Gorm Nordvall

Gorm Nordvall

Gorm Nordvall är mäklare på SkandiaMäklarna Örebro

Gorm Nordvall har varit registrerad mäklare sedan 2017-03. Gorm Nordvall har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-04 och har fått 24 omdömen med ett betyg på 4.7. Gorm Nordvall har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som fastighetsmäklare är alla dagliga utmaningar. Varje arbetsdag är väldigt olik den förra och väldigt oförutsägbar, vilket gör att man behöver vara extremt flexibel. Man utvecklas otroligt mycket varje dag.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att jag älskar mitt jobb! Jag skräddarsyr en tjänst efter dina behov för att ge just din försäljning de bästa förutsättningarna för att nå högst slutpris.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Som mäklare är jag lyhörd, entusiastisk, kreativ och har hjärtat på rätt ställe.

24 omdömen om Gorm Nordvall

Sedan starten hos Reco 2017
Jenny J
Centralt väster

både köpt och sålt lägenhet. Jag och min sambo tycker det har gått jättebra, han har vart lätt att få tag på och han har vart jättetrevlig lätt att prata med, hade inte kunnat vara bättre.

Anna M
Fylsta

Jag har sålt en bostadsrätt. Ingångsvärdet var att vi först skulle hitta en bostad att flytta till och sedan sälja. Gorm var mycket lyhörd för våra behov och stressade inte på. När det var dags att sälja var han systematisk, noggrann och handlingskraftig. Jag är mycket nöjd.

Ulf C
Örnsro

Gorm Nordvall har sålt vår bostadsrätt på Svartå bangata 12 B Har blivit mycket bra bemött och hjälp med allt. Försäljningen gick snabbt och smidigt och vi är mycket nöjda. MVH Ulf Carlback

Jessika A
Näsby

Vi sålde vår bostadsrätt och är mycket nöjda med Gorms bemötande och att han nästan alltid var anträffbar. Han var mån om både oss och köparen och fungerade bra som moderator i samtalen. Han lyckades få till en snabb och smidig affär.

Ibrahim H
Skrev om Gorm Nordvall en del av SkandiaMäklarna Örebro

lätt att få tider. han är tillgänglig.

Shah-Noor M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Gorm Nordvall en del av SkandiaMäklarna Örebro
Näsby

Köpt mostdadrätt. fantastisk service från Gorm. Jag är väldigt nöjd med Gorm som mäklare.

Andreas D
Köpte sitt hus med hjälp av Gorm Nordvall en del av SkandiaMäklarna Örebro
Nora

Köpt en bostad av Gorm. Han var flexibel och tillmötesgående och organiserade en visning innan den officiella visningen. Efter det höll han oss uppdaterade och till slut resulterade det i ett köp.

Lisa F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Gorm Nordvall en del av SkandiaMäklarna Örebro
Gamla Hjärsta

Trevlig, seriös, bra på att återkoppla. Otroligt proffisionell .

Franz M
Skrev om Gorm Nordvall en del av SkandiaMäklarna Örebro

Fritidshus Bra bemötande men inte så initiativrik/pådrivande.

Pontus B
Skrev om Gorm Nordvall en del av SkandiaMäklarna Örebro

Vi är mycket nöjda med Gorm som vår mäklare. Gorm är förtroendeingivande och lätt att samarbeta med. Vi kan varmt rekommendera honom.