Alla kategorier Mäklare Stockholms län Danderyd SkandiaMäklarna Danderyd Madeleine Colliander Müller

en del av SkandiaMäklarna Danderyd

Vendevägen 9, 182 69 Djursholm — Visa karta

4.7 / 5 i betyg — 23 rekommendationer

Läs vad 23 användare tycker om Madeleine Colliander Müller

• Solvig L
    Solvig L skrev om Madeleine Colliander Müller en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Mkt bra bemötande, seriöst och proffsigt.
  • Martin L
    Martin L skrev om Madeleine Colliander Müller en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Väldigt professionellt mottagande. Madeleine är serviceminded och upplevs ge ärliga och kunniga svar på de frågeställningar vi hade. Att hon bor, och har bott länge, i det område där vi planerade att köpa bostad är en stor fördel eftersom man får insiktsfulla svar på allmänna frågor om området. Kan varmt rekommenderas som mäklare.
  • Björn H
    Björn H skrev om Madeleine Colliander Müller en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Trevlig, professionell och effektiv.
  • Hilda H
    Hilda H skrev om Madeleine Colliander Müller en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Efter det att kontrakt skulle tecknas fick vi mycket bra bemötande. Det var lite mindre engagerat före kontraktsskrivande och det var en del saker som kunde ha varit tydligare. På det hela taget ändå en positiv upplevelse och vi skulle absolut rekommendera Madeleine.
  • Per N
    Per N skrev om Madeleine Colliander Müller en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Vaket, seriöst. Duktig på att lyssna av, och ger ett mycket kunnigt intryck.
  • Christian A
    Christian A skrev om Madeleine Colliander Müller en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Vänlig, korrekt, samlad, noggrann. Rekommenderas.
  • Olle B
    Olle B skrev om Madeleine Colliander Müller en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    mkt kompetent,vänlig med integritet.lyhörd,"no nonsense"
  • Christina F
    Christina F skrev om Madeleine Colliander Müller en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Proffsigt, faktiskt, snabbt bemötande.
    Madeleine är dessutom mycket trevlig.
  • Peter M
    Peter M skrev om Madeleine Colliander Müller en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Det formella med papper sköter utmärkt.
  • Christina B
    Christina B skrev om Madeleine Colliander Müller en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Jag är mer än nöjd! Madeleine Colliander Muller är snabb och professionell. Madeleine C-M har humor och skinn på näsan. Hon ligger oftast "ett steg före".
    Honsvarar prompt på mail och telefon, återkommer alltid när hon sagt att ska.
    MM har gedigen lokalkännedom om alla tänkbara objekt i Djursholm-Danderyd. Vi kommer att fortsätta vårt samarbete, då MM har åtagit sig att sälja vår villa i Djursholm, där vi bott i 41 år! Detta med största förtroende, då vi upplever hennes kompetens på de flesta plan, som mkt gedigen.
    Christina Broström

L
    2015-11-25 Madeleine C svarar Christina B
    Tack för fina ord, Christina. Skall bli en glädje att få hjälpa er vidare! Med vänlig hälsning Madeleine
  • Cecilia B
    Cecilia B skrev om Madeleine Colliander Müller en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Mycket positivt o professionellt bemötande. Kan inte önska ngt ytterligare
    2015-11-24 Madeleine C svarar Cecilia B
    Tack, Cecilia, vad glad jag blir! Med vänlig hälsning Madeleine
  • Elsa W
    Elsa W skrev om Madeleine Colliander Müller en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Jag anlitade Madeleine Muller för att sälja mitt hus i Djursholm. Hon gjorde på alla vis ett mycket bra jobb. Det som var mest utmärkande var hennes totala engagemang och extrema noggrannhet för att inte någonting skulle trilla mellan stolarna. Hon lyckades knyta ihop säcken till allas belåtenhet och försäljningsprocessen var snabb och smidig där ingenting lämnades åt slumpen. Jag kan varmt rekommendera henne för nya uppdrag i Danderyd.
    2015-11-05 Madeleine C svarar Elsa W
    Tack Elsa! En rekommendation är det bästa man kan få!
  • Björn O
    Björn O skrev om Madeleine Colliander Müller en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    MM är proffsig och kunnig. Hon är intresserad och följer upp.
    Madeleine C gillar detta
  • Hans C
    Hans C skrev om Madeleine Colliander Müller en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Driven, mycket erfaren! Gjorde ett fantastiskt bra jobb!

Hans crispin
    2015-11-05 Madeleine C svarar Hans C
    Tack för gott samarbete! Med vänlig hälsning Madeleine
    Madeleine C gillar detta
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Madeleine Colliander Müller en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Bra och proffsiga med tydlig kommunikation!
    Enkelt och få svar och snabb återkoppling
    2015-09-03 Madeleine C svarar Jonas L
    Hej Jonas. Tack för att Du tog Dig tiden att utvärdera mitt arbete. Med vänlig hälsning Madeleine
  • Anders N
    Anders N skrev om Madeleine Colliander Müller en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Noggrannt och effektivt arbetat i samband med köp av bostadsrätt.
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Madeleine Colliander Müller en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Mäklaren mööte väl mina förväntningar. Var både påläst, saklig och kunning. Mycket prefessionell.
  • Michael R
    Michael R skrev om Madeleine Colliander Müller en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Madeleine Colliander Müller var informativ och professionell rakt igenom hela säljprocessen.
    2015-09-03 Madeleine C svarar Michael R
    Tack för gott samarbete genom hela affären.
  • Torsten K
    Torsten K skrev om Madeleine Colliander Müller en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    VI har mycket goda erfarenheter av Madeleine. Trots en del strul med banken fick vi alltid snabb och bra hjälp av henne.
    2015-08-26 Madeleine C svarar Torsten K
    Tack för omdöme och roligt att Ni känner Er nöjda!
  • Monica S
    Monica S skrev om Madeleine Colliander Müller en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Det är både fysiskt och känslomässigt påfrestande att flytta från ett tjugofemårigt boende. För att få en uppfattning om hur lägenheten borde presenteras gick jag på en visning i närheten. Jag pratade med mäklaren, Madeleine SkandiaMäklarna,och kände att vi kom överens. Hon kom sedan hem till mig, gav mig bra förslag, hittade köpare som jag var glad att lämna över till och skötte hela affären så att jag fortfarande känner mig mer än nöjd. !
    2015-08-26 Madeleine C svarar Monica S
    Tack för det fina omdömet. Glad att Du känner Dig nöjd!
  • Ola J
    Ola J skrev om Madeleine Colliander Müller en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Madeleines bemötande var väldigt inkännande och professionellt. Hon är den absolut bästa mäklaren jag haft kontakt med och överträffade alla våra förväntningar med sin stora yrkeskunskap. Jag rekommenderar alla att använda sig av henne när de går i säljtankar.
    2015-08-26 Madeleine C svarar Ola J
    Tack Ola! En rekommendation är det bästa man kan få!
  • Annika H
    Annika H skrev om Madeleine Colliander Müller en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Utmärkt från början till slut. Mycket professionell och bra. Skulle utan tvekan rekommendera.
    2015-08-26 Madeleine C svarar Annika H
    Tusen tack för gott samarbete. En rekommendation är det bästa man kan få!
  • Martin Z
    Martin Z skrev om Madeleine Colliander Müller en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Madeleine gjorde ett mycket bra intryck.
    Hon var duktig, påläst och korrekt.
Kerstin Fröjdh
Ann-Cathrin Almström