SkinDoc

Svärdvägen 11, 182 33 Danderyd — Visa karta

Hudläkare i Stockholm utan remiss. Kirurgi, botox, kemisk peeling, laserbehandling m.fl. tekniker för att hjälpa Dig. Professionell bedömning och borttagning av födelsemärken, åldersvårtor och oönskade hudförändringar. Ärr och akne-ärr åtgärdas.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 1 kund tycker om SkinDoc

• Stefan K
    Stefan K skrev om SkinDoc
    Fick remiss av min VC i Danderyd pga större hudföräbdring i ansiktet ca 2*2 cm som blödde o kliade.. Efter ca 2 mån väntetid fick jag tid. Ej särskilt trevligt bemötande . Satt i ett mkt rörigt fullproppat väntrum ca 30 minuter innan jag blev uppropad. En mkt pratglad läkare redogjorde för sin långa erfarenhet och att detta hade de inte tid att operera (åldersvårta som de mkt nedvärderande kallar detta) men om jag betalade ca 3800:- privat var det inga problem tydligen. Min åsikt om klåda och störande födelsemärke i ansiktet brydde man sig inte om. Detta var mitt absolut sämsta besök någonsin i vården och skamligt att de har landstingsavtal när de vill syssla med skönhetskirurgi vilket ju är helt uppenbart ! Dessa remisser kostar landstinget stora pengar som plöjs ned i företag som sen inte utför någon vård till patienten som kostar företaget pengar utan detta skall patienten då ändå betala för själv!

Svärdvägen 11, 182 33 Danderyd