Mäklare Uppsala Uppsala SkandiaMäklarna Uppsala Mikael Blom
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2017-12 - 2018-11

Läs vad 14 kunder tycker om Mikael Blom

• Marie Å skrev om Mikael Blom en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    Mikael hjälpte mig att hitta mitt nya boende på ett proaktivt sätt. Han fick snabbt en känsla för vad jag letade efter och utan honom hade jag kanske letat ännu. Trevligt och avspänt bemötande. Läs mer
  • Dennis W skrev om Mikael Blom en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    Proffesionell från början till slut.
    Mikael är en lugn och trygg mäklare som alltid ser till säljaren samt köparens bästa.
    Det viktigaste för mig va att ha en bra kommunikation och en snabb återkoppling.
    Oerhört imponerad över Mikael och SkandiaMäklarna Uppsala.
    Jag kan varmt rekommendera Mikael! Läs mer
  • Piero O
    Piero O skrev om Mikael Blom en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    Great deal on an apartment. Great experience with Mikael which was well informed and always available. Läs mer
  • Emma G
    Emma G köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Blom en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    48m²
    Fålhagen
    Såg lägenheten till salu Lördag kväll, fick se visning Söndag morgon, köpet klart måndag kväll- väldigt proffsigt!
    Mycket nöjd.

Mvh,

Emma Gustafsson Läs mer
  • Anna V sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Blom en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    5:a
    128.5m²
    Luthagen
    Effektiv, trevlig och tillmötesgående. Läs mer
  • Ellinor L sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Blom en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    1:a
    32.3m²
    Luthagen
    Jag sålde en bostadsrätt, en etta. Mäklaren var oerhört tillmötesgående, snabb och presenterade ett bra och välformulerat prospekt. Jag ville sälja snabbt och det gick verkligen undan. Mäklaren var flexibel och gick att nå sena kvällar för frågor. Överlag en väldigt bra försäljning. Läs mer
  • Marcus Å
    Marcus Å köpte sitt hus med hjälp av Mikael Blom en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    95m²
    Heby
    Bra säljare och en trevlig människa Läs mer
  • Fanny L
    Fanny L sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Blom en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    59m²
    Löten
    Jag har sålt min bostadsrätt med hjälp av Mikael, han överträffade alla mina förväntningar av en mäklare. Han engagerade sig till 110% och hjälpte mig med allt som hade med försäljningen att göra men även i mitt kommande köp av bostad. Han delade med sig av alla sina erfarenheter för att jag skulle förstå bättre och förklarade allt i enkla steg. Han fanns alltid tillgänglig för att svara på mina frågor. En mäklare som jag varmt rekommenderar till alla som ska sälja sin bostad. Läs mer
  • Mikael A köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Blom en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    3:a
    64m²
    Eriksberg
    Man blev väl bemött. Han var saklig, koncis, informativ. Har inget att klaga på. Hela proceduren kändes trygg. Jag är mycket nöjd. Tack för mig. Läs mer
  • Amanda L sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Blom en del av SkandiaMäklarna Uppsala
    48m²
    Fålhagen
    Trevlig, kompetent och kämpar hårt för att göra kunden nöjd! Läs mer

Senaste försäljningarna

4:a