Smood (tidigare Naprapatlandslaget Malmö)

Smood (tidigare Naprapatlandslaget Malmö)

Välkommen till Smood!

Vi på Smood utvecklas ständigt och vår vision är att bli ledande inom vårt yrke. När du kontaktar oss förmodar vi att du redan vet var smärtan sitter. Därför ser vi till att ge dig en grundlig undersökning där vi tar reda på varför smärtan uppstår.

Vi hjälper dig att bli av med muskel och ledvärk när du har besvär såsom nackspärr, ryggskott, löparknä, huvudvärk och mycket mer.

Hos oss behöver du inte vänta länge med att få den hjälp du behöver - utan remisstvång och kötider har vi generösa öppettider. Kontakta oss gärna så bokar vi in en tid som passar dig.

Läs vad 83 kunder tycker om Smood (tidigare Naprapatlandslaget Malmö)

• 2020-11-18

CAROLINE M skrev om Smood (tidigare Naprapatlandslaget Malmö)
    Sofie på Smood Hyllie är helt fatastisk! Har gjort under med min nacke och rygg. Haft ont i över 1 år men efter att besökt henne några gånger har jag nu inte haft ont på flera veckor! Kan varmt rekommendera! Hon är dessutom så trevlig och härlig! Läs mer
  • Joanna E

2020-08-08

Joanna E skrev om Smood (tidigare Naprapatlandslaget Malmö)
    Mathias är kunnig, engagerad och framförallt väldigt trevlig. Han lyssnar och försöker finna roten till problemet under besökstid kombinerat med tips på övningar att utföra mellan besöken. Läs mer
  • 2020-08-07

Ulrika K skrev om Smood (tidigare Naprapatlandslaget Malmö)
    Mycket proffsigt och vänligt bemötande.
    Fick hjälp med mina nackproblem som jag haft i ett par år. Känns verkligen bra. Kan verkligen rekommendera detta ställe. Läs mer
  • 2020-08-07

Lena H skrev om Smood (tidigare Naprapatlandslaget Malmö)
    Kom till fort. Rent o snyggt första intrycket. Mkt trevlig naprapat och framförallt skicklig.
    Alla behandlingar görs på ett proffsigt o bra sätt. Omtänksamt.
    Behandlingarna hjälpt mig och tar en kort paus för att mer än gärna använda Smood igen. Helst My T.

Kan rekommendera detta Läs mer
  • 2020-08-06

My T skrev om Smood (tidigare Naprapatlandslaget Malmö)
    Smärta i rygg och axlar, allt perfekt från bemötandet från företaget och över mina förväntningar! Läs mer
  • 2020-08-06

Marjo Q skrev om Smood (tidigare Naprapatlandslaget Malmö)
    Jag fick mycket snabbt en tid för en behandling av muskelsmärtor på höger skuldra. Trevligt bemötande och jag är mycket nöjd med den professionella behandlingen. Läs mer
  • 2020-08-06

Therese H skrev om Smood (tidigare Naprapatlandslaget Malmö)
    Fick behandling av Sofie på hyllie! Sofie hittade och behandlade mina besvär direkt. Mycket nöjd och rekommenderar alla mina vänner detta. Läs mer
  • 2020-08-06

Camilla L skrev om Smood (tidigare Naprapatlandslaget Malmö)
    Hamnade hos Sofie på Hyllie i Malmö, och vilken behandling! Hon gick igenom hela kroppen, hon vill hitta orsaken till problemet, inte bara lösa det för stunden.
    Känner mig så pass trygg att jag vågat ge mig på akupunktur, vilket andra behandlare inte fått utföra. Läs mer
  • 2020-08-06

Tina L skrev om Smood (tidigare Naprapatlandslaget Malmö)
    Går hos Sofie i Hyllie regelbundet och är supernöjd med både bemötande och behandling Läs mer
  • 2020-08-06

Ann N skrev om Smood (tidigare Naprapatlandslaget Malmö)
    Blivit av med huvudvärk och nackproblem, är otroligt nöjd. Läs mer
  • 2020-01-02

