Siccum Tak

Siccum Tak

Ring 072-388 80 72 siccum.se

Ska du bygga en lekstuga, eller har ditt platta eller låglutande tak börjat läcka? Vi på Siccum Tak lägger om och lägger nytt papptak på både små och stora tak för dig som privatperson. Diverse plåtarbeten och avvattning kan vi också sköta åt dig och behöver du täta en betongkonstruktion som t.ex. en terrass eller parkering...

4 omdömen om Siccum Tak

Christina E
Skrev om Siccum Tak

Förbättring av tjärat papptak. Bra bemötande, med idéer men inte påträngande. Förväntade mig att få överenskommet arbete utfört på tid.' Hade några frågor/synpunkter vilka åtgärdades snabbt. Sammantaget en positiv upplevelse.

Vesivek Sverige AB
4.8/5 i betyg av 1081 omdömen 4.8 av 1081 omdömen

Efter att ha granskat offerter från olika företag så föll vårt val på Takexpress. Orsaken var att de lovade att göra arbetet på mindre än e

Patrick S Patrick S
Jonas D
Skrev om Siccum Tak

Ett schysst företag med mycket konkurrenskraftiga priser. Ägaren går igenom vad som måste göras och vad som inte behövs - så får man välja själv. Allt man kan begära av en hantverkare. Jag rekommenderar dem alla dar i veckan.

Jan G
Skrev om Siccum Tak

Fungerade utmärkt. Killarna kom på utlovad tid vilket förutom tätskiktsgarantin var den största anledningen till att jag valde just Siccum Tak. Jag kan tänka mig att ställa upp som referens men vill inte skylta med mitt namn eller adress i några andra sammanhang. Med vänlig hälsning Jan Gavelin

VillaTakspecialisten
4.7/5 i betyg av 257 omdömen 4.7 av 257 omdömen

Per Mikael E
Skrev om Siccum Tak

Gav ett bra intryck från första början, professionellt och måna om kunden. Arbetet utfördes snabbt, effektivt och med hög kvalitet. Jag rekommenderar Siccum tak till alla som vill vara säkra på ett bra bemötande och bra kvalitet på utfört arbete.