Smood (tidigare Naprapatlandslaget Malmö)

Smood (tidigare Naprapatlandslaget Malmö)

Välkommen till Smood!

Vi på Smood utvecklas ständigt och vår vision är att bli ledande inom vårt yrke. När du kontaktar oss förmodar vi att du redan vet var smärtan sitter. Därför ser vi till att ge dig en grundlig undersökning där vi tar reda på varför smärtan uppstår.

Vi hjälper dig att bli av med muskel och ledvärk när du har besvär såsom nackspärr, ryggskott, löparknä, huvudvärk och mycket mer.

Hos oss behöver du inte vänta länge med att få den hjälp du behöver - utan remisstvång och kötider har vi generösa öppettider. Kontakta oss gärna så bokar vi in en tid som passar dig.

Läs vad 96 kunder tycker om Smood (tidigare Naprapatlandslaget Malmö) 2

2021-03-20
    Grymt duktiga, väldigt trevliga och mycket bra bemött.
    Det är bara tråkigt att dom inte är kopplade till att kunna få högkostnadskort.

2 besökstillfällen på smood kostar mer än 6 besökstillfällen på ett ställe kopplat med högkostnadskort som dessutom därefter blir gratis.

Det är därför det är absolut den endaste anledningen jag skulle välja något annat ställe .
    2021-03-20
    Kunnig, trevlig naprapat som hade ett holistiskt synsätt
    2021-03-20
    Proffsigt & trevligt bemötande!
    2021-03-20
    Bra dialog, trevlig personal och framförallt bra resultat på min onda hälsporre och rygg.
    2021-03-20
    Jag har bara positiva upplevelser med Smood. Äntligen kan jag träna igen. Efter fått hjälp och behandling av Cristopher i västra hamnen. Han är mycket proffesionell och kunnig. Har känt mig trygg i behandlingen från första stund.
    Min rygg är nu som vanlig igen och jag känner att jag kan sakta men säkert öka upp min träning igen.
    Stort tack!!
    2021-03-18
    Jag har varit på naprapat behandlingar, och blev bemött på ett underbart sätt!! Proffsigt❤️ Sofie är bäst!
    2021-03-18
    Med tanke på mitt yrke med sittastillande jobb så har jag fått problem med nacke och axlar. Blev tipsad att gå till Olof på smood vilket jag är så tacksam för att jag gjorde. På smood tar man ansyn till varje persons enskilda behov genom en bra kundkontakt och önskemål.
    Rekommenderar detta ställe till 100%.
    2021-03-18
    My har alltid varit fantastisk. Man känner dig trygg, hörd, och när man går därifrån är an en ny människa.
    Tack!
    Naprapatbehandling.

Skräddarsydd behandling enligt mina önskemål blandad med deras kompetens.
    Trevligt och avslappnat bemötande, att dom skulle va bäst på det dom gör har jag ingenting att säga emot om. Rekommenderas för andra och jag kommer att komma tillbaka.
    Jag köpte naprapatbehandling
    Väldigt trevligt bemöt
    Olof var mycket duktig och trevlig och allt funkade jättebra.
    2021-03-18
    Kompetent personal som är lyhörda för ens fysiska problem. Utöver behandling har jag även fått övningar att göra hemma för att avhjälpa symptom.
    2021-03-18
    Mycket vänlig, kunnig, hjälpsam och professionell personal, rekomenderas starkt!
    2021-03-18
    Naprapatbehandlingen var effektiv, professionell och trygg, det var över mina förväntningar.
    2020-11-18
    Sofie på Smood Hyllie är helt fatastisk! Har gjort under med min nacke och rygg. Haft ont i över 1 år men efter att besökt henne några gånger har jag nu inte haft ont på flera veckor! Kan varmt rekommendera! Hon är dessutom så trevlig och härlig!
  • Joanna E
    2020-08-08
    Mathias är kunnig, engagerad och framförallt väldigt trevlig. Han lyssnar och försöker finna roten till problemet under besökstid kombinerat med tips på övningar att utföra mellan besöken.
    2020-08-07
    Mycket proffsigt och vänligt bemötande.
    Fick hjälp med mina nackproblem som jag haft i ett par år. Känns verkligen bra. Kan verkligen rekommendera detta ställe.
    2020-08-07
    Kom till fort. Rent o snyggt första intrycket. Mkt trevlig naprapat och framförallt skicklig.
    Alla behandlingar görs på ett proffsigt o bra sätt. Omtänksamt.
    Behandlingarna hjälpt mig och tar en kort paus för att mer än gärna använda Smood igen. Helst My T.

