Alla kategorier Konferens Stockholms län Österåker Skåvsjöholm AB

Skåvsjöholm AB

Skåvsjöholmsvägen 30, 184 94 Åkersberga — Visa karta

För att ett möte, konferens eller kick off ska bli lyckat måste man trivas. Då är atmosfären och miljön lika viktiga som maten, tekniken, rummen och aktiviteterna. Och när allt fungerar och hänger ihop blir upplevelsen komplett.
Steninge Allé 111, 19591, MÄRSTA
Steningevik
Gunilla A:
Jag sitter som beställare av konferenser men är även ute på kurserna. Vi har varit på Steningevik i över 10 år och har bara positiva erfaren...

Läs vad 4 kunder tycker om Skåvsjöholm AB

• Robert S
    Robert S skrev om Skåvsjöholm AB
  • Carin S
    Carin S skrev om Skåvsjöholm AB
  • Anette K
    Anette K skrev om Skåvsjöholm AB
    Jag har ingen aning om det som Minna S skriver stämmer. Dock har vårt företag varit i kontakt med Skåvsjöholm och de har helt uppenbart inte har koll. När man dessutom ser sig själv som ofelbar så blir det ganska ruggigt. Verkar vara en märklig etik och moral som härskar. Gå in på flashback.se och sök på Skåvsjöholm så finns det en hel del intressant att läsa.
  • Minna S
    Minna S skrev om Skåvsjöholm AB
    Tyvärr var bemötandet på Skåvsjöholm inte speciellt proffsigt. Man har en känsla av att ingen vet vad den andra gör och det är lätt att försöka snacka bort klagomål istället för att agera. Kursgården ligger fint på ett bra avs¨ånd från Stockholm, men man önskar att personalen hade haft lite känsla för renhet att hålla ordning. Alltid gammal disk och skräp överallt. Till slut kan man väl säga att det är en fin kursgård men om du vill ha bra "software" också så finns det nog andra alternativ i närheten som passar bättre.
    Anette K gillar detta

Skåvsjöholmsvägen 30, 184 94 Åkersberga