Snabb Grus Sverige AB

• Susanne G

2020-08-22

Susanne G skrev om Snabb Grus Sverige AB
    Så besviken.
    Beställde 13 ton natursingel, som inte kom på utlovad leveranstid så vi var tvungna att lämna tillbaka arbetsmaskiner mm för att hämta dem en gång till.

När det väl levererades var det mer en ler/sand hög som kom, helt brunt som klumpade ihop sig. En månad senare är det fortfarande inte rent, trots spol med slang och kraftiga skyfall. Inte ett öre i kompensation från leverantören för ökade kostnader för maskiner, eller för ett lass där vi säkert har betalat för massa sand och lera.

Kommer aldrig att köpa från dem igen. Läs mer
  • MARCUS M

2020-06-07

MARCUS M skrev om Snabb Grus Sverige AB
    Skulle ta 5 dagar, trots att jag beställde och betalade tidigt en måndag så började dagarna inte räknas förrän tisdagen dvs senast skulle det ha kommit tisdagen veckan efter. Det kom till slut på fredagen, och när man ringer och frågar efter sin vara är det svårt att komma fram, kommer man väl fram så är de dåliga på att återkoppla. Läs mer
  • 2019-06-27

Martin B skrev om Snabb Grus Sverige AB
    Beställde singel i storsäck på pall. Posten tabbade sig och körde tillbaka pallen när jag inte var hemma, trots att leveransen uttryckligen skulle ske utan kvittens. Kundtjänst hos snabb grus skötte detta exemplariskt, bad om ursäkt och löste problemet med posten åt mig. Snyggt. Läs mer
    Lars C gillar detta
  • 2018-09-03

Maj-Britt H skrev om Snabb Grus Sverige AB
    Riktigt bottennapp. Undvik detta företag! Beställde ärtsingel och fick leverans med nästan lika mycket sand som singel. Erbjuder 200 kr rabatt. Tar inte ansvar och undermålig hantering av reklamationer. Det enda de är snabba på är att ta betalt. Läs mer
  • 2018-07-24

Jorgen H skrev om Snabb Grus Sverige AB
    har beställt sjösten o sättgrus vid 2 tillfällen i Blekinge. har funkat klockrent! Läs mer
    Lars C gillar detta
  • 2018-01-15

Martin E skrev om Snabb Grus Sverige AB
    Riktig dålig service. Kommer aldrig använda mig av dem igen. Välj någon annan Läs mer