Mäklare Örebro Örebro SkandiaMäklarna Örebro Angelica Molin
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-02 - 2019-01

Läs vad 16 kunder tycker om Angelica Molin

• Towa W sålde sin lägenhet med hjälp av Angelica Molin en del av SkandiaMäklarna Örebro

2019-02-13

69m²
    Jordnära kvinna som tar hand om kunden på bästa sett. Enkel och rak kommunikation och hon visar tydligt att hon gillar de hon gör och prioriterar kunden på ett utmärkt sett. Läs mer
  • Sanna W sålde sin lägenhet med hjälp av Angelica Molin en del av SkandiaMäklarna Örebro

2019-02-13

69m²
    Vi har nyligen sålt en trea på väster med hjälp av Angelica Molin, och är mer än nöjda! Angelica var väldigt kompetent och tillmötesgående. Något som vi värderade högt var att hon alltid var tillgänglig vilket gjorde att försäljningen gick snabb. Att lägga till är att vi köpte bostaden av just Angelica och valde henne just för att köpet gick så smidigt! Läs mer
  • Jessica N köpte sitt hus med hjälp av Angelica Molin en del av SkandiaMäklarna Örebro

2019-01-21

143m²
    Frövi
    Tillgänglig och proffesionell.
    Har köpt en villa i Frövi Läs mer
  • anette E skrev om Angelica Molin en del av SkandiaMäklarna Örebro

2018-10-08

Har köpt radhus. Viste inte vad jag skulle möta men det blev jättebra. <hon var duktig och förklara. Vi fick problem vid tillträdet då vi upptäckte en vattenskada. Men hon var jäldigt tillmötesgående.

Henne skulle jag rekommenderq flera till.
    Anette Erikssoj Läs mer
  • Adina S köpte sin lägenhet med hjälp av Angelica Molin en del av SkandiaMäklarna Örebro

2018-08-13

78m²
    Centralt - väster
    2,5 r.o.k.

Professionellt bemötande av Angelica. Snabb med återkoppling och väldigt tillmötesgående. Läs mer
  • Inga-Maj L sålde sin lägenhet med hjälp av Angelica Molin en del av SkandiaMäklarna Örebro

2018-08-09

78m²
    Centralt - väster
    Sålt bostadsrätt på väster i Örebro under våren 2018. Mäklaren var duktig och ihärdig med att få lägenheten såld trots att det tog tid, troligen pga ovanligt stort utbud av bostäder i ungefär samma prisklass. 10 visningar krävdes och flera hölls utan ett enda besök. Strul dock med annonsering i dagspress och dålig tajmning mellan annons och visningstid. Mäklaren var bra. Läs mer
  • Samuel J skrev om Angelica Molin en del av SkandiaMäklarna Örebro

2018-03-10

Angelica Molin är en mycket engagerad och kompetent mäklare enligt mig. Hon är tydlig och generös med information vilket uppskattas mycket. Ska varmt rekommendera henne till vänner som ska sälja sina bostäder. Läs mer
  • Thomas H skrev om Angelica Molin en del av SkandiaMäklarna Örebro

2018-03-07

Tar sig engagerat an uppdraget med stor entusiasm och med ett härligt driv. Läs mer
  • Mats G sålde sitt hus med hjälp av Angelica Molin en del av SkandiaMäklarna Örebro

2018-02-08

127m²
    Björkhaga
    Vi fastnade genast för Angelica när vi skulle sälja vårt hus och hon kom över till oss och presenterade sig och berättade hur hon arbetade. Hon förklarade på ett väldigt bra sätt hur hela processen gick till och vilka förväntningar vi kunde ha på bl.a pris. Det kom många spekulanter på visningen och Angelica ordnade även ytterligare 3 visningar för dom som inte hade möjlighet att komma på den första visningen. Hon gjorde uppföljningar med alla som varit på visningarna och höll oss
    uppdaterade hela tiden. Angelica känns väldigt engagerad och
    vi kände oss väldigt trygga under hela processen. Läs mer
  • Anders L skrev om Angelica Molin en del av SkandiaMäklarna Örebro

2017-07-08

Proffsigt första möte som övertygade oss att välja henne. Bra uppdateringar om vad som hände under hela processen. Toppenbra Läs mer

Senaste försäljningarna

2:a