Kajsa H skrev om Smood (tidigare Naprapatlandslaget Malmö)
    Bra bemötande o behandlingar som gör underverk! Hit går jag gärna! Läs mer
  • 2019-12-25

Felicia J skrev om Smood (tidigare Naprapatlandslaget Malmö)
    Min upplevelse var bra. Trevlig personal, fick hjälp fort och fräscha lokaler. Läs mer
  • 2019-12-23

Andre L skrev om Smood (tidigare Naprapatlandslaget Malmö)
    Var stel och sliten efter massa tävlingar bänkpress och fitness five och det lyckades Amela med att lösa 🤩 super grymt resultat Läs mer
  • 2019-12-23

Arne E skrev om Smood (tidigare Naprapatlandslaget Malmö)
    Mycket nöjd. Ni vet va ni gör och vi blir alltid vänligt bemötta. Läs mer
  • 2019-12-22

Trine T skrev om Smood (tidigare Naprapatlandslaget Malmö)
    Jag gick till Emma i västra hamnen för problem med nacken. Blev bemött väldigt bra, välkomnande och proffesionellt. Mina förväntningar var att få en behandling som minskade smärtan och det fick jag. Läs mer
  • 2019-12-22

Astrid K skrev om Smood (tidigare Naprapatlandslaget Malmö)
    Naprapatlandslaget är grymt bra. Läs mer
  • Robin henrik thomas L

2019-12-22

Robin henrik thomas L skrev om Smood (tidigare Naprapatlandslaget Malmö)
    Besökt både Malou och Emma i västra hamnen flertal gånger för diverse rygg- och nackrelaterade problem.
    Både är otroligt duktiga och professionella, under dom tio åren jag haft diverse ledbesvär så är dessa två personer bland dom bästa jag stött på.
    Kan varmt rekommendera bägge naprapaterna. Läs mer
  • 2019-12-22

Robin L skrev om Smood (tidigare Naprapatlandslaget Malmö)
    Har varit flertal gånger och fått hjälp med rygg och nackproblem. Besökt Både Malou och Emma, båda är otroligt duktiga och professionella.
    Definitivt en av dom bästa ställena jag varit på under dom 10+ år med diverse ledbesvär.
    Kan varmt rekommendera dom. Läs mer
  • 2019-12-22

Abel M skrev om Smood (tidigare Naprapatlandslaget Malmö)
    ——hhrdjjfhkhgjiihgykjrgbkljcjkvkckgfjbvlgkgnckgknhjkgnkcjkgb Läs mer
  • 2019-12-22

Anna H skrev om Smood (tidigare Naprapatlandslaget Malmö)
    Sökt hjälp för min ryggskott. Fick snabbt hjälp och blev trevligt bemött. Har rekommenderat er till andra jag känner. Läs mer
  • 2019-12-22

Thomas J skrev om Smood (tidigare Naprapatlandslaget Malmö)
    Behandling av diskbråck och artros
    Bokat via Vårdförsäkring
    Proffsig och kunnig naprapat, som både behandlat och gett bra tips på egenträning Läs mer
  • 2019-12-22

Beatrice A skrev om Smood (tidigare Naprapatlandslaget Malmö)
    Snabb kontakt och tidbokning. Proffsigt bemötande och alltid möjlighet till akut tidbokning. Har behandlats utav 2 olika naprapater och mycket nöjd varje gång. Jag förväntade mig terapeuter som kan jobba utifrån att se helheten utav besvären och därmed också ta sig an de fysiologiska besvären med olika metoder. Detta infriades helt. Jag har fått en klar förbättring utav de besvär jag har, och jag kan bara varmt rekommendera ett besök här. Läs mer
  • 2019-12-22

Nima G skrev om Smood (tidigare Naprapatlandslaget Malmö)
    Alltid lika trevligt bemötande. Behandlingarna ger resultat. Läs mer
  • Sara S

