Petra Nordvall

Petra Nordvall

Petra Nordvall är mäklare på SkandiaMäklarna Örebro

Petra Nordvall har varit registrerad mäklare sedan 1999-02. Petra Nordvall har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-01 och har fått 25 omdömen med ett betyg på 4.7. Petra Nordvall har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

25 omdömen om Petra Nordvall

Bengt-Olov Å
Björkhaga

Har sålt en villa. Hela försäljningsproceduren från första besöket till hjälp med att beräkna flyttskatten har fungerat utmärkt. Vi har haft bra och personlig kontakt och fått snabba svar på alla frågor som dykt upp.

Petra Å
Adolfsberg

Har sålt villa i Örebro Petra har fungerat jätte bra lyhörd, tydlig och lyhörd. Allt fungerade utmärkt

Lisa Sofia K
Sörby

Jag har sålt ett hus och är jättenöjd med hur Petra hanterat allt. Hon är tillgänglig, lugn, erfaren och professionell. Stor trygghet att ha som mäklare.

Magnus Å
Adolfsberg

Vi har sålt en villa i Adolfsberg Tydlig och engagerad

Helena M
Skrev om Petra Nordvall en del av SkandiaMäklarna Örebro

Petra är en mycket bra mäklare. Vi har anlitat henne vid flera försäljningar inom familjen och vi har varit mycket nöjda varje gång, så även denna.

Per Birger M
Skrev om Petra Nordvall en del av SkandiaMäklarna Örebro

Vi har använt oss av Petras tjänster för 5 gången. Det innebär att vi med säkerhet kan säga att vi är väldigt nöjda.

Lisbeth S
Skrev om Petra Nordvall en del av SkandiaMäklarna Örebro

Nöjda med bemötande och professionalitet hos Petra Nordvall.

Margit E
Skrev om Petra Nordvall en del av SkandiaMäklarna Örebro

Mycket bra bemötande, proffsigt och förtroendeingivande. Vi fick svar på våra frågor och bra tips. På fråga 2 är betyget 5.

Jonny K
Skrev om Petra Nordvall en del av SkandiaMäklarna Örebro

Mycket bra bemötande och noggrannhet vid kontraktsskrivande på kontoret och övrig info så allt till belåtenhet!

Karin Anna Helena F

Fick genast ett väldigt bra intryck av Petra Nordvall. Hon var lätt att prata med och jag blev lyssnad på och tycker, att hon skötte husaffären"på ett bra sätt rakt igenom. Känner mig mycket nöjd med Petra som mäklare.