Sickla

Siroccogatan 5, 131 54 Nacka

Hemelektronikkedja med lägre priser och bättre service. Köp hemelektronik billigt direkt på nätet eller i något av våra varuhus. Köp TV, DVD, digitalkameror, mobiltelefoner, datorer, vitvaror mm billigt hos oss.
Åstravägen 29, 12052, Stockholm
Eric L:
Bra service och snabbt fixat! Supernöjd!
Ändra min profil

Läs vad 3 kunder tycker om Sickla

• Kenneth B
    Kenneth B skrev om Sickla
    Kul med en uppstickare till storföretagen. Har självklart inte lika stort utbud som konkurrenterna i närområdet men mindre utbud = mer specialiserad personal
  • Eva L
    Eva L skrev om Sickla
    Jag lämnade in min bärbara som stängde av sig hip som happ. Var rädd att det inte skulle gå på garantin. Fem dagar senare var den klar och har fungerat fin fint sen dess. Alehandro i Sickla var mycket trevlig *ler*
  • Stefan T
    Stefan T skrev om Sickla
    Man får inte provlyssna hörlurar hos SIBA, ej heller öppet köp på dessa. HUR sugen är man på att spendera en tusenlapp på en produkt man inte får lyssna på?!

Deras lurendrejeri med mellandagsrean bättrar inte direkt på det dåliga intrycket av företaget. http://tr.im/IY7H

Företag inom dator nära Sickla:

Åstravägen 29, Stockholm
Eric L:
Bra service och snabbt fixat! Supernöjd!

Min Datorsupport AB

Strandbergsgatan 61, Stockholm
Min Datorsupport AB
Ulf K:
Jag rekommenderar varmt Min Datorsupport AB. Jag fick ett snabbt möte och jättebra hjälp