SkinDoc

SkinDoc

Ring 08-550 035 70 www.skindoc.se
3.5

Hudläkare i Stockholm utan remiss. Kirurgi, botox, kemisk peeling, laserbehandling m.fl. tekniker för att hjälpa Dig. Professionell bedömning och borttagning av födelsemärken, åldersvårtor och oönskade hudförändringar. Ärr och akne-ärr åtgärdas.

11 omdömen om SkinDoc

Gus W
Skrev om SkinDoc

Bra bemötande från receptionen till läkare, fick en grundlig undersökning. Dom tog ett bort en bit för att skicka på analys. Fick svar efter 2-3 veckor att det var ofarligt. Kontentan är att jag är väldigt nöjd med besöket och kan verkligen rekommendera skindoc.

Camilla W
Skrev om SkinDoc

Proffsig personal från kundmottagning till läkare:-) Trevliga lokaler,rent och fint !

Henrik Petteri P

Gick in och hoppades på att jag skulle få hjälp med min hud och acne. Läkaren verkade vara påverkad, han kunde inte sitta still och hans käke gick till höger och vänster hela tiden. Han gav bisarra råd. Jag har oljig och torr hud, han rekommenderade mig att sluta tvätta ansiktet helt? När jag frågade om kost så sa han att det inte finns någon studie i hela världen som bevisar att ens kost påverkar huden så jag kan äta hur mycket choklad som jag vill utan att bry mig. Gick därifrån utan något läkemedel eller råd förutom att jag skulle sluta tvätta mig..

Hans-Christian W

Blev avvisad på ett. oerhört otrevligt sätt trots att jag blivit remitterad dit. Det värsta bemötandet jag någonsin upplevt!

MARGIT B
Skrev om SkinDoc

Jag har äntligen fått hjälp med min rosacea och akne som vårdcentralen inte kunde hjälpa mig att bli av med den är numera borta och mitt ansikte har blivit så fin. Professionellt och trevligt bemötande av bästa Ingvar Lengstam. Kan varmt rekommendera denna klinik.

ANDREA R
Skrev om SkinDoc

Sökte vård för akne i ansiktet efter att ha gått på allt möjligt från vårdcentralen som inte har fungerat. Efter bara 2 månader på medicinen var jag aknefri, nu avslutar jag kuren efter ca 8 månader och har bättre hy än någonsin. Så nöjd att jag fick remiss hit! Trevlig personal hela vägen.

Madeleine S

Fick hjälp med rosacea som andra hudläkare bedömt ej vara möjlig att behandla - den är numera borta. Professionellt och trevligt bemötande - tack bästa Ingvar för hjälpen.

Ulrika E
Skrev om SkinDoc

I dag har jag tagit bort ett troligt basaliom (hudcancer) hos SkinDoc. Bra bemötande. Var på konsultation för knappt två månader sedan. Gjorde operationen i dag. Skicklig personal, som kändes att de visste vad de gjorde och kunde förklara alla steg. Stygnen tar jag bort i nästa vecka.

Staffan E
Skrev om SkinDoc

Mkt professionellt och trevligt bemötande av kompetent hudläkare. Var där för godartad hudförändring men de tittade på alla hudkrämpor i farten. Gick snabbt att få tid efter remiss från husläkare. Flera bekanta och släktingar har samma mkt goda erfarenhet av läkarna på denna klinik. En bekant mez misstänkt hudcancer fick tid samma dag!

Angelica E
Skrev om SkinDoc

Otrevliga, oproffsiga. Kan inte sina mediciner vad som är biverkningar och har noll förståelse när man säger hur man mått och han tycker det är något som är kopplat till en själv. Efter ha ätit roccutan och blev helt deppig och galet mycket biverkningar även efteråt. Fick dessutom ety så himla fult ärr efter ha tagit bort ett litet födelsemärke på armen, Gustav som gjorde det fick dessutom för sig att han behövande göra två gånger. Det såg ut som ett skotthål i armen efteråt. Efter en ytlig prick på 2mm. Andra läkare...

Stefan K
Skrev om SkinDoc

Fick remiss av min VC i Danderyd pga större hudföräbdring i ansiktet ca 2*2 cm som blödde o kliade.. Efter ca 2 mån väntetid fick jag tid. Ej särskilt trevligt bemötande . Satt i ett mkt rörigt fullproppat väntrum ca 30 minuter innan jag blev uppropad. En mkt pratglad läkare redogjorde för sin långa erfarenhet och att detta hade de inte tid att operera (åldersvårta som de mkt nedvärderande kallar detta) men om jag betalade ca 3800:- privat var det inga problem tydligen. Min åsikt om klåda och störande födelsemärke i ansiktet...