Karin Sahlin

Karin Sahlin

Karin Sahlin är mäklare på SkandiaMäklarna Vasastan

Karin Sahlin har varit registrerad mäklare sedan 2002-04. Karin Sahlin har varit aktiv på Reco.se sedan 2013-09 och har fått 25 omdömen med ett betyg på 4.6. Karin Sahlin har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Vi har varit verksamma i Vasastan sedan 1992 och har flyttat till nya lokaler invid Odenplan.

Vår ambition är att vara den ledande kvalitetsmäklaren. Vi arbetar hårt för att Du ska känna full trygghet genom hela Din bostadsaffär och att vi genom vår lokalkännedom, kompetens och erfarenhet ska ge Dig en mäklartjänst med god kvalité.

Fråga oss gärna om vår säljargaranti och unika arbetsmetod. Vi har samarbetspartners, som noga är utvalda, inom bank/finans, försäkring, städ, flytt m.m.

Vill Du veta mer om hur vi arbetar kommer vi gärna hem till Dig för en diskussion kring Ditt boende även om Du inte ska sälja just nu.

25 omdömen om Karin Sahlin

Sedan starten hos Reco 2013
johan O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Sahlin en del av SkandiaMäklarna Vasastan
Vasastan - Röda Bergen

Proffsig och rak! Inga konstigheter!

Jan-Erik B

Valhallavägen 80A såldes med ett belopp jag aldrig drömt om. Klara och tydliga dialoger till en okunnig säljare. Karin är en dam som inte ger sig och tycks arbeta när vi andra sover. Min favoritmäklare bland de 5 jag anlitat.

Karin S gillar detta
Sofia B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Karin Sahlin en del av SkandiaMäklarna Vasastan
Vasastan

Jag har köpt lägenhet genom SkandiaMäklarna och Karin Sahlin. Jag har blivit väldigt bra bemött och hela köpprocessen har gått väldigt smidigt och lätt. Rekommenderar varmt!

Svar från Karin Sahlin

Tack Sofia, Hoppas du kommer att trivas bra i din härliga lägenhet! Med vänlig hälsning Karin Sahlin SkandiaMäklarna

Marie W
Skrev om Karin Sahlin en del av SkandiaMäklarna Vasastan

Vi köpte en lägenhet som Karin Sahlin förmedlade på ett trevligt o professionellt sätt. Vi valde därför att hon skulle få sälja vår lägenhet. Obs. Vi har varit aktiva mäklare i 26 resp 35 år och har många kollegor som gärna ville sälja vår lägenhet. Vi rekommenderar gärna henne till andra säljare och köpare.

Anders H
Skrev om Karin Sahlin en del av SkandiaMäklarna Vasastan

Karin är lättsam och trevlig att ha och göra med. Hon är professionell, kunnig och tog hand om allt från ax till limpa i samband med min lägenhetsförsäljning.

Per A
Skrev om Karin Sahlin en del av SkandiaMäklarna Vasastan

Mycket professionell, motsvarade mycket väl mina förväntningar.

Annika S
Skrev om Karin Sahlin en del av SkandiaMäklarna Vasastan

Enkelt, tillmötesgående, tillgänglig och lyhörd.

Theresa W

Engagerad flexibel och proffsig

Helen S
Skrev om Karin Sahlin en del av SkandiaMäklarna Vasastan

Snabb, snabbtänkt, insatt, effektiv.

Susanna R
Skrev om Karin Sahlin en del av SkandiaMäklarna Vasastan

Engagerad, uthållig och aldrig rädd för besvär.