Mikael Blom

Mikael Blom

Mikael Blom är mäklare på SkandiaMäklarna Uppsala

Mikael Blom har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Mikael Blom har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-09 och har fått 21 omdömen med ett betyg på 4.9. Mikael Blom har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

21 omdömen om Mikael Blom

Sedan starten hos Reco 2018
Emelie S
Ulleråker

Mikael Blom sålde vår lägenhet och kunde inte ha gjort ett bättre jobb! Vi är så nöjda! Redan vid första mötet fick vi fullt förtroende för honom. Han har genom hela processen varit otroligt engagerad och hjälpsam. Det har känts tryggt att ha honom under den här tiden, så professionell och vänlig! Kunde inte ha blivit bättre! Tusen tack för allt!

Eva H
Gränby

Har sålt en 3 1/2 på Blixtgatan . Mikael var kompetent seriös otroligt trevlig Mycket god medmänniska. Mikael levde verkligen upp till mina förväntningar. Kommer verkligen att rekommendera Mikael som mäklare. Kan nog inte bli bättre.

Simon M
Köpte sitt hus med hjälp av Mikael Blom en del av SkandiaMäklarna Uppsala
Uppsala Näs

Trevlig och hjälpsam. Väldigt engagerad.

Svar från Mikael Blom

Tack för det Simon och stort grattis med ert nya hem!

Christian N
Salabacke

Smidig, väldigt lyhörd och tålmodig.

Svar från Mikael Blom

Tack Christian! Väldigt roligt att vi till slut fick resultat - man ska aldrig ge upp :)

Marie S
Luthagen

Engagerad och håller dig uppdaterad

Josefine S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Blom en del av SkandiaMäklarna Uppsala
Luthagen

Bra och tillmötesgående mäklare. Bra på att lösa önskemål.

Maria L
Främre Luthagen

Sålde en etta i Luthagen. Mikael var genom hela processen (som inte var så lång, för han fick till en snabb och bra affär) mycket proffsig. Framför allt var han tillgänglig. Han såg till att hålla en uppdaterad, han svarade snabbt på frågor och han var även snabb på att höra av sig till spekulanter när de skickat in en intresseanmälning. Jag kan varmt rekommendera Mikael som mäklare!

Svar från Mikael Blom

Tusen tack, Maria! Så kul att ni är nöjda och att det blev en bra affär!

Marie Å
Skrev om Mikael Blom en del av SkandiaMäklarna Uppsala

Mikael hjälpte mig att hitta mitt nya boende på ett proaktivt sätt. Han fick snabbt en känsla för vad jag letade efter och utan honom hade jag kanske letat ännu. Trevligt och avspänt bemötande.

Mikael B gillar detta
Dennis W
Skrev om Mikael Blom en del av SkandiaMäklarna Uppsala

Proffesionell från början till slut. Mikael är en lugn och trygg mäklare som alltid ser till säljaren samt köparens bästa. Det viktigaste för mig va att ha en bra kommunikation och en snabb återkoppling. Oerhört imponerad över Mikael och SkandiaMäklarna Uppsala. Jag kan varmt rekommendera Mikael!

Mikael B gillar detta
Svar från Mikael Blom

Tusen tack för värmande ord, Dennis! Ser fram emot att träffas igen på tillträdet snart :)

Piero O
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Blom en del av SkandiaMäklarna Uppsala
Eriksberg

Great deal on an apartment. Great experience with Mikael which was well informed and always available.

Svar från Mikael Blom

Very happy to help you find your new home, Piero! Hope you and Claudia will be very happy there! Br Mikael