Therese Norén
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-02 - 2019-01

Läs vad 33 kunder tycker om Therese Norén

• Anna Maria Sofia S sålde sitt hus med hjälp av Therese Norén en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

2018-10-01

112m²
    Ribby
    Therese är en erfaren mäklare som känner marknaden. Hon jobbar nära både köpare och säljare. Hon ger alltid sitt yttersta och buden börjar trilla in redan efter en första visning.
    Definitivt en mäklare att lita på!
    Hon har sålt två bostäder åt oss inom loppet av sex år.
    Tack Therese! Läs mer
    Therese N gillar detta
  • Linda S köpte sin lägenhet med hjälp av Therese Norén en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

2018-09-12

5:a
    126m²
    Vega
    En mycket proffsig, serviceminded mäklare med stort engagemang! Läs mer
    Therese N gillar detta
  • Katrin Margareta L sålde sitt hus med hjälp av Therese Norén en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

2018-09-10

137m²
    Söderby Haninge
    Vi sålde ett hus via Therese Norén på Skandiamäklarna och kunde inte vara mer nöjda. Genomgående professionell, vänlig och påläst.
    Vi hade inte jättehöga förhoppningar med tanke på den rådande marknaden, men blev över förväntan nöjda.
    Vi kan rekommendera alla att använda Skandiamäklarna. Läs mer
  • Daniel P
    Daniel P skrev om Therese Norén en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

2017-02-09

Trevligt bemötande, en god vilja att försöka ta reda på svar som hon själv inte kan svara på, bra beskrivning av vad som händer i tidslinjen från början till slut. Läs mer
  • Sanna S skrev om Therese Norén en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

2017-02-04

Trevlig och proffessionell......... Läs mer
  • Felicia
    Felicia skrev om Therese Norén en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

2017-02-02

Bästa mäklaren jag haft kontakt med. Professionell, trevlig, kunnig. Kände direkt att jag kan lita på henne. Läs mer
  • Mahdis A skrev om Therese Norén en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

2016-01-12

Hon är jättetrevlig och jag är mycket nöjd!!! Tack för allt!!!! Läs mer
  • Liselott T skrev om Therese Norén en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

2015-12-09

Vi har bra kontakt med Therese och vi gillar att det är enkelt att få tag i henne och att hon snabbt svarar på frågor som vi skickat via mail. Läs mer
  • Kristina O skrev om Therese Norén en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

2015-12-09

Efter att ha kontaktat tre olika mäklare valde vi Therese Norén att sköta försäljningen av vår lägenhet pga att hon gör ett kunnigt, lugnt och trevligt intryck och gav oss ett skäligt anbud. Vi ville inte ha någon som är för mycket "försäljare" utan en mäklare som sköter sitt uppdrag och gör det på ett juste och värdigt sätt.
    Hon lyssnade till våra önskemål och tog hänsyn till dem. Slutpriset kanske inte blev exakt så högt som vi hade hoppats, men vi var nöjda med resultatet och snabbheten i uppdraget. Läs mer
  • Gunnar H skrev om Therese Norén en del av SkandiaMäklarna Haninge/Västerhaninge

2015-07-13

Therese skötte som mäklare på ett bra sätt försäljningen av min tomt.
    Bemötandet var vänligt, korrekt och professionellt.
    Thereses företag lever mycket väl upp till förväntningarna!
    Som kund är jag mycket nöjd. Läs mer

Senaste försäljningarna

Floravägen