Lisa Markström

Lisa Markström

Lisa Markström är mäklare på SkandiaMäklarna Örebro

Lisa Markström har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 13 omdömen med ett betyg på 4.6. Lisa Markström har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

13 omdömen om Lisa Markström

Sedan starten hos Reco 2018
Ewa Mari G
Sålde sitt hus med hjälp av Lisa Markström en del av SkandiaMäklarna Örebro

Bra, snabbt, effektivt Vi köpte ett hus och sålde vårt genom henne.

Oscar W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Markström en del av SkandiaMäklarna Örebro

Fick hjälp av Lisa att sälja en 2 rok Från första mötet så hade hon svar på mina frågor och var ett bra stöd för mig både som säljare och köpare. Hon kontaktade mig kontinuerligt på mina villkor och gav mig den informationen jag behövde för att känna mig säker i affärerna.

Jan Peter S
Köpte sitt hus med hjälp av Lisa Markström en del av SkandiaMäklarna Örebro
Sticksjö

Trevlig glad och glad mäklare.........

Anna Helen Kristina V
Sålde sitt hus med hjälp av Lisa Markström en del av SkandiaMäklarna Örebro

Sålt min villa på landet. Mycket smidig affär. Bra bemötande

Malin Å
Köpte sitt hus med hjälp av Lisa Markström en del av SkandiaMäklarna Örebro

Köpt en enplansvilla, och säljer nu vår bostadsrätt tillsammans med Lisa. Professionellt, positivt och varmt bemötande. Härlig personlighet, går in med både hjärta och själ vilket känns bra när det är såpass stor och viktig affär man gör. Kontinuerlig återkoppling. Känns pålitlig och mycket seriös. Hittills har hon levt upp till våra förväntningar. Tack!

Dan A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Markström en del av SkandiaMäklarna Örebro

Träffade henne ca 45 min ,ganska svårt att bilda sig en uppfattning om en person på så kort tid men hon verkade engagerad och det är bra

Tiina P
Rynningeåsen

Köpt en bostadsrätt. Jag blev bemött av en kompetent, trevlig och tillmötesgående mäklare. Förväntningar på en bra mäklare är en som fixar en snabb/flexibel visning och snabb på återkoppling och det skötte hon på bästa sätt.

Peder O
Väster

Köpt en bostadsrätt på Hertig karls alle. Blev trevligt bemött av Lisa, som var hjälpsam och tillgänglig.

Reidar A
Skrev om Lisa Markström en del av SkandiaMäklarna Örebro

Är nog mer van än vad hon tror

Petra Å
Skrev om Lisa Markström en del av SkandiaMäklarna Örebro

Ska köpa lägenhet centrala Örebro Lisa är / var trevlig kunnig och snabb att svara på frågor och väldigt tillmötesgående.