Victor Bothén

Victor Bothén

Victor Bothén är mäklare på SkandiaMäklarna Örebro

Victor Bothén har varit registrerad mäklare sedan 2009-08. Victor Bothén har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-01 och har fått 93 omdömen med ett betyg på 4.8. Victor Bothén har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

93 omdömen om Victor Bothén

Annica C
Köpte sitt hus med hjälp av Victor Bothén en del av SkandiaMäklarna Örebro
Västra Sund

En extremt snabb och smidig affär!

Ali S
Mosås

Sålt kedjehus via Victor Blev bemött på bästa sätt 100% Förväntade mig allt bra, och han lyckades bevisa det! Fin och bra människa, duktig, kunnig, o har utmärkta kunskaper gällande mäklar branschen.

Björn Tommy B
Sålde sitt hus med hjälp av Victor Bothén en del av SkandiaMäklarna Örebro
Västra Sund

Har sålt fristående villa på landsbygd. Victor har hela tiden bemött OS mycket professionellt och serviceminded. Han har HELT motsvarat, kanske till och med överträffat, våra förväntningar

Mattias Ö
Centralt - väster

Riktigt nöjd med Victor som mäklare vid försäljning av min lgh. rekommenderas 👌

Adam K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Bothén en del av SkandiaMäklarna Örebro
Centralt - väster

Köpt lägenhet. Viktigt att det är professionellt och seriöst. Tydligt och kommunikation som fungerade.

Zozan B
Slussen

Bra bemötande och väldigt hjälpsam!

Sven Gunnar Jimmy L
Sålde sitt hus med hjälp av Victor Bothén en del av SkandiaMäklarna Örebro
Norra Bro

Jag anlitade Victor för att sälja mitt hus efter en rekommendation, och jag är väldigt nöjd. Som säljare är jag glad över att Victor ser till både säljarens och köparens bästa, eftersom han på så sätt snabbt kan hitta en köpare som han vet skulle passa. Mitt hus såldes exempelvis redan två dagar efter att annonsen lades ut, och Victor hade träffat köparna vid några tillfällen tidigare. Han är en mäklare som gillar sitt jobb och som känns genuint trevlig och charmig mot både köpare och säljare, och jag kommer absolut...

Per-Anders W
Sörbyängen

Victor har hjälpt mig att sälja två bostadsrätter och skötte bägge försäljningarna med bravur. Han har ett professionellt bemötande under hela processen gentemot säljare och köpare. Om jag i framtiden ska sälja så finns det inga tveksamheter att åter igen väljer Victor Bothén.

Maja N
Köpte sitt hus med hjälp av Victor Bothén en del av SkandiaMäklarna Örebro
Norra Bro

Jag köpte ett hus där Victor var mäklare. Bemötandet var väldigt proffsigt. Victor förmedlar en stark trygghetskänsla vilket känns viktigt i en så stor affär. Utstickande är att han verkade arbeta hårt för att båda köpare och säljare skulle bli nöjda, inte "bara" för säljaren.

Helena L
Sörbyängen

Viktor hjälpte oss att sälja vår lägenhet! Han gjorde ett riktigt bra jobb och höll oss hela tiden uppdaterade om vad som hände. Proffisionell och alltid ett gott bemötande!