Maria Jansson

Maria Jansson

Maria Jansson är mäklare på SkandiaMäklarna Täby

Maria Jansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-02 och har fått 42 omdömen med ett betyg på 4.9. Maria Jansson har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Vi har varit verksamma sedan 1980 och finns idag på 78 platser i landet. Vårt fina kontor är beläget vid Näsbypark Centrum i Täby. Vi känner väl till marknaden i Täby och har god insikt i vad som efterfrågas just nu. Vi är din lokala mäklare i Täby, Vi ger dig som köpare och säljare personlig service och engagemang.

42 omdömen om Maria Jansson

Sedan starten hos Reco 2014
Sven Erik W
Skrev om Maria Jansson en del av SkandiaMäklarna Täby

Maria är mycket proffsig och ambitiös. Jag har stött på många mäklare som varit direkt lata , ointresserade och tämligen veka försäljare och har därför en något skamfilad bild av mäklargebitet. Men Maria representerar inte alls mina fördomar, precis tvärtom faktiskt. Hon gjorde allt vi kunde förvänta oss och en bit utöver det. Kan varmt rekommenderas

Sara M
Skrev om Maria Jansson en del av SkandiaMäklarna Täby

Maria är väldigt proffsig, kunnig och lyhörd. Hon har tagit hand om oss på bästa sätt. Alltid tillgänglig och idérik. Jag kan starkt rekommendera Maria.

Elisabet S
Skrev om Maria Jansson en del av SkandiaMäklarna Täby

Maria är och har varit både proffisionell, trevlig och hjälpsam. Skulle jag sälja igen i framtiden skulle jag absolut vilja ha henne som mäklare och rekomenderar henne till alla som behöver en mäklare. Mycket bra att ha och göra med och duktig säljare!

Tobias K
Skrev om Maria Jansson en del av SkandiaMäklarna Täby

Lagt ner tid och mycket jobb, på att få vårt köp samt vår försäljning att bli så bra som möjligt. Varit flexibel och ställt upp, då vi inte kunnat närvara vid t ex besiktning. Det känns som om hon genuint haft vårt bästa i tankarna. Vi är mycket nöjda.

Pedram S
Skrev om Maria Jansson en del av SkandiaMäklarna Täby

Jättebra .. Vi tackar Maria för ett toppenjobb. Hon var väldigt hjälpsam , kunnig och ärlig . Stor tack,

Anna H
Skrev om Maria Jansson en del av SkandiaMäklarna Täby

Precis det bemötande en köper önskar!

Britt H
Skrev om Maria Jansson en del av SkandiaMäklarna Täby

Mycket trevligt bemötande. Den bästa mäklare jag mött. Maria har varit mycket snabb i att uppfatta speciella krav med beroende på min höga ålder och vissa förflyttningssvårigheter. Det var länge sedan jag senast flyttade. Redan efter vårt första sammanträffande började jag tro på att försäljningen skulle lyckas. Fotografering av lägenhet, visning och budgivning har skötts mycket smidigt av Maria. Jag kunde hela tiden (24 mars till 28 maj) tryggt lita på Marias omdöme och erfarenhet. Allt har funkat bra. Högsta betyg, (med spets, plus eller VVG)?

Joakim W
Skrev om Maria Jansson en del av SkandiaMäklarna Täby

En mycket trevlig kvinna som förstår vad kunden vill och gör efter det.

constance n
Skrev om Maria Jansson en del av SkandiaMäklarna Täby

Maria är professionell och har ett vänligt och behagligt sätt, alla kontakt med henne har varit mycket positiv.

Neil F
Skrev om Maria Jansson en del av SkandiaMäklarna Täby

Maria is a very professional Estate agent, Quick to react And open and straight forward. Kindest Regards, Neil Fossett. A satisfied customer!