Åsa Johansson

Åsa Johansson

Åsa Johansson är mäklare på SkandiaMäklarna Täby

Åsa Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-05 och har fått 16 omdömen med ett betyg på 4.8. Åsa Johansson har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Vi har varit verksamma sedan 1980 och finns idag på 78 platser i landet. Vårt fina kontor är beläget vid Näsbypark Centrum i Täby. Vi känner väl till marknaden i Täby och har god insikt i vad som efterfrågas just nu. Vi är din lokala mäklare i Täby, Vi ger dig som köpare och säljare personlig service och engagemang.

16 omdömen om Åsa Johansson

Sedan starten hos Reco 2014
Cecilia D
Skrev om Åsa Johansson en del av SkandiaMäklarna Täby

Perfekt service och ett mycket professionellt genomförande av hela affären. Kunde inte vara mer nöjd.

Sigrun H
Skrev om Åsa Johansson en del av SkandiaMäklarna Täby

Åsa Johansson gav oss snabb flexibel service, var alltid tillgänglig för frågor och underlättade vårt bostadsköp. Hon lotsade oss igenom processen på ett professionellt och bra sätt.

Susann H
Skrev om Åsa Johansson en del av SkandiaMäklarna Täby

Super trevlig, kompetent och seriös! Skulle lätt anlita henne igen!

David D
Skrev om Åsa Johansson en del av SkandiaMäklarna Täby

Säker, ärlig, har kontroll och erfarenhet vilket ger trygghet och får affären att kännas bra.

Tomasz D
Skrev om Åsa Johansson en del av SkandiaMäklarna Täby

Utmärkt professionell hjälp med försäljning av fastigheter

Mattias B
Skrev om Åsa Johansson en del av SkandiaMäklarna Täby

Köpt hus via SkandiaMäklarna och upplever att vi fick en utmärkt service och med stort engagemang!

Henrik F
Skrev om Åsa Johansson en del av SkandiaMäklarna Täby

Åsa var proffsig hela vägen från första mötet (värderingen) till avslut och all däremellan. Hon skapar en trygghet både för säljare och köpare. Jag kan varmt rekommendera Åsa.

Agneta N
Skrev om Åsa Johansson en del av SkandiaMäklarna Täby

Vi har köpt en lägenhet med hjälp av Åsa Johansson. Hon skötte köpet mycket professionellt, samt bemötandet var mycket positivt och personligt.

Yunhua X
Skrev om Åsa Johansson en del av SkandiaMäklarna Täby

Utmärkt arbete med försäljning av huset i vallatorp. Åsa är mycket professionell och duktig.

Anders T
Skrev om Åsa Johansson en del av SkandiaMäklarna Täby

Jag fick ett positivt och professionellt bemötande vid försäljning av min lägenhet i Täby.