Caroline Östlund
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2019-06

Läs vad 148 Läs vad Caroline Östlund

• Lilian B sålde sitt hus med hjälp av Caroline Östlund en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

2019-02-26

Haninge/Söderby
    Carolina har hjälpt oss sälja vårt radhus. Carolina har hjälpt oss på det bästa sätt mycket trevlig noggrann, effektiv, mycket professionell och omtänksam och tillgänglig. Carolina får högsta betyg av mig. MVH
    Lilian Borenstam Läs mer
    2019-02-26 Caroline Ö svarar Lilian B
    Tack snälla du, och tack för den fina blomman jag fick av dig och Lennart!
    Caroline Ö gillar detta
  • Lennart E sålde sitt hus med hjälp av Caroline Östlund en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

2019-02-25

Haninge/Söderby
    Hon har varit seriös och professionell och hjälpsam genom att besvara frågor ,hantering,
    Kontraktsskrivning.Hon har varit engagerad och
    haft den rätta lokalkännedomen om objekten
    I den kommun som jag bor i.Planeringen i tid under affären har varit förträfflig.Caroline Östling
    får högsta betyg av mig.
    MVH
    Lennart Eriksson Läs mer
    2019-02-25 Caroline Ö svarar Lennart E
    Tack för dina fina ord Lennart och tack till er för allt och den fina blomman!
    Caroline Ö gillar detta
  • Sabrie S köpte sitt hus med hjälp av Caroline Östlund en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

2019-02-23

Västerhaninge/Nedersta
    Jag har köpt en villa. Caroline Östlund var jätte snäll och var mycket intresserad av sitt jobb. Läs mer
    Caroline Ö gillar detta
  • David L sålde sitt hus med hjälp av Caroline Östlund en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

2019-02-22

Västerhaninge/Nedersta
    Hus försäljning
    Professionellt, hjälpsam, bra med människor. Kunnig.
    Fick alltid information / uppdateringar även om inget hade hänt. Mycket uppskattad.
    Rekommenderas! Läs mer
    2019-02-22 Caroline Ö svarar David L
    Tack snälla David för en till lyckad affär!
    Caroline Ö gillar detta
  • Tonje H sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Östlund en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

2019-02-02

Tungelsta
    Toppenskicklig, professionell, kunnig och mycket serviceinriktad och trevlig. Läs mer
    2019-02-18 Caroline Ö svarar Tonje H
    Tack snälla Tonje för fina ord !
    Caroline Ö gillar detta
  • Cristian S skrev om Caroline Östlund en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

2018-10-27

Caroline Östlund fick uppdraget att sälja vårt hus, och tyvärr var min upplevelse av denna mäklare under all kritik.
    Vi förklarade vad vi önskade få ut av försäljningen för att lösa en del lån. Caroline ifrågasatte då vår ekonomi, och undrade vad vi gjort med pengarna, vilket kändes otroligt oprofessionellt, då det knappast är en mäklares roll att ifrågasätta det.

Hon ville även att vi skulle lägga oss på ett pris som vi tyckte var alldeles för lågt, och således lade vi oss ej på det hon tyckte, utan där vi ansåg vara rimligt.

I slutändan avsade vi oss vidare tjänster med Caroline och uppdraget gick till en annan mäklare som sålde huset för mer än 1 miljon än vad Caroline tyckte att huset var värt, (vilket var ungefär vad vi räknade med att få, och även informerade Caroline om att vi uppskattade att värdet till). Det känns som att en mäklare inte bör uppskatta fel på runt miljonen.

Allt som allt kändes det vare sig som att hon hade kunskapen, eller gav ett professionellt bemötande som man kan förvänta sig av en mäklare. Läs mer
    2018-10-27 Caroline Ö svarar Cristian S
    Hejsan!
    Åh vad tråkigt att ni har den upplevelsen! Så ska det absolut inte vara. Speciellt inte i en så viktig situation. Jag strävar alltid efter en bra lösning för kunden och öppenhet gällande bolån av bostad ingår i vårt arbete. När man stöter på problem med försäljningen är ett nytt utgångspris ett av flera alternativ man kan prova och jag minns att vi diskuterade alternativen. Vad roligt att höra att ni fick så bra betalt för huset, detta var ju flera flera år sedan när marknaden såg annorlunda ut, så det glädjer mig att det gick bra! Stort lycka till i framtiden!
  • Anna M skrev om Caroline Östlund en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

2017-10-29

Vi skulle starkt vilja rekommendera kanontrevliga Caroline Östlund (fd Sjögren) på Skandiamäklarna i Haninge. Vi har varit så nöjda med Skandiamäklarna både under köpet och försäljningen av vår bostad. Caroline har verkligen gjort ett jättebra jobb, gett tydlig information, snabb respons, visat flexibilitet och haft ett otroligt bra bemötande. Det har gjort att försäljningen av vår första bostad har känts smidig och i trygga kompetenta händer. Läs mer
    Caroline Ö gillar detta
  • Göran B skrev om Caroline Östlund en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

2017-10-03

Skärpt,lyhörd.En person som får saker gjorda hon får en att känna som jag vore hennes enda klient.Profsig helt enkelt.Ställ er i kö för att få hennes tjänster. Läs mer
    Caroline Ö gillar detta
  • Mioko Fiona P skrev om Caroline Östlund en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

2017-09-21

Alltid anträffbar. Trevlig och proffsig. Hon kan verkligen jobbet. Kan inte önska mig bättre mäklare. Läs mer
    Caroline Ö gillar detta
  • Dotun O skrev om Caroline Östlund en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

2017-09-10

Caroline är grym på det hon gör. Vi visste direkt att vi kunde lita på henne och hon gjorde ett utmärkt jobb.

Vi är så glad att vi valde just henne. Läs mer

Senaste försäljningarna

Solhemsvägen