Snabb Grus Sverige AB

1.9

8 omdömen om Snabb Grus Sverige AB

Sonny V
Skrev om Snabb Grus Sverige AB

Beställde 10 ton makadam. Några daga efter beställning och betalning ångrade vi oss och mailade om detta. Vi fick snabbt svar om att avbeställningen är godkänd och fråga om kontonummer för åtebetalning av beloppet. Efter att jag svarat med kontonummer så svarar dom inte på konversationer och går inte att nå på telefon. Ärendet är polisanmält som bedrägeri.

Jonas L
Skrev om Snabb Grus Sverige AB

Snabbgrus - Varken snabbt eller grus. Beställde makadam på hemsidan, fick orderbekräftelse där det framgick att det skulle levereras inom 4 arbetsdagar. Efter 5 arbetsdagar utan leverans hör man av sig till snabbgrus och frågar hur det går. Inget svar. Efter 7 arbetsdagar hör man av sig igen, får då svaret att något blivit strul med deras underleverantör men att de ska lösa det snarast möjligt. Dagarna går och inget grus kommer. Efter 14 arbetsdagar hör jag av mig igen och får svaret att de inte kan ordna någon leverans...

Jan Mikael G
Skrev om Snabb Grus Sverige AB

Varning! Var ytterst noga med att läsa produktbeskrivningen. Beställde kullersten 100-150. Naivt möjligen, trodde jag att stenarnas diameter skulle hålla ungefär den diametern. Dock, och så står det faktiskt på hemsidan, mäts det på den kortaste sidan. I teorin kan du får hur stora stenar som helst. Det fick jag. Oseriösa men vad att vänta i en sån här ”verksamhet”.

Susanne G
Skrev om Snabb Grus Sverige AB

Så besviken. Beställde 13 ton natursingel, som inte kom på utlovad leveranstid så vi var tvungna att lämna tillbaka arbetsmaskiner mm för att hämta dem en gång till. När det väl levererades var det mer en ler/sand hög som kom, helt brunt som klumpade ihop sig. En månad senare är det fortfarande inte rent, trots spol med slang och kraftiga skyfall. Inte ett öre i kompensation från leverantören för ökade kostnader för maskiner, eller för ett lass där vi säkert har betalat för massa sand och lera. Kommer aldrig att köpa från dem igen.

MARCUS M
Skrev om Snabb Grus Sverige AB

Skulle ta 5 dagar, trots att jag beställde och betalade tidigt en måndag så började dagarna inte räknas förrän tisdagen dvs senast skulle det ha kommit tisdagen veckan efter. Det kom till slut på fredagen, och när man ringer och frågar efter sin vara är det svårt att komma fram, kommer man väl fram så är de dåliga på att återkoppla.

Martin B
Skrev om Snabb Grus Sverige AB

Beställde singel i storsäck på pall. Posten tabbade sig och körde tillbaka pallen när jag inte var hemma, trots att leveransen uttryckligen skulle ske utan kvittens. Kundtjänst hos snabb grus skötte detta exemplariskt, bad om ursäkt och löste problemet med posten åt mig. Snyggt.

Lars C gillar detta
Maj-Britt H
Skrev om Snabb Grus Sverige AB

Riktigt bottennapp. Undvik detta företag! Beställde ärtsingel och fick leverans med nästan lika mycket sand som singel. Erbjuder 200 kr rabatt. Tar inte ansvar och undermålig hantering av reklamationer. Det enda de är snabba på är att ta betalt.

Jorgen H
Skrev om Snabb Grus Sverige AB

har beställt sjösten o sättgrus vid 2 tillfällen i Blekinge. har funkat klockrent!

Lars C gillar detta
Martin E
Skrev om Snabb Grus Sverige AB

Riktig dålig service. Kommer aldrig använda mig av dem igen. Välj någon annan