Mäklare Örebro Örebro SkandiaMäklarna Örebro Victor Bothén
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2017-12 - 2018-11

Läs vad 93 kunder tycker om Victor Bothén

• Annica C köpte sitt hus med hjälp av Victor Bothén en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Västra Sund
    En extremt snabb och smidig affär! Läs mer
  • Ali S
    Ali S sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Bothén en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Mosås
    Sålt kedjehus via Victor

Blev bemött på bästa sätt 100%

Förväntade mig allt bra, och han lyckades bevisa det!

Fin och bra människa, duktig, kunnig, o har utmärkta kunskaper gällande mäklar branschen. Läs mer
  • Björn Tommy B sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Bothén en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Västra Sund
    Har sålt fristående villa på landsbygd.
    Victor har hela tiden bemött OS mycket professionellt och serviceminded. Han har HELT motsvarat, kanske till och med överträffat, våra förväntningar Läs mer
  • Mattias Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Bothén en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Centralt - väster
    Riktigt nöjd med Victor som mäklare vid försäljning av min lgh. rekommenderas 👌 Läs mer
  • Adam K köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Bothén en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Centralt - väster
    Köpt lägenhet. Viktigt att det är professionellt och seriöst. Tydligt och kommunikation som fungerade. Läs mer
  • Zozan B sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Bothén en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Slussen
    Bra bemötande och väldigt hjälpsam! Läs mer
  • Sven Gunnar Jimmy L sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Bothén en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Norra Bro
    Jag anlitade Victor för att sälja mitt hus efter en rekommendation, och jag är väldigt nöjd. Som säljare är jag glad över att Victor ser till både säljarens och köparens bästa, eftersom han på så sätt snabbt kan hitta en köpare som han vet skulle passa. Mitt hus såldes exempelvis redan två dagar efter att annonsen lades ut, och Victor hade träffat köparna vid några tillfällen tidigare.

Han är en mäklare som gillar sitt jobb och som känns genuint trevlig och charmig mot både köpare och säljare, och jag kommer absolut att anlita honom igen ifall jag ska sälja någon bostad i Örebro i framtiden. Läs mer
  • Per-Anders W sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Bothén en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Sörbyängen
    Victor har hjälpt mig att sälja två bostadsrätter och skötte bägge försäljningarna med bravur. Han har ett professionellt bemötande under hela processen gentemot säljare och köpare.

Om jag i framtiden ska sälja så finns det inga tveksamheter att åter igen väljer Victor Bothén. Läs mer
  • Maja N
    Maja N köpte sitt hus med hjälp av Victor Bothén en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Norra Bro
    Jag köpte ett hus där Victor var mäklare. Bemötandet var väldigt proffsigt. Victor förmedlar en stark trygghetskänsla vilket känns viktigt i en så stor affär. Utstickande är att han verkade arbeta hårt för att båda köpare och säljare skulle bli nöjda, inte "bara" för säljaren. Läs mer
  • Helena L sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Bothén en del av SkandiaMäklarna Örebro
    Sörbyängen
    Viktor hjälpte oss att sälja vår lägenhet! Han gjorde ett riktigt bra jobb och höll oss hela tiden uppdaterade om vad som hände. Proffisionell och alltid ett gott bemötande! Läs mer

Senaste försäljningarna

Nora