Slick Outdoor

Slick Outdoor

Ring 08-702 07 80 www.slick.se

Vi är ett svenskt företag som ägnar oss åt högkvalitativa utemöbler från Italien och Schweiz med försäljning i Skandinavien. Vi har valt att satsa på underhållsfria möbler av hög kvalitet, snygg design och smarta funktioner.

2 omdömen om Slick Outdoor

Sandra P
Skrev om Slick Outdoor

Snart är våren här och det mest självklara på min balkong kommer vara utemöbler från Slick Outdoor. Högkvalitativa utemöbler i ett komplett sortiment av solstolar, solsängar, bord och stolar. Med hög kvalitet, snygg design och smarta funktioner tilltalar Slick Outdoors sortiment mig perfekt. Att dem dessutom finns i härliga färgstarka färger är ytterligare ett plus i kanten.

Folkhemmet
4.2/5 i betyg av 371 omdömen 4.2 av 371 omdömen

Fick bra service av personalen i butik! Leveransen kom fortare än tänkt.

Samuel H
Skrev om Slick Outdoor

Jag vill rekommendera Slick Outdoor. Det är ett svenskt företag som ägnar oss åt högkvalitativa utemöbler från Italien och Schweiz med försäljning i Skandinavien. Utemöblerna är designade för att kunna användas dagligen i många olika sammanhang. Du som kund kan förvänta dig hög kvalitet, snygg design och smarta funktioner. Så för dig som vill ha nya färgklickar i trädgården eller på balkongen besök www.slick.se för inspiration. Jag jobbar på företaget Walk On Water Creation och ett av våra koncept är Slick Outdoor, det andra är Walk on Water med egendesignade accessoarer.