Slagthuset i Malmö AB

1.8

5 omdömen om Slagthuset i Malmö AB

Fredrik L
Skrev om Slagthuset i Malmö AB

Gött ställe med massa olika folk, alltid. Lagom dyrt och lagom bra. Känns skönt när man är där inne. Har inte varit på så många bättre ställe..

Kerstin A
Skrev om Slagthuset i Malmö AB

Slagthuset, stället för dig där det ytliga gäller. Men, det ska understrykas jag gillar slagthuset av den anlednigen att det är stort, stora dans ställen vilket uppskattas av mig. Du slipper trängas med andra och här blir aldrig varmt. Även föreläsningsmässigt har de bra lokaler, men åter till själva nattklubben där jag endast kan lyfta fram en gång som var kul och det var för några år sedan då de hade tema, en beachvolleyhörna med sand, en sminkhörna, det delades ut allt möjligt från glass till mössor sedan hade de satsat...

Johanna L gillar detta
Andreas N
Skrev om Slagthuset i Malmö AB

Norra Europas största nattklubb har sett sina glansdagar! Stengolv är inte skönt att dansa på och de har Malmös sämsta ljudsystem och otrevligast vakter.

Johanna L
Skrev om Slagthuset i Malmö AB

En nattklubb som lever upp till namnet "Slagthuset" är en köttmarknad. Lokal/ytmässigt skulle jag tro att detta är ett av Malmös största uteställen (säger ej populärast). Finns olika dansgolv med musik för de flesta smaker. Finns flertalet barer, men man du får vara beredd att "vässa" armbågarna för att komma fram. Stället ser fint ut för ögat de första timmarna. Sen är tar smuts, krossat glas och spyor över. Tror ej jag behöver påpeka tydligare att detta ej är ett ställe jag varmt rekomenderar ;) Blir "1/5 recos". Ännu en gång, minus finns ej.

Kerstin A och Kerstin A gillar detta
Anya L
Skrev om Slagthuset i Malmö AB

Hade man kunnat ge en nolla är detta det enda företaget i sverige som förtjänar det. Detta främst p.g.a vakterna som igår släpade ut mig för att en annan tjej gav sig på mig. P.g.a vakterna har jag blåmärken på hela armen och trots att jag skrek att de skadade mig släppte de inte taget. De slängde ut mig och jag fick inte ens tillbaka min jacka utan fick gå hem i linne. När min kompis skulle få ut min jacka sa de att det inte var deras problem. Fyfan för vakter som skadar folk!