Mäklare Örebro Örebro SkandiaMäklarna Örebro Lisa Markström
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-04 - 2019-03

Läs vad 9 Läs vad Lisa Markström

• Malin Å
    Malin Å köpte sitt hus med hjälp av Lisa Markström en del av SkandiaMäklarna Örebro

2019-02-20

Köpt en enplansvilla, och säljer nu vår bostadsrätt tillsammans med Lisa.
    Professionellt, positivt och varmt bemötande. Härlig personlighet, går in med både hjärta och själ vilket känns bra när det är såpass stor och viktig affär man gör.
    Kontinuerlig återkoppling. Känns pålitlig och mycket seriös. Hittills har hon levt upp till våra förväntningar. Tack! Läs mer
  • Dan A köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Markström en del av SkandiaMäklarna Örebro

2019-02-09

Träffade henne ca 45 min ,ganska svårt att bilda sig en uppfattning om en person på så kort tid men hon verkade engagerad och det är bra Läs mer
  • Tiina P köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Markström en del av SkandiaMäklarna Örebro

2019-02-07

Rynningeåsen
    Köpt en bostadsrätt. Jag blev bemött av en kompetent, trevlig och tillmötesgående mäklare. Förväntningar på en bra mäklare är en som fixar en snabb/flexibel visning och snabb på återkoppling och det skötte hon på bästa sätt. Läs mer
  • Peder O köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Markström en del av SkandiaMäklarna Örebro

2019-02-07

Väster
    Köpt en bostadsrätt på Hertig karls alle. Blev trevligt bemött av Lisa, som var hjälpsam och tillgänglig. Läs mer
  • Reidar A skrev om Lisa Markström en del av SkandiaMäklarna Örebro

2019-02-02

Är nog mer van än vad hon tror Läs mer
  • Petra Å skrev om Lisa Markström en del av SkandiaMäklarna Örebro

2019-01-16

Ska köpa lägenhet centrala Örebro
    Lisa är / var trevlig kunnig och snabb att svara på frågor och väldigt tillmötesgående. Läs mer
  • Mike H
    Mike H skrev om Lisa Markström en del av SkandiaMäklarna Örebro

2019-01-09

We have signed an offer to purchase for the sale of our apartment in Örebro, Sweden.
    Lisa has been extremely professional in the way she has handled our sale thus far. She is always there to assist us and go the extra mile. I would have no hesitation in referring Lisa to any property owner or prospective buyer for the handling of their property affairs. Läs mer
  • Ulf G skrev om Lisa Markström en del av SkandiaMäklarna Örebro

2018-11-07

Lisa har hjälpt oss sälja våra föräldrars villa i Örebro och hon har sett till att vi fått alla den hjälp vi behövt för att genomföra försäljningen. Försäljningen har inte varit enkel eftersom huset är i stort behov av renovering vilket lett till tveksamheter hos spekulanterna men i slut ändan så hamnade buden på en nivå som var acceptabla för oss. Så jag är synnerligen nöjd med Lisa' så insats och rekommenderar henne varmt till andra kunder.

Mvh,

Ulf Grane Läs mer
  • Leif J skrev om Lisa Markström en del av SkandiaMäklarna Örebro

2018-11-07

Jag har sålt ett hus. Har haft en bra mäklare som verkligen ansträngt sig för att hjälpa mig.

Är mycket nöjd! Läs mer

Senaste försäljningarna