Alexander Larsson

Alexander Larsson

Alexander Larsson är mäklare på SkandiaMäklarna Örebro

Alexander Larsson har varit registrerad mäklare sedan 2015-07. Alexander Larsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-01 och har fått 28 omdömen med ett betyg på 4.3. Alexander Larsson har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

28 omdömen om Alexander Larsson

Karl Bertil J
Sålde sitt hus med hjälp av Alexander Larsson en del av SkandiaMäklarna Örebro
Brickeberg

Sålt villa som vi ägt under många år. Alexander uppträdde mycket proffsigt och bemötte oss väldigt väl. Och affären kunde genomföras snabbt och bra.

Joel Å
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Larsson en del av SkandiaMäklarna Örebro
Vasastan

Inget driv. Oengagerad och väldigt dåligt handslag.

Eric Patric S
Sålde sitt hus med hjälp av Alexander Larsson en del av SkandiaMäklarna Örebro
Runnaby

Alexander har sålt vårt hus. Han fick vårt omedelbara förtroende då han verkade professionell samt visade god förståelse för att källaren kanske var rörig. Han var punktlig och meddelade sen ankomst noggrant samtigt som han var förstående för att andra kunde vara sena. Han har vårt fortsatta förtroende och kontakten med köpare startade på ett bra sätt. Vi är mycket nöjda med försäljningen och Alexanders arbete.

Tobias K
Köpte sitt hus med hjälp av Alexander Larsson en del av SkandiaMäklarna Örebro

Köpte ett hus där Alexander Larsson var mäklare, fick väldigt bra intryck av honom, gillade även hur han tog hand om säljaren som var en äldre dam i 80 års åldern, han va väldigt hjälpsam både mot oss och henne.

Claes A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Larsson en del av SkandiaMäklarna Örebro
Vasastan

Väldigt bra bemött av honom. Supernöjd

Sophie H
Skrev om Alexander Larsson en del av SkandiaMäklarna Örebro

Bra bemötande och lätt att få tag på vid frågor!

Staffan B
Skrev om Alexander Larsson en del av SkandiaMäklarna Örebro

Alexander gjorde ett utmärkt jobb och intryck. Från första mötet till avslut. Rekommenderas varmt.

Jonathan C
Skrev om Alexander Larsson en del av SkandiaMäklarna Örebro

Tillgänglig, trevlig och driven, alltså en riktig bra mäklare!

Inger A
Skrev om Alexander Larsson en del av SkandiaMäklarna Örebro

Alexander har verkligen hjälpt mig i alla delar. Svarar också väldigt snabbt när jag undrar över något.

Håkan T
Skrev om Alexander Larsson en del av SkandiaMäklarna Örebro

Positiv, kunnig och mycket flexibel.