Smultronbyn Träleksaker

Smultronbyn Träleksaker

Smultronbyn Träleksaker erbjuder pedagogiska leksaker i trä, doppresenter, möbler och inredning för väntrum, mottagningar, skola, förskola m.fl. Smultronbyns fokus ligger på barnens lekglädje, pedagogik, hög kvalité, omsorg om miljön och en personlig kundservice utöver det vanliga. Främst erbjuds leksaker och andra produkter i trä, ett naturmaterial som kan hålla i generationer.

24 omdömen om Smultronbyn Träleksaker

Jackie A
Skrev om Smultronbyn Träleksaker

Beställningen kom fort och allt var toppen.

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

Malin J
Skrev om Smultronbyn Träleksaker

Första beställningen va allt kanonbra! Andra beställningen kunde ja inte beställa pga nåt felmeddelande som ni inte kände till, fick hjälp av en trevlig tjej så beställde via klarna o hon kollade upp att paketet skulle komma i fredags. Men tyvärr kom inte paketet o de blev väldigt bökigt att beställa från er. Så har ja tid på mig kan ja tänka mig att beställa igen men aldrig någonsin under tidspress. Men väldigt fina saker har ni o trevlig personal!

Nina A
Skrev om Smultronbyn Träleksaker

Enkelt och bra. Fin hemsida. Känns bra att köpa från er.

Anneli Ö
Skrev om Smultronbyn Träleksaker

Bra service och snabb leverans.

Helena F
Skrev om Smultronbyn Träleksaker

Har köpt en jättefin Lära Gå Vagn och nu senast Djurens Sorteringsbuss. Också jättefin. Kontakten med företaget är toppen på alla sätt. Mitt barnbarn är så förtjust i sina saker, alla övriga vuxna tycker att det är väldigt fina presenter. Roligt med leksaker som har det där extra! Min positiva inställning ökade mycket när jag förstod att ni skänker pengar till Barncancerfonden.

Robin Ö
Skrev om Smultronbyn Träleksaker

Fina saker med snabb leverans!

Sofia L

Dkdnsbsnsnxlfldndbsbsnznxmxldndbs s

Sara D
Skrev om Smultronbyn Träleksaker

bra bemötande och fina produkter!

Johan L
Skrev om Smultronbyn Träleksaker

Det funkade hur bra som helst medleverans och brandbilen blev en succé

Ann-sofi L
Skrev om Smultronbyn Träleksaker

Jag köpte en "Baghera speedster fireman", sparkmodell. Helt perfekt för den lille brandmannen att tuta omkring med inomhus. Den lilla pinglan är naturligtvis ett plus. Brandbilen är helt underbar, vacker att se på och som mycket väl kommer att pryda sin plats i barnrummet även när barnet vuxit ifrån den. Snabb leverans. Bara att rekommendera++++++

Jeanette S
Skrev om Smultronbyn Träleksaker

Super bra webbsida med kanonleksaker för barnen! =) med miljön och hälsa i fokus!

Camilla D
Skrev om Smultronbyn Träleksaker

Bästa servicen man kan få <3 Varan slut på hemsidan, ringde och hon trollade fram en till mig ändå. Till det reapriset som var på hemsidan. Snabb leverans. Som sagt underbar människa att prata med.

Katarina Elisabet D
Skrev om Smultronbyn Träleksaker

Vi beställde en speldosa och är jättenöjda.Kort leveranstid o den uppfyllde precis våra förväntningar. Vi kommer såklart fortsätta handla från detta proffsiga företag.

Amela E
Skrev om Smultronbyn Träleksaker

Vi beställde en racer bil från baghera från smultronbyn och fast leveransföretaget krånglade lite, så tycker vi att vi fick super bra service från smultronbyn! Toppen företag!

Linda R
Skrev om Smultronbyn Träleksaker

Vi gick ihop om att köpa Åkleksak, kossa, på Smultronbyn, och gav bort den i doppresent. Presenten blev mycket uppskattad. "Åkkossan" är helt gjord i trä och har mjuka gummidäck. Det är en pedagogisk, rejäl och rolig åkleksak i glada färger, som barnet även kan leka med. Rekommenderas varmt!

Mary-Anne C
Skrev om Smultronbyn Träleksaker

Mina föräldrar köpte en Bigjigs plocklåda med draglock. Allt gick hur smidigt som helst och vi är nu ägare av en färgsprakande och vacker pedagogisk klassiker i kvalitet som håller för flera generationer. Rekommenderas varmt för både motorik, tankevärksamhet, färg- och formlära för barn från 1 år och uppåt. Helt enkelt en pedagogisk skattkista precis som Smultronbyn Träleksaker i övrigt

Malin K
Skrev om Smultronbyn Träleksaker

Rekommenderar absolut smultronbyn träleksaker ! Jätte fina rejäla leksaker, supersnabb leverans. Trevlig hjälpsam personal, ja allt vad man kan önska sig om ett företag ??

Petra M
Skrev om Smultronbyn Träleksaker

Fina leksaker! Att beställa och få grejerna gick hur bra som helst. Köpte ett dockhus, extramöbler till det och en stor härlig träpizza.

Johan F
Skrev om Smultronbyn Träleksaker

Jag rekommenderar SMultronbyn. Härliga och naturliga produkter. Skulle önska att jag har möjlighet att köpa alla...

Louise L
Skrev om Smultronbyn Träleksaker

Mycket fina produkter och snabb leverans! Smidigt och välfungerande.

Marta W
Skrev om Smultronbyn Träleksaker

Många fina leksaker i trä =)

Maria B
Skrev om Smultronbyn Träleksaker

Rekommenderar absolut smultronbyn! ;)

Cecilia B
Skrev om Smultronbyn Träleksaker

Fina och roliga leksaker. Trevlig personal och tjusig hemsida!

Camilla H
Skrev om Smultronbyn Träleksaker

Fina och bra leksaker och kläder, snabb leverans, fin hemsida.