Angelica Molin

Angelica Molin

Angelica Molin är mäklare på SkandiaMäklarna Örebro

Angelica Molin har varit registrerad mäklare sedan 2016-05. Angelica Molin har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-03 och har fått 23 omdömen med ett betyg på 4.9. Angelica Molin har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

23 omdömen om Angelica Molin

Sedan starten hos Reco 2017
Rolf L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Angelica Molin en del av SkandiaMäklarna Örebro
Adolfsberg

Jag har köpt en bostadsrätt i Adolfsberg. Angelica är enkel att kommunicera med, rak, enkel och ger ett sympatiskt intryck. Rolf Larsson

Ing-marie S
Bettorp

Jag har bara positivt att säga om Angelica. Hör av sig, lyssnar och snabba återkopplingar. En bra mäklare jag gärna skulle använda igen och rekommendera.

David G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Angelica Molin en del av SkandiaMäklarna Örebro
Almby

Jättetrevlig mäklare som hjälpte oss med alla frågor vi haft och medlat mellan säljare och köpare. Vi är väldigt nöjda och skulle rekommendera Angelica till andra.

Christian A
Almby

Jag sålde min lägenhet i Örebro och fick väldigt god hjälp av Angelica med detta. Eftersom jag bor på annan ort var det inte helt lätt men med Angelicas lättillgänglighet och snabba service så var det aldrig några oklarheter. Marknaden rosade inte direkt när jag sålde men eftersom Angelica var väldigt driven och fokuserad på att få en affär i hamn så lyckades det tillslut även när jag trodde att det inte skulle ske. Har haft väldigt bra diskussioner under hela den här processen och fått väldigt goda råd och idéer för hur...

Martin Z
Hovsta

Angelica har hjälp oss att både köpa och sälja våran bostad. Hon känns pålitlig, flexibel och ordentlig, för både köpare och säljare. Jag kan varmt rekommendera Angelica för dig som går i tankarna att köpa eller sälja en bostad.

Emma T
Brunnsängen

Angelica har sålt vår bostadsrätt radhus. Hon har även gett oss hjälp, råd och stöd vid att hitta ny bostad. Angelica har hela tiden kommunicerat bra och kontinuerligt hållt kontakten med oss. Oavsett vilken veckodag eller tid på dygnet det varit har hon svarat och gett av sin tid. Förväntningarna motsvarades till fullo och mer därtill. Är väldigt nöjda med all kontakt med Angelica som vi haft samt det genuina bemötande hon har haft mot oss. /Emma och Niklas

Burstedt A
Köpte sitt hus med hjälp av Angelica Molin en del av SkandiaMäklarna Örebro
Frövi

ANgelica var tillgänglig, snabb och profisionell genom hela processen. Jag skulle varmt rekommendera henne till andra som ska köpa eller sälja sin bostad.

Towa W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Angelica Molin en del av SkandiaMäklarna Örebro

Jordnära kvinna som tar hand om kunden på bästa sett. Enkel och rak kommunikation och hon visar tydligt att hon gillar de hon gör och prioriterar kunden på ett utmärkt sett.

Sanna W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Angelica Molin en del av SkandiaMäklarna Örebro

Vi har nyligen sålt en trea på väster med hjälp av Angelica Molin, och är mer än nöjda! Angelica var väldigt kompetent och tillmötesgående. Något som vi värderade högt var att hon alltid var tillgänglig vilket gjorde att försäljningen gick snabb. Att lägga till är att vi köpte bostaden av just Angelica och valde henne just för att köpet gick så smidigt!

Jessica N
Köpte sitt hus med hjälp av Angelica Molin en del av SkandiaMäklarna Örebro