Sifferverket

Sifferverket

4.3

Sifferverket startade år 2002. Vi ingår i ett nätverk av specialiserade rekryteringsföretag tillsammans med Kommunikations- och Teknikverket samt vår samarbetspartner Hotell och Reseverket. Vi som arbetar med rekrytering är alla yrkesmän och yrkeskvinnor med bakgrund inom de tjänster och branscher vi rekryterar till.

6 omdömen om Sifferverket

Malin R

Lena är proffsig och har väldigt bra känsla för att hitta rätt personlighet till rätt plats. Jag rekommenderar Lena varmt.

Annika

Anlitade Josephine Ivstam på Sifferverket för senaste rekryteringen av en redovisningskonsult. Hon gjorde en snabb och bra analys av vilken person jag söker och som passar in i gänget på vårt lilla kontor. Josephine hade en bra återkoppling under rekryteringsprocessen och denna gång fick vi till ett avtal snabbt som känns bra tack vare Josephine!

Susanne C

Lena har varit kunnig och proffessionell i de rekryteringsarenden vi arbetat tillsammans. Processerna har varit snabba och vi har fått mycket bra kandidater.

Johan B

Jag har anlitat Lena på sifferverket i flera rekryteringar av mangement roller, då jag upplever att hon i varje uppdrag levererat över förväntan både i form av servicegrad samt kandidaturval. Lena är mycket serviceinriktad och lyhörd. Hon förstod väldigt snabbt såväl vår verksamhet samt tjänste/personprofil vi definierat. Lena månar om både uppdragsgivare samt kandidater och har följt upp genomförda rekryteringar på ett mycket professionellt sätt. Jag kan varmt rekommendera Lena och Sifferverket

Anders P

Ett proffsigt bemöätande, arbete och realtion. Även uppföljning har varit bra. Mycket god kontakt. Vi fick nya sökande ända tills vi kände oss nöjda med den person vi mött.

Annika B

Proffsiga och engagerade!