Mäklare Örebro Örebro SkandiaMäklarna Örebro Angelica Molin
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2017-12 - 2018-11

Läs vad 13 kunder tycker om Angelica Molin

• anette E skrev om Angelica Molin en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Har köpt radhus. Viste inte vad jag skulle möta men det blev jättebra. <hon var duktig och förklara. Vi fick problem vid tillträdet då vi upptäckte en vattenskada. Men hon var jäldigt tillmötesgående.

Henne skulle jag rekommenderq flera till.
    Anette Erikssoj Läs mer
  • Adina S köpte sin lägenhet med hjälp av Angelica Molin en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Centralt - väster
    2,5 r.o.k.

Professionellt bemötande av Angelica. Snabb med återkoppling och väldigt tillmötesgående. Läs mer
  • Inga-Maj L sålde sin lägenhet med hjälp av Angelica Molin en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Centralt - väster
    Sålt bostadsrätt på väster i Örebro under våren 2018. Mäklaren var duktig och ihärdig med att få lägenheten såld trots att det tog tid, troligen pga ovanligt stort utbud av bostäder i ungefär samma prisklass. 10 visningar krävdes och flera hölls utan ett enda besök. Strul dock med annonsering i dagspress och dålig tajmning mellan annons och visningstid. Mäklaren var bra. Läs mer
  • Samuel J skrev om Angelica Molin en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Angelica Molin är en mycket engagerad och kompetent mäklare enligt mig. Hon är tydlig och generös med information vilket uppskattas mycket. Ska varmt rekommendera henne till vänner som ska sälja sina bostäder. Läs mer
  • Thomas H skrev om Angelica Molin en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Tar sig engagerat an uppdraget med stor entusiasm och med ett härligt driv. Läs mer
  • Mats G sålde sin lägenhet med hjälp av Angelica Molin en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Björkhaga
    Vi fastnade genast för Angelica när vi skulle sälja vårt hus och hon kom över till oss och presenterade sig och berättade hur hon arbetade. Hon förklarade på ett väldigt bra sätt hur hela processen gick till och vilka förväntningar vi kunde ha på bl.a pris. Det kom många spekulanter på visningen och Angelica ordnade även ytterligare 3 visningar för dom som inte hade möjlighet att komma på den första visningen. Hon gjorde uppföljningar med alla som varit på visningarna och höll oss
    uppdaterade hela tiden. Angelica känns väldigt engagerad och
    vi kände oss väldigt trygga under hela processen. Läs mer
  • Anders L skrev om Angelica Molin en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Proffsigt första möte som övertygade oss att välja henne. Bra uppdateringar om vad som hände under hela processen. Toppenbra Läs mer
  • Maryam A skrev om Angelica Molin en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Angelica är en duktig, smart och kunnig mäklare som kunde sälja min lägenhet i kort tid. Läs mer
  • Thomas W skrev om Angelica Molin en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Mycket bra och proffsigt bemötande. Läs mer
  • Eva-lena G skrev om Angelica Molin en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Vi fick ett bra bemötande och ett stort engagemang trots att Angelica fick "ta över" uppdraget från annan mäklare. Läs mer

Senaste försäljningarna

Kåvivägen