2019-12-22

Sara S skrev om Smood (tidigare Naprapatlandslaget Malmö)
    Har fått väldigt bra bemötande och behandling och jag är väldigt nöjd med allting. Jag kommer behöva fortsätta gå ett bra tag till för att få rätt på kroppen men jag har högt förtroende för att det ska bli bra. Läs mer
  • 2019-12-22

Isabelle H skrev om Smood (tidigare Naprapatlandslaget Malmö)
    Återkommer varje gång jag har problem. Fått hjälp varje gång Läs mer
  • 2019-12-22

Daniel J skrev om Smood (tidigare Naprapatlandslaget Malmö)
    Malou Wernersson är en fantastisk naprapat och lika härlig människa som hjälpt mig med mina resultat inom både fotboll och marathon.

Hon är en bidragande faktor att jag återvänder till er då jag behöver behandling för mina skador.

God Jul!
    /Daniel Läs mer
  • 2019-12-21

Helen H skrev om Smood (tidigare Naprapatlandslaget Malmö)
    De har varit ett varmt mottagande på ett professionellt sätt. Läs mer
  • 2019-12-20

Annica L skrev om Smood (tidigare Naprapatlandslaget Malmö)
    Massage hos Amela, alltid lätt att får hjälp på allra bästa sätt. Trevligt och professionellt. Läs mer
  • 2019-12-20

Gerton J skrev om Smood (tidigare Naprapatlandslaget Malmö)
    Mycket bra bemötande! Får bra tips på övningar att göra för att må bättre i kroppen. Läs mer
  • 2019-12-20

Ivan B skrev om Smood (tidigare Naprapatlandslaget Malmö)
    Bekymmer med vaden, detta fixade Emma till och idag problemet väck! Stort tack:)
    Kan verkligen rekommendera Smood! Läs mer
  • 2019-12-20

Niklas S skrev om Smood (tidigare Naprapatlandslaget Malmö)
    Malou har varit väldigt duktig, kunnig och engagerad i min rehabilitering. Hon ser till att jag får svar på alla frågor och följer min utveckling med intresse och engagemang. Fick henne rekommenderad av en vän och hade gärna rekommenderat henne till andra! Läs mer
  • 2019-07-05

Emma S skrev om Smood (tidigare Naprapatlandslaget Malmö)
    Proffsigt bemötande, snabb och effektiv hjälp med smärta i axlar och nacke! SUPER Läs mer
    Naprapatlandslaget Malmö, Naprapatlandslaget Malmö gillar detta
  • 2019-07-01

Pierre S skrev om Smood (tidigare Naprapatlandslaget Malmö)
    Behandling av axel och rygg. Jag blev bemött på ett fantastiskt sätt och kan varmt rekommendera Christopher och hans kollegor. Läs mer
  • 2019-07-01

Sophie H skrev om Smood (tidigare Naprapatlandslaget Malmö)
    Mycket proffsigt och tryggt bemötande och behandlingen gav bra resultat efter bara 3-4 gånger. Läs mer
  • 2019-07-01

Sven M skrev om Smood (tidigare Naprapatlandslaget Malmö)
    Problem m hälsenan Jättenöjd med allt Läs mer
  • 2019-07-01

Lisbeth J skrev om Smood (tidigare Naprapatlandslaget Malmö)
    Fick nålar vid 3 tillfällen för min höft artros. En genomgång av min rörlighet lite övningar att göra.
    Jag var nöjd med vad jag fick dock lite för dyrt 700 för 30 minuter Läs mer
  • 2019-06-30

Maria N skrev om Smood (tidigare Naprapatlandslaget Malmö)
    Väldigt kompetenta naprapater. Fräscha lokaler. Läs mer
  • 2019-06-30

Fredrik N skrev om Smood (tidigare Naprapatlandslaget Malmö)
    Mina varmaste rekommendationer går till My på Naprapatlandslaget. Vänlig, seriös och superduktig. Läs mer
  • 2019-06-30

