Smood

Smood

www.smood.se
  • BadgeFiveYears

Välkommen till Smood! (tidigare Naprapatlandslaget Malmö) Vi på Smood utvecklas ständigt och vår vision är att bli ledande inom vårt yrke. När du kontaktar oss förmodar vi att du redan vet var smärtan sitter. Därför ser vi till att ge dig en grundlig undersökning där vi tar reda på varför smärtan uppstår. Vi hjälper dig att...

213 omdömen om Smood

Sedan starten hos Reco 2019

Björn Å

Emma är inlyssnande och professionell och vet var hon skall "lägga in stöten". Nacke, rygg och ben vid olika tillfällen - lindring redan efter första sessionen. Efter några behandlingar har min rörlighet ökat och smärtan avsevärt minskat - även långsiktigt. Tack för en suverän upplevelse som gjort min vardag väsentligt bättre!"

Anita B
Skrev om Smood

Malou är en fantastisk naprapat med stora kunskaper. Har alltid blivit hjälpt. Kan verkligen rekommenderas

Lill-Lill H

Proffsiga, inlyssnande, blev av med mina besvär bara efter några dagar. Tack!

Anna B
Skrev om Smood

Proffsigt, trevligt och otroligt kunnigt intryck.

Hanna S
Skrev om Smood

Amela är en otroligt trevlig och kunnig naprapat som verkligen gör allt i makt för att få dig som kund att bli helt bra! Man känner sig helt trygg och säker och känner sig alltid bättre när man går ut därifrån. Fantastisk upplevelse!

Victor N

Jag har haft långvariga ryggbesvär och fick mycket bra hjälp!

Patrik N

Bästa naprapaten jag har besökt. ++++++

Lena N
Skrev om Smood

Super trevliga killar, duktiga är de. Kommer att rekommendera de. Jag har haft så ont i min rygg, Känner mig så bra, har inte ont längre.

Simon G
Skrev om Smood

Rakt igenom professionellt bemötande hos Smood och i synnerhet hos Amela! Tack för all hjälp//S

Maria A
Skrev om Smood

Jag går till naprapat för problem med min ländrygg. Den har blivit så mycket bättre. Nästan inga problem längre. Väldigt nöjd med allt!!!!!

Josefin H

Jättefin service och väldigt god mat!

Birgitta L

Jag känner mig otroligt nöjd och glad för all hjälp jag fått av Krister. Jag känner mig bra i kroppen. Återkommer så klart vid behov Birgitta

Eva S
Skrev om Smood

Naprapat. Alltid bra bemötande av duktig naprapat.

Boel N
Skrev om Smood

Vänligt och kunnigt bemötandet.. rekommenderas!

Nebojsa B

Enkelt, smidigt och proffsigt

Petra L
Skrev om Smood

Lyhörd och kompetent naprapat Enkelt med bokningarna, flexibla Förtroendeingivande

Jim A
Skrev om Smood

Snurrat runt Malmö på snart alla naprapater, sjukgymnaster och kiropraktiker och landade till sist hos en ytterst lyhörd Alexander som olikt alla tidigare behandlare lyssnade och anpassade sin behandling efter mina upplevelser. Från att nästan accepterat en smärtbild till nyfunnet hopp om att en dag bli av med bekymmer på ett besök. Bra jobbat.

Benny H
Skrev om Smood

Jag blev bra bemött när jag kom. Supertrevlig naprapat som verkligen lyssnade på mig .

Marianne D

Utmärkt bemötande. Lyssnande. Fin behandling och tillmötesgående. Mycket nöjd

Carina M

Bästa Christofer! Har blivit ett antal besök genom åren och alltid lika nöjd med resultatet. Man känner sig alltid väl omhändertagen o jag har fullt förtroende för Christofer. Kan varmt rekommenderas.

Katarina Z

Jag fick ett fantastiskt bemötande av Alexander och en holistisk bedömning och behandling av mitt besvär. Efter bara ett par besök så minskade min smärta mer än förväntat. Kan varmt rekommendera Alexander på Smood i Hyllie.

Malin D
Skrev om Smood

Professionellt bemötande, bred erfarenhet och lyssnade in mina utmaningar med skador och vi la gemensamt upp en långsiktig plan för att minimera skador framöver. Kan varmt rekommenderas!

Truls L
Skrev om Smood

Fantastiskt proffsigt bemötande och behandling av Konstantin! Hjälpte mig från ryggskott där jag knappt kunde röra mig till fullt återställd. Stort tack!

Christian O

Bra och trevligt mottagare. Bra behandling som hjälper!

Alexandra L

Jag fick under ett antal veckor naprapatisk behandling genom Smood för smärta och stelhet i min ena axel. Min upplevelse av att genomgå behandling hos Smood har bara varit positiv. Jag har alltid fått ett mycket trevligt och professionellt bemötande och min behandlare var mycket kompetent och lyhörd. Jag kan varmt rekommendera Smood.

Nathalie J

Jätte trevlig personal och blir bemött bra.

Mikael B

Gick till Alexander på Smood efter att ha haft oerhört ont i låret/höften under en längre period. Alexander var väldigt förstående och tillmötesgående vid första besöket. Redan efter första behandlingen kände jag en markant skillnad och efter ytterligare några behandlingar blev jag helt smärtfri. Kan varmt rekommendera Smood och såklart Alexander i Malmö.

Sofia A
Skrev om Smood

Har varit hos Emma i Västra hamnen många gånger när jag behöver och hon är så duktig på det hon gör. Mina problemområden som främst är nacke, skulderblad och bröstrygg blir alltid bra efter tid hos henne och hon förklarar alltid vad smärtan/problemet kommer ifrån. Rekommenderar henne varmt! Professionell, lyhörd och trevlig!

Emma O
Skrev om Smood

Har varit hos Emma i västra hamnen flera gånger med rygg och nacksmärtor. Emma är alltid professionell, kompetent och lyhörd. Jag kan verkligen rekommendera att gå till Emma !

Fredrik R

Gick till Sofie på Hyllie och det var hur bra som helst. Hon var väldigt förstående samt duktig på att förklara hur saker hängde ihop. Även väldigt engagerad i min rehabilitering där hon svarade väldigt snabbt vid kontakt.

Mikael J

Lätt att få en tid vid behov. Kan varmt rekommendera ett besök om man behöver hjälp. Min rygg blev bra mycket bättre efter två besök hos naprapat.

Jeanette H

Bra bemötande, hög kompetens och bra övningar till mig efter behandling

Daniel K

Jag har kommit till Smood i två ärenden. En gång med en låst nacke och andra gången med smärta i armen. Jag har fått hjälp att identifiera problemen, fått bra motverkande övningar och behandling. Jag går fortfarande för armen, men känner att det går åt rätt håll.

Robert S

Jag blev väldigt trevligt och personligt bemött. Fick en tydlig och klar diagnos tidigt. Behandlingen hjälpte verkligen men även råden om övningar hemma gjorde sitt. Behandling för kotrelaterad smärta i korsryggen.

Magnus W

Professionellt och trevligt bemötande samt mycket bra behandling. Muskelbristning i lår och värk i axeln behandlades av Krister i Malmö City.

Ida L
Skrev om Smood

Bra lokaler, trevlig och kunnig naprapat

Susanne E

Har blivit väldigt trevligt och professionellt bemött. Lätt att kommunicera med.

Mica W
Skrev om Smood

Perfekta naprapater med hög känsla för individen och fantastisk kompetens!

Jane S
Skrev om Smood

Trevlig, professionell och lättillgänglig.

Marcus S

Kanon!! Dom har full koll på läget!

Madeleine T

Bra bemötande, har fått hjälp med mina problem.

Siri S
Skrev om Smood

Naprapatbehandling. Trevliga och professionella, bra övningar.

Olga R
Skrev om Smood

Amazing specialists, they have helped me with the back pain

Victor Z

Jättebra upplevelse. Alex gjorde ett jättebra intryck

Victor L

Fantastisk service och oerhört kompetent personal!

STEFAN B

100% väl omhändertagen av Alexander vid alla (många) besök!

Svar från Smood

Tack Stefan, så roligt att du är nöjd!

Per F

Välkomnade! Proffsigt och engagemang 👍

Svar från Smood

Tack för de fina orden!

Bengt-göran P

Mycket trevligt bemötande när man kommer en kopp kaffe före eller efter hade inte varit fel Ni kan era behandlingar och gör ett bra jobb Man önskar alltid att det räcker med en handfull ggr men det kan finnas undantag Hade varit trevligt om det hade gått på högkostnadsskyddet men jag vet inte vad detta innebär i andra kostnader Fortsätt annars på lagt spår Tack BG

Eva S
Skrev om Smood

Väldigt nöjd och min ischias försvann efter 5 behandlingar . Det trodde jag aldrig skulle ske . Proffsigt och tryggt bemötande, jag hade inte så höga förväntningar , hoppades att behandlingen skulle lindra smärtan , men den försvann . Tack !!

ELINSTALLATÖREN I

Trevligt, professionell å bra bemötande hela vägen.