Lars Steneryd

Lars Steneryd

Lars Steneryd är mäklare på SkandiaMäklarna Upplands Väsby

Lars Steneryd har varit registrerad mäklare sedan 2013-05. Lars Steneryd har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-05 och har fått 90 omdömen med ett betyg på 4.9. Lars Steneryd har haft 42 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

90 omdömen om Lars Steneryd

Sedan starten hos Reco 2021
Sebastian Edenberg S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Steneryd en del av SkandiaMäklarna Upplands Väsby
Centralt/Folkparksområdet

Lars har varit tillgänglig och trevlig genom hela säljprocessen. Han blandade in mig i alla steg vilket gjorde att det hela kändes tryggt för mig som säljare. Ska du sälja din bostad rekommenderar jag starkt att du tar kontakt med Lars!

Elionor Louise Marianne J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Steneryd en del av SkandiaMäklarna Upplands Väsby
Centralt/Folkparksområdet

En utav de trevligaste mäklarna jag träffat!

Iskender Yilmaz E
Runby

Lars är en fantastisk mäklare! Bra service, tillgänglighet och affärsmässig.

Kevin B
Runby

Lars är en toppen mäklare! Flexibel, kunnig och trevlig. 11/10 ja är super nöjd.

Helena Olivia S
Runby

Lars är ett riktigt proffs! Det kändes mycket tryggt att sälja med Lars som mäklare. Han höll oss involverade under hela processen och vi uppskattade hans råd och idéer för att få bostaden såld, utan de hade försäljningsprocessen kanske blivit utdragen. 10 av 10

Tiina V
Runby

Lars var en toppen mäklare! Han var lättsam att ha att göra med, 100% engagerad glad och inte stressad. Han hade tid för oss och kunde svara på våra frågor vi hade. Innan vi träffade Lars så hade vi haft kontakt med andra mäklare från Väsby som inte alls känt rätt. Lars kändes alltså rätt för oss! 🥳😃

Peter T
Eds Allé/Runby

Lars gjorde ett jättebra jobb. Var engagerad och mån om att hitta bra lösningar för hela vår affär.

Camilla B
Eds Allé/Runby

Lyssnar in kundens behov och har en förståelse. Skapar bra möten mellan säljare och köpare. Tar sig tid och har en hög tillgänglighet

Christiane B
Eds Allé/Runby

Lars var jättetrevlig, man kände sig i trygga händer, proffesionellt bemött. Han är kommunikativ och hör av sej så fort det rör sig i vårt ärende både per mejl och telefon. Han är påläst och ärlig. Ett sant nöje att göra affärer med Lars :)

Valentino Antonio V
Smedby

Blev bra bemött av mäklaren. Allt gick snabbt och smidigt och mäklaren var väldigt flexibel. Väldigt bra och trevlig mäklare.