Tobias Haglund

Tobias Haglund

Tobias Haglund är mäklare på SkandiaMäklarna Nynäshamn

Tobias Haglund har varit registrerad mäklare sedan 2017-08. Tobias Haglund har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-10 och har fått 10 omdömen med ett betyg på 4.7. Tobias Haglund har haft 0 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

10 omdömen om Tobias Haglund

Sedan starten hos Reco 2017
Joacim L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Haglund en del av SkandiaMäklarna Nynäshamn
Västerhaninge/Åby

Hejsan. Jag fick hjälp utav Tobias att sälja min 2a i Västerhaninge. Han var väldigt trevlig och positiv, precis vad jag sökte först och främst hos en mäklare. Allt gick smidigt med honom och det kändes tryggt då han kunde svara på frågor man undrade över under försäljningen. Det var i det hela en positiv upplevelse genom hela proceduren!

Svar från Tobias Haglund

Hej Joacim! Stort tack för de fina orden. Lycka till i nya hemstaden.

Tobias G
Köpte sitt hus med hjälp av Tobias Haglund en del av SkandiaMäklarna Nynäshamn
Sorunda/Sunnerby

jag har köpt bostad. väldigt trevligt bemötande och Tobias är social och känns väldigt engagerad. troligtvis för att han är engagerad och vill göra ett bra jobb så har han kanske lite mycket att göra så, att komma 5-10min sent var någonting som Tobias gjorde mer än en gång

Svar från Tobias Haglund

Hej Tobias! Tack för feedback, det uppskattas enormt, ibland ligger mötena tätt efter varandra. Något att tänka på! Stort lycka till i ditt nya hus.

Jane E
Skrev om Tobias Haglund en del av SkandiaMäklarna Nynäshamn

Köpt en bostadsrätt. Blivit mycket väl bemött. Hade väl inga direkta förväntningar. Tyckte bara att vid påskrift av köpekontrakt så forcerade man igenom alla punkter...

Svar från Tobias Haglund

Hej Jane! Hoppas du kommer trivas superbra i nya lägenheten. Tack för din feedback, uppskattas!

Katharina M

Jag och min sambo känner oss jätte nöjda med Tobias. På visningen gav han oss ett gott intryck, han kändes väldigt kunnig och påläst om lägenheten, det han inte visste kollade han snabbt upp utan problem, vilket gav oss en bra känsla. Hade man några frågor till honom så var det smidigt att höra av sig och vi fick svar samma dag. Vi tycker han var lättsam att ha att göra med, vilket är positivt annars kan möten med mäklare kännas stela. Vi känner att Tobias var en del av varför vi valde vår lägenhet.

Svar från Tobias Haglund

Vad kul att ni är så nöjda! Hoppas ni ska trivas bra i er nya fina lägenhet!

Daniel S

Bra bemötande!! Snabb planering och snabba resultat. Väldigt ödmjuk

Odgerel E
Skrev om Tobias Haglund en del av SkandiaMäklarna Nynäshamn

tack så mycket skandia mäklarna och härligt hjälpsam mäklare som heter Tobias Haglund👍👏 egentligen köpte vi drömhuset tack ändå

Svar från Tobias Haglund

Tack Odgerel! Hoppas ni trivs bra!

Michelle O
Skrev om Tobias Haglund en del av SkandiaMäklarna Nynäshamn

Tydlig och gör det svåra enkelt. Trevlig att arbeta med.

Christopher E

Vi fick ett väldigt bra och seriöst intryck av Tobias redan från start. Han har hela tiden jobbat framåt för att nå vårat mål med försäljningen. Vi kommer definitivt att rekommendera Tobias till andra!

Rasmus T
Skrev om Tobias Haglund en del av SkandiaMäklarna Nynäshamn

Väldigt bra hantering av både bemötande och säljande! Rekommenderar Tobbe i alla lägen grym mäklare!

Svar från Tobias Haglund

Stort tack för förtroendet och de fina orden Rasmus! Må gott!

Bim E
Skrev om Tobias Haglund en del av SkandiaMäklarna Nynäshamn

Mycket trevlig, positiv och serviceinriktad.

Stort tack för förtroendet Bim! Lycka till i nya lägenheten