dragonvägen 86, 19470, UPPLANDS VÄSBY

Företag inom dator nära Sickla:

Årstavägen 29, Stockholm
Vi på Datorreparation erbjuder dator- och mobilreparation till fasta priser! Vi ... Läs mer ›
Michael H:
Hämtade o lämnade datorn på utsatt tid. Lagade den. Bra kommunikation.

Strandbergsgatan 61, Stockholm
Välkommen! Läs mer ›
Tommie S:
Bred kompetens. Mycket god förmåga att snabbt sätta sig in i vår IT-miljö och förstå problemställningen. Tydlighet, lösningsorientering och ...

Läs vad 3 kunder tycker om Sickla

• Kenneth B
    Kenneth B skrev om Sickla
    Kul med en uppstickare till storföretagen. Har självklart inte lika stort utbud som konkurrenterna i närområdet men mindre utbud = mer specialiserad personal Läs mer
  • Eva L
    Eva L skrev om Sickla
    Jag lämnade in min bärbara som stängde av sig hip som happ. Var rädd att det inte skulle gå på garantin. Fem dagar senare var den klar och har fungerat fin fint sen dess. Alehandro i Sickla var mycket trevlig *ler* Läs mer
  • Stefan T
    Stefan T skrev om Sickla
    Man får inte provlyssna hörlurar hos SIBA, ej heller öppet köp på dessa. HUR sugen är man på att spendera en tusenlapp på en produkt man inte får lyssna på?!

Deras lurendrejeri med mellandagsrean bättrar inte direkt på det dåliga intrycket av företaget. http://tr.im/IY7H Läs mer

Siroccogatan 5, 131 54 Nacka