Caroline Östlund
Aktiv på Reco.se sedan 2014

Läs vad 143 kunder tycker om Caroline Östlund

• Cristian S skrev om Caroline Östlund en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Caroline Östlund fick uppdraget att sälja vårt hus, och tyvärr var min upplevelse av denna mäklare under all kritik.
    Vi förklarade vad vi önskade få ut av försäljningen för att lösa en del lån. Caroline ifrågasatte då vår ekonomi, och undrade vad vi gjort med pengarna, vilket kändes otroligt oprofessionellt, då det knappast är en mäklares roll att ifrågasätta det.

Hon ville även att vi skulle lägga oss på ett pris som vi tyckte var alldeles för lågt, och således lade vi oss ej på det hon tyckte, utan där vi ansåg vara rimligt.

I slutändan avsade vi oss vidare tjänster med Caroline och uppdraget gick till en annan mäklare som sålde huset för mer än 1 miljon än vad Caroline tyckte att huset var värt, (vilket var ungefär vad vi räknade med att få, och även informerade Caroline om att vi uppskattade att värdet till). Det känns som att en mäklare inte bör uppskatta fel på runt miljonen.

Allt som allt kändes det vare sig som att hon hade kunskapen, eller gav ett professionellt bemötande som man kan förvänta sig av en mäklare. Läs mer
    2018-10-27 caroline s svarar Cristian S
    Hejsan!
    Åh vad tråkigt att ni har den upplevelsen! Så ska det absolut inte vara. Speciellt inte i en så viktig situation. Jag strävar alltid efter en bra lösning för kunden och öppenhet gällande bolån av bostad ingår i vårt arbete. När man stöter på problem med försäljningen är ett nytt utgångspris ett av flera alternativ man kan prova och jag minns att vi diskuterade alternativen. Vad roligt att höra att ni fick så bra betalt för huset, detta var ju flera flera år sedan när marknaden såg annorlunda ut, så det glädjer mig att det gick bra! Stort lycka till i framtiden!
  • Anna M skrev om Caroline Östlund en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Vi skulle starkt vilja rekommendera kanontrevliga Caroline Östlund (fd Sjögren) på Skandiamäklarna i Haninge. Vi har varit så nöjda med Skandiamäklarna både under köpet och försäljningen av vår bostad. Caroline har verkligen gjort ett jättebra jobb, gett tydlig information, snabb respons, visat flexibilitet och haft ett otroligt bra bemötande. Det har gjort att försäljningen av vår första bostad har känts smidig och i trygga kompetenta händer. Läs mer
    caroline s gillar detta
  • Göran B skrev om Caroline Östlund en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Skärpt,lyhörd.En person som får saker gjorda hon får en att känna som jag vore hennes enda klient.Profsig helt enkelt.Ställ er i kö för att få hennes tjänster. Läs mer
    caroline s gillar detta
  • Alltid anträffbar. Trevlig och proffsig. Hon kan verkligen jobbet. Kan inte önska mig bättre mäklare. Läs mer
    caroline s gillar detta
  • Dotun O skrev om Caroline Östlund en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Caroline är grym på det hon gör. Vi visste direkt att vi kunde lita på henne och hon gjorde ett utmärkt jobb.

Vi är så glad att vi valde just henne. Läs mer
  • Mona S
    Mona S skrev om Caroline Östlund en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Jag är mycket nöjd med Carolines bemötande - en pigg och glad tjej som jag kände mig väldigt avspänd med. Läs mer
    caroline s gillar detta
  • Mirela I skrev om Caroline Östlund en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Mycket fint och varmt bemötande. Otroligt professionell och kunnig mäklare. Läs mer
    caroline s gillar detta
  • Catrin B skrev om Caroline Östlund en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Caroline är en mycket kompetent och duktig mäklare. Hon är direkt förtroendeingivande, har goda kunskaper, god erfarenhet och är därtill socialt kompetent! Hon är en ung söt tjej med en ödmjuk framtoning. Caroline var noggrann i allt hon gjorde och gav det lilla extra för att vi skulle känna oss trygga. Resultatet av vår husförsäljning blev bättre än vi hoppats på och det är vi mycket tacksamma för. Men oavsett vad resultatet blivit räknat i pengar så hade vi varit mycket nöjda med Carolines insats som mäklare. Vi har hittat vår mäklare och kommer att ringa henne nästa gång vi behöver hjälp också. Vi fick rekommendationer från en vän att ringa Caroline för att han sålt sitt hus med henne och de slog rekord prismässigt i sitt område. Hon slog rekord även denna gång i vårt område också! Jag tror att det faktum att folk får förtroende för henne snabbt gör att man känner sig trygg i stora beslut som rör stora summor pengar. Vi har sålt 2 hus och köpt 2 så vi har träffat några mäklare genom åren och ingen av de andra mäklarna är i samma klass som Caroline Sjögren.
    Den här tjejen ska ni vara rädd om helt enkelt!
    Ett stort tack från familjen Bergman på Slåtterhagen! Läs mer
    caroline s gillar detta
  • Patrick B skrev om Caroline Östlund en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge
    Professionell, förtroendeingivande och kompetent. Vi är väldigt nöjda med Caroline och kommer rekommendera henne till andra som skall sälja sin bostad. Läs mer
  • Hannalouise Haylee U
    Tyckte hon var väldigt duktig, vänlig och lätt att ha och göra med! Läs mer

Senaste försäljningarna

1:a