Kan rekommendera detta
    2020-08-06
    Smärta i rygg och axlar, allt perfekt från bemötandet från företaget och över mina förväntningar!
    2020-08-06
    Jag fick mycket snabbt en tid för en behandling av muskelsmärtor på höger skuldra. Trevligt bemötande och jag är mycket nöjd med den professionella behandlingen.
    2020-08-06
    Fick behandling av Sofie på hyllie! Sofie hittade och behandlade mina besvär direkt. Mycket nöjd och rekommenderar alla mina vänner detta.
    2020-08-06
    Hamnade hos Sofie på Hyllie i Malmö, och vilken behandling! Hon gick igenom hela kroppen, hon vill hitta orsaken till problemet, inte bara lösa det för stunden.
    Känner mig så pass trygg att jag vågat ge mig på akupunktur, vilket andra behandlare inte fått utföra.
    2020-08-06
    Går hos Sofie i Hyllie regelbundet och är supernöjd med både bemötande och behandling
    2020-08-06
    Blivit av med huvudvärk och nackproblem, är otroligt nöjd.
    2020-01-02
    Bra bemötande o behandlingar som gör underverk! Hit går jag gärna!
    2019-12-25
    Min upplevelse var bra. Trevlig personal, fick hjälp fort och fräscha lokaler.
    2019-12-23
    Var stel och sliten efter massa tävlingar bänkpress och fitness five och det lyckades Amela med att lösa 🤩 super grymt resultat
    2019-12-23
    Mycket nöjd. Ni vet va ni gör och vi blir alltid vänligt bemötta.
    2019-12-22
    Jag gick till Emma i västra hamnen för problem med nacken. Blev bemött väldigt bra, välkomnande och proffesionellt. Mina förväntningar var att få en behandling som minskade smärtan och det fick jag.
    2019-12-22
    Naprapatlandslaget är grymt bra.
  • Robin henrik thomas L
    2019-12-22
    Besökt både Malou och Emma i västra hamnen flertal gånger för diverse rygg- och nackrelaterade problem.
    Både är otroligt duktiga och professionella, under dom tio åren jag haft diverse ledbesvär så är dessa två personer bland dom bästa jag stött på.
    Kan varmt rekommendera bägge naprapaterna.
    2019-12-22
    Har varit flertal gånger och fått hjälp med rygg och nackproblem. Besökt Både Malou och Emma, båda är otroligt duktiga och professionella.
    Definitivt en av dom bästa ställena jag varit på under dom 10+ år med diverse ledbesvär.
    Kan varmt rekommendera dom.
    ——hhrdjjfhkhgjiihgykjrgbkljcjkvkckgfjbvlgkgnckgknhjkgnkcjkgb
    2019-12-22
    Sökt hjälp för min ryggskott. Fick snabbt hjälp och blev trevligt bemött. Har rekommenderat er till andra jag känner.
    2019-12-22
    Behandling av diskbråck och artros
    Bokat via Vårdförsäkring
    Proffsig och kunnig naprapat, som både behandlat och gett bra tips på egenträning
    2019-12-22
    Snabb kontakt och tidbokning. Proffsigt bemötande och alltid möjlighet till akut tidbokning. Har behandlats utav 2 olika naprapater och mycket nöjd varje gång. Jag förväntade mig terapeuter som kan jobba utifrån att se helheten utav besvären och därmed också ta sig an de fysiologiska besvären med olika metoder. Detta infriades helt. Jag har fått en klar förbättring utav de besvär jag har, och jag kan bara varmt rekommendera ett besök här.
    2019-12-22
    Alltid lika trevligt bemötande. Behandlingarna ger resultat.
  • Sara S
    2019-12-22
    Har fått väldigt bra bemötande och behandling och jag är väldigt nöjd med allting. Jag kommer behöva fortsätta gå ett bra tag till för att få rätt på kroppen men jag har högt förtroende för att det ska bli bra.
    2019-12-22
    Återkommer varje gång jag har problem. Fått hjälp varje gång
    2019-12-22
    Malou Wernersson är en fantastisk naprapat och lika härlig människa som hjälpt mig med mina resultat inom både fotboll och marathon.

Hon är en bidragande faktor att jag återvänder till er då jag behöver behandling för mina skador.

God Jul!
    /Daniel
    2019-12-21
    De har varit ett varmt mottagande på ett professionellt sätt.
    2019-12-20
    Massage hos Amela, alltid lätt att får hjälp på allra bästa sätt. Trevligt och professionellt.
    2019-12-20
    Mycket bra bemötande! Får bra tips på övningar att göra för att må bättre i kroppen.
    2019-12-20
    Bekymmer med vaden, detta fixade Emma till och idag problemet väck! Stort tack:)
    Kan verkligen rekommendera Smood!
    2019-12-20
    Malou har varit väldigt duktig, kunnig och engagerad i min rehabilitering. Hon ser till att jag får svar på alla frågor och följer min utveckling med intresse och engagemang. Fick henne rekommenderad av en vän och hade gärna rekommenderat henne till andra!
    2019-07-05
    Proffsigt bemötande, snabb och effektiv hjälp med smärta i axlar och nacke! SUPER
    2019-07-01
    Behandling av axel och rygg. Jag blev bemött på ett fantastiskt sätt och kan varmt rekommendera Christopher och hans kollegor.
    2019-07-01
    Mycket proffsigt och tryggt bemötande och behandlingen gav bra resultat efter bara 3-4 gånger.
    2019-07-01
    Problem m hälsenan Jättenöjd med allt
    2019-07-01
    Fick nålar vid 3 tillfällen för min höft artros. En genomgång av min rörlighet lite övningar att göra.
    Jag var nöjd med vad jag fick dock lite för dyrt 700 för 30 minuter
    2019-06-30
    Väldigt kompetenta naprapater. Fräscha lokaler.