Camilla Levander
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2017-12 - 2018-11

Läs vad 48 kunder tycker om Camilla Levander

• Maria E skrev om Camilla Levander en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Jämfört med tidigare erfarenheter har Camilla varit i en klass för sig!
    Aldrig trodde jag att jag skulle bli så
    Professionellt bemött! En kombination av kunskap och engagemang i en perfekt balans, ett proffs! Läs mer
    2018-09-22 Camilla L svarar Maria E
    Oj tack Maria, vilka fina ord! Det har varit ett rent nöje att få hjälpa till med dig försäljning!
  • Ali H köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Levander en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Brandbergen
    Har köpt en lgh. Mäklaren var riktigt trevligt och gjordes riktigt bra ! Läs mer
    2018-09-21 Camilla L svarar Ali H
    Tack Ali jag hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet nu!
  • Göran E sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Levander en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Brandbergen
    En "rörig" försäljning med vattenskador, god man och tillstånd mm. Camilla höll rätt bra i trådarna trots allt. Resultatet överträffade mina förväntningar så själva budgivningen gick strålande - lägenheten hade potential. Kaos med olika papper skulle kunnat undvikas med bättre struktur; vet inte från vems sida felen uppstod; Brf skyllde på mäklaren, Camilla på brf. Fan vet. Men slutresultatet blev tillfredsställande från min sida som försäljarens ställföreträdare. Fick en känsla att hon inte trodde på mig alla gånger - vi gode män är ju som allmänt känt bedragare! Läs mer
    2018-09-20 Camilla L svarar Göran E
    Tack för ditt omdöme Eija och tack för bra samarbete! Ja det har varit en komplicerad affär pga en mängd olika faktorer. Lägenheten såldes till ett bra pris och till en mycket nöjd köpare vilket är roligt! Lycka till med alla dina uppdrag som god man, du gör en viktig insats!
  • Jonas O skrev om Camilla Levander en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Bemötte oss väl och varit tillmötesgående Läs mer
    Camilla L gillar detta
  • Sofie B skrev om Camilla Levander en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Camilla har varit en fantastisk hjälp i försäljningen av vårt hus. Helt ärlig och transparent i sina kommentarer och ett bra bollplank. Vi är mycket nöjda och skulle mer än gärna anlita Camilla igen. Läs mer
    Camilla L gillar detta
  • Camilla O skrev om Camilla Levander en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Hade det funnits 6 i betyg hade jag utan tvekan gett det. Camilla har skött vår försäljning exemplariskt. Hon har genomfört allt mkt genomtänkt och inte lämnat något åt slumpen. Detta resulterade i mkt mer än vi räknat med och vi är mer än nöjda med slutpriset!
    Hon såg även till att vi hade en glad och rolig process och höll oss hela tiden informerade om hur allt flöt på. Super! Läs mer
    Camilla L gillar detta
  • Helene M skrev om Camilla Levander en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Mycket trevlig bemötande av henne. Mycket bra med sms kommunikation. Jag är nöjd Läs mer
    2016-05-04 Camilla L svarar Helene M
    Tack för ditt fina omdöme Helene! Kul att lägenheten blev din, grattis!
  • Kjell J skrev om Camilla Levander en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Mycket bra.
    Kunnig trevlig och har kommit med bra råd och tips.
    Något jäktad men alltid varit tillgänglig. Läs mer
    2016-05-04 Camilla L svarar Kjell J
    Toppen att du tog dig tid att skriva ett omdöme om mig, tack för förtroendet att jag fick hjälpa till med försäljningen!
  • Peter K skrev om Camilla Levander en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Proffsigt, kunnigt och avlutsinriktad Läs mer
    Camilla L gillar detta
  • Patrick E skrev om Camilla Levander en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Vi vart jätte bra bemött av Camilla, Hon har varit trevlig, professionell och alltid ställt upp och hjälpt oss vid våran husförsäljning, hon gjorde en för oss ovan situation lätt och begriplig.

Vi har ifrån första mötet till sista känt oss säkra och trygga och nöjda med Skandiamäklarna vid våran lägenhetsförsäljning. Läs mer

Senaste försäljningarna

Ringvägen