SkinDoc

Svärdvägen 11, 182 33 Danderyd — Visa karta

Hudläkare i Stockholm utan remiss. Kirurgi, botox, kemisk peeling, laserbehandling m.fl. tekniker för att hjälpa Dig. Professionell bedömning och borttagning av födelsemärken, åldersvårtor och oönskade hudförändringar. Ärr och akne-ärr åtgärdas.

Läs vad 2 kunder tycker om SkinDoc

• Angelica E
    Angelica E skrev om SkinDoc
    Otrevliga, oproffsiga.
    Kan inte sina mediciner vad som är biverkningar och har noll förståelse när man säger hur man mått och han tycker det är något som är kopplat till en själv. Efter ha ätit roccutan och blev helt deppig och galet mycket biverkningar även efteråt.
    Fick dessutom ety så himla fult ärr efter ha tagit bort ett litet födelsemärke på armen, Gustav som gjorde det fick dessutom för sig att han behövande göra två gånger. Det såg ut som ett skotthål i armen efteråt. Efter en ytlig prick på 2mm. Andra läkare sa det var det sämsta dom sett.
    Jag kom tillbaka efter 1,5 år för att be att få någon form av undersökning då kroppen tog stryk men han dumförklarar mig och hånler att söka till annan vård efter han mer eller mindre påpekar att jag verkar vara en deppig person. Jag är i shock vilket dålig läkare han är. Nu har Sophiahemmet med proffs hjälpt mig istället. Läs mer
  • Stefan K
    Stefan K skrev om SkinDoc
    Fick remiss av min VC i Danderyd pga större hudföräbdring i ansiktet ca 2*2 cm som blödde o kliade.. Efter ca 2 mån väntetid fick jag tid. Ej särskilt trevligt bemötande . Satt i ett mkt rörigt fullproppat väntrum ca 30 minuter innan jag blev uppropad. En mkt pratglad läkare redogjorde för sin långa erfarenhet och att detta hade de inte tid att operera (åldersvårta som de mkt nedvärderande kallar detta) men om jag betalade ca 3800:- privat var det inga problem tydligen. Min åsikt om klåda och störande födelsemärke i ansiktet brydde man sig inte om. Detta var mitt absolut sämsta besök någonsin i vården och skamligt att de har landstingsavtal när de vill syssla med skönhetskirurgi vilket ju är helt uppenbart ! Dessa remisser kostar landstinget stora pengar som plöjs ned i företag som sen inte utför någon vård till patienten som kostar företaget pengar utan detta skall patienten då ändå betala för själv! Läs mer