Kristina Guven

Kristina Guven

Kristina Guven är mäklare på SkandiaMäklarna Upplands Väsby

Kristina Guven har varit registrerad mäklare sedan 2009-03. Kristina Guven har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-05 och har fått 55 omdömen med ett betyg på 4.8. Kristina Guven har haft 17 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

55 omdömen om Kristina Guven

Sedan starten hos Reco 2021
Simon H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Kristina Guven en del av SkandiaMäklarna Upplands Väsby
Södertil/ Munkholmen

Lugn, trevlig och kommunikativ. Fick snabbt ett högt förtroende för henne, såg inom kort att hon skulle passa bra som förmedlare av min bostad. För mig är mäklarens insats minst lika viktig (om inte viktigast) som annons, text och bilder. Tack Kristina!

Annika Maria T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Kristina Guven en del av SkandiaMäklarna Upplands Väsby
Centrala Väsby

Tillmötesgående, trevligt bemötande och bra kommunikation

Catherine R
Bollstanäs

Fick super bra rekommendationer inte bara från vänner utan från tidigare grannar också. Kändes tryggt och bra redan från första samtalet vi hade. Lyhörd, engagerad, ärlig och uppdateringen alltid på topp. Super nöjd med Kristina och kan varmt rekommendera henne.

Mikael F
Centrala Väsby

Väldigt kunnig och hade en väl utarbetad process/plan. Jag upplevde aldrig några problem alls, allt gick väldigt bra.

Sten T
Centrala Väsby

Snabbt, trevligt & effektivt bemötande.

Arvid D
Köpte sitt hus med hjälp av Kristina Guven en del av SkandiaMäklarna Upplands Väsby
Bollstanäs

Kristina Guven was really helpful, helping us out with our first purchase of our home. We really appreciate her help. I highly recommend Kristina Guven and Skandia Mäklarna.

Svar från Kristina Guven

Thank you for your kind words and welcome to Upplands Väsby. :-)

Carola A
Odenslunda

Lyhörd och bemötande på min önskan och kontaktar mig direkt om det är något . Jag känner mig väldigt nöjd 😄

Sol Elisabeth S
Centrala Väsby

Kan starkt rekommendera Kristina, lättillgänglig och agerar snabbt. Ihärdig och ser till att få jobbet gjort!

Svar från Kristina Guven

Tack snälla Sol för ditt fina omdöme :)) Det har varit kul att ha dig som säljare:)

Richard E
Centrala Väsby

Lugn och pedagogisk för oss säljare. Känns som en trygg hand genom hela försäljningen. Var även öppen för förslag och känns som hon satte oss som första kund.

Svar från Kristina Guven

Tack för ditt fina omdöme och tålamodet med marknaden. Till slut blev det över förväntan :)

Marjatta H
Centrala Väsby

Det har varit bra samarbete, bra kommunikation och bra info hela vägen tills lägenheten blev såld! Mitt betyg Exceptionellt, det gick inte att klicka där uppe på betyg.

Svar från Kristina Guven

Tack snälla och detsamma. Tak för ert förtroende att få hjälpa till att förmedla bostaden.