David J skrev om Smood (tidigare Naprapatlandslaget Malmö)
    Snabb och professionell hjälp av kiropraktor med stor kunskap om träning. Läs mer
  • 2019-06-30

Jan M skrev om Smood (tidigare Naprapatlandslaget Malmö)
    Proffesionellt bemötande och bra behandlingar. Läs mer
  • 2019-06-30

Birgitta L skrev om Smood (tidigare Naprapatlandslaget Malmö)
    Mycket nöjd med Malmö kontoret/Mathias Deltner. Han har gett mig ovärderlig hjälp med knä och höft.
    Rak och ärlig och informativ i sin kommunikation. Upplever honom som mycket kunnig. Får hjälp till självhjälp. Som jag framfört till honom; tack vare hans behandling har jag fått tillbaka ett rörligt liv. Läs mer
    2019-07-04 Naprapatlandslaget Malmö svarar Birgitta L
    Tack för omdömet Birgitta! Så himla kul att läsa!
  • 2019-06-30

Lisa I skrev om Smood (tidigare Naprapatlandslaget Malmö)
    Blev besvärsfri i bäcken, höft, ben, mage efter behandling med tryckpunkter, töjning, stötvågsbehandling, akupunktur, lite benknäckning;) Besvär efter många magoperationer, och en skadad nerv.

Överträffade mina förväntningar. Mia är mycket effektiv, snabb, kunnig, och jag hade inte förväntat mig en så stor förbättring.

Serviceminded, lätt att boka tider. Blev personligare kontakt efter ett par behandlingar, mitt i allt det effektiva, kände mig väl omhändertagen. Har även fått behandling för tennisarmbåge, liknande beh. som ovan. Jag kommer definitivt tillbaka, och har redan rekommenderat er till andra som behöver behandling! Läs mer
  • 2019-06-30

Jenny S skrev om Smood (tidigare Naprapatlandslaget Malmö)
    Problem med spänningar i nacke och axlar. Blev väl bemött och besvären avhjälpta. Läs mer
  • 2019-06-30

Malin J skrev om Smood (tidigare Naprapatlandslaget Malmö)
    Jag blir alltid väldigt väl omhändertagen utav Christofer Gyllenswärd! Är en mycket nöjd kund :) Läs mer
  • 2019-06-30

Rasmus E skrev om Smood (tidigare Naprapatlandslaget Malmö)
    Jag har haft problem med mina axlar samt nacke. Jag har blivit bra bemött och det har hjälpt i mina axlar. Nacken jobbar vi fortfarande med.
    Jag är nöjd. Jag har även rekommenderat andra att gå dit. Läs mer
  • 2019-06-30

Eila P skrev om Smood (tidigare Naprapatlandslaget Malmö)
    Mycket proffsigt. Lättillgängligt! Läs mer
  • 2019-06-30

Rebecca S skrev om Smood (tidigare Naprapatlandslaget Malmö)
    Besök och behandling hos naprapat My. Fått tid snabbt, proffsigt och trevligt bemötande och blivit bättre i mina besvär. Läs mer
  • 2019-06-30

Ann S skrev om Smood (tidigare Naprapatlandslaget Malmö)
    Naprapat behandling av My. Jätteduktig. Läs mer
  • 2019-06-30

Ann-soi B skrev om Smood (tidigare Naprapatlandslaget Malmö)
    Jag sökte för värk i nacke och rygg samt instabilitet i benet.
    Jag fick ett mycket bra bemötande redan i telefon då min naprapat lyckades lösa en akuttid till mig redan samma dag trots att hon egentligen inte skulle ha fler patienter den eftermiddagen.
    Naprapaten verkade kunnig och erfaren inom sitt område och använde flera olika behandlingsmetoder under behandlingen. Läs mer
  • 2019-06-30

Ida G skrev om Smood (tidigare Naprapatlandslaget Malmö)
    Jag har blivit fantastiskt hjälpt av My på Naprapatlandslaget i Malmö! Lifechanger 💕 Ida Läs mer
    Naprapatlandslaget Malmö gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte