Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Södermalm Långholmen Slick Outdoor

Slick Outdoor

Alstaviksvägen 11B, 117 33 Stockholm — Visa karta

Vi är ett svenskt företag som ägnar oss åt högkvalitativa utemöbler från Italien och Schweiz med försäljning i Skandinavien. Vi har valt att satsa på underhållsfria möbler av hög kvalitet, snygg design och smarta funktioner.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 2 kunder tycker om Slick Outdoor

• Sandra P
    Sandra P skrev om Slick Outdoor
    Snart är våren här och det mest självklara på min balkong kommer vara utemöbler från Slick Outdoor. Högkvalitativa utemöbler i ett komplett sortiment av solstolar, solsängar, bord och stolar. Med hög kvalitet, snygg design och smarta funktioner tilltalar Slick Outdoors sortiment mig perfekt. Att dem dessutom finns i härliga färgstarka färger är ytterligare ett plus i kanten.
  • Samuel H
    Samuel H skrev om Slick Outdoor
    Jag vill rekommendera Slick Outdoor.

Det är ett svenskt företag som ägnar oss åt högkvalitativa utemöbler från Italien och Schweiz med försäljning i Skandinavien. Utemöblerna är designade för att kunna användas dagligen i många olika sammanhang. Du som kund kan förvänta dig hög kvalitet, snygg design och smarta funktioner.

Så för dig som vill ha nya färgklickar i trädgården eller på balkongen besök www.slick.se för inspiration.

Jag jobbar på företaget Walk On Water Creation och ett av våra koncept är Slick Outdoor, det andra är Walk on Water med egendesignade accessoarer.

Alstaviksvägen 11B, 117 33 Stockholm