Caroline Östlund

Caroline Östlund

Caroline Östlund är mäklare på SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

Caroline Östlund har varit registrerad mäklare sedan 2011-02. Caroline Östlund har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-03 och har fått 148 omdömen med ett betyg på 4.8. Caroline Östlund har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

148 omdömen om Caroline Östlund

Sedan starten hos Reco 2014
Lilian B
Sålde sitt hus med hjälp av Caroline Östlund en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
Haninge/Söderby

Carolina har hjälpt oss sälja vårt radhus. Carolina har hjälpt oss på det bästa sätt mycket trevlig noggrann, effektiv, mycket professionell och omtänksam och tillgänglig. Carolina får högsta betyg av mig. MVH Lilian Borenstam

Svar från Caroline Östlund

Tack snälla du, och tack för den fina blomman jag fick av dig och Lennart!

Lennart E
Haninge/Söderby

Hon har varit seriös och professionell och hjälpsam genom att besvara frågor ,hantering, Kontraktsskrivning.Hon har varit engagerad och haft den rätta lokalkännedomen om objekten I den kommun som jag bor i.Planeringen i tid under affären har varit förträfflig.Caroline Östling får högsta betyg av mig. MVH Lennart Eriksson

Svar från Caroline Östlund

Tack för dina fina ord Lennart och tack till er för allt och den fina blomman!

Sabrie S
Köpte sitt hus med hjälp av Caroline Östlund en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
Västerhaninge/Nedersta

Jag har köpt en villa. Caroline Östlund var jätte snäll och var mycket intresserad av sitt jobb.

David L
Västerhaninge/Nedersta

Hus försäljning Professionellt, hjälpsam, bra med människor. Kunnig. Fick alltid information / uppdateringar även om inget hade hänt. Mycket uppskattad. Rekommenderas!

Svar från Caroline Östlund

Tack snälla David för en till lyckad affär!

Tonje H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Östlund en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
Tungelsta

Toppenskicklig, professionell, kunnig och mycket serviceinriktad och trevlig.

Svar från Caroline Östlund

Tack snälla Tonje för fina ord !

Cristian S

Caroline Östlund fick uppdraget att sälja vårt hus, och tyvärr var min upplevelse av denna mäklare under all kritik. Vi förklarade vad vi önskade få ut av försäljningen för att lösa en del lån. Caroline ifrågasatte då vår ekonomi, och undrade vad vi gjort med pengarna, vilket kändes otroligt oprofessionellt, då det knappast är en mäklares roll att ifrågasätta det. Hon ville även att vi skulle lägga oss på ett pris som vi tyckte var alldeles för lågt, och således lade vi oss ej på det hon tyckte, utan där vi ansåg vara...

Svar från Caroline Östlund

Hejsan! Åh vad tråkigt att ni har den upplevelsen! Så ska det absolut inte vara. Speciellt inte i en så viktig situation. Jag strävar alltid efter en bra lösning för kunden och öppenhet gällande bolån av bostad ingår i vårt arbete. När man stöter på problem med försäljningen är ett nytt utgångspris ett av flera alternativ man kan prova och jag minns att vi diskuterade alternativen. Vad roligt att höra att ni fick så bra betalt för huset, detta var ju flera flera år sedan när marknaden såg annorlunda ut, så det glädjer mig att det gick bra! Stort lycka till i framtiden!

Anna M

Vi skulle starkt vilja rekommendera kanontrevliga Caroline Östlund (fd Sjögren) på Skandiamäklarna i Haninge. Vi har varit så nöjda med Skandiamäklarna både under köpet och försäljningen av vår bostad. Caroline har verkligen gjort ett jättebra jobb, gett tydlig information, snabb respons, visat flexibilitet och haft ett otroligt bra bemötande. Det har gjort att försäljningen av vår första bostad har känts smidig och i trygga kompetenta händer.

Göran B

Skärpt,lyhörd.En person som får saker gjorda hon får en att känna som jag vore hennes enda klient.Profsig helt enkelt.Ställ er i kö för att få hennes tjänster.

Mioko Fiona P

Alltid anträffbar. Trevlig och proffsig. Hon kan verkligen jobbet. Kan inte önska mig bättre mäklare.

Dotun O

Caroline är grym på det hon gör. Vi visste direkt att vi kunde lita på henne och hon gjorde ett utmärkt jobb. Vi är så glad att vi valde